Idd. Respect voor die man. Dat hij dat nog kan uithouden op zn oude dagquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet zo makkelijk
Hoezo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind 'de tafel van Kees' een ietwat debiele naam voor een voetbalpraatprogramma.
wie is dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
De tering, die keeper van Excelsior
Bedankt voor de foto, anders geloofde ik je niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
Mokotjo komt er zo in
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:38 schreef Caland het volgende:
Mooi man. Nemen er wat spelers afscheid zet je de sproeiers aan.
Cambuur wordt kampioenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
Mokotjo komt er zo in
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:38 schreef Caland het volgende:
Mooi man. Nemen er wat spelers afscheid zet je de sproeiers aan.
Niet zo bijdehand jij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt voor de foto, anders geloofde ik je niet.
Ook opgericht door Engelsen, of na-geaapt van stamnummer 1?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon een vraag voor tijdens de rust.
Hoe kan er een club in de Belgische eerste klasse de naam 'Royal Mouscron-Péruwelz' dragen. De Polen komen eraan
Wat een vreemde eend ben jijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij vindt zo'n enorme negerpiemel genot, ja?
Vernoemd naar http://nl.wikipedia.org/wiki/P%C3%A9ruwelz en http://nl.wikipedia.org/wiki/Moeskroenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon een vraag voor tijdens de rust.
Hoe kan er een club in de Belgische eerste klasse de naam 'Royal Mouscron-Péruwelz' dragen. De Polen komen eraan
Blijkbaar in Leeuwarden wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij vindt zo'n enorme negerpiemel genot, ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |