Het is mij een raadsel wie de goals moet gaan maken bij Twente. Misschien dat Castaignos er per ongeluk wat balletjes intikt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
En de handelingssnelheid van een 35-jarige.
Vraag het Schreuder, maar ik denk dat hij het ook niet weet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel wie de goals moet gaan maken bij Twente. Misschien dat Castaignos er per ongeluk wat balletjes intikt.
Echt he.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jan Smit heeft nog steeds de tandarts niet gevonden.
Je bent wel druk met Feyenoord hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die sla ik maar over.
Denken jullie dat Feyenoord morgen kan stunten?
Ik ga de 2e helft kijken, maar eerst 2e helft CAM-TWE.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die sla ik maar over.
Denken jullie dat Feyenoord morgen kan stunten?
Beetje slijmen bij die Ziyech om misschien antwoord los te krijgenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt he.
Heb nu niet opgelet, maar bij de JCS vroeg die niet eens door en werkte die gewoon een lijstje af.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent wel druk met Feyenoord he
Tweetalig VWO nodig hebben om goed Engels te lerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tweetalig vwo
Nederlands en kakkers
Niet voor niets de grootste club van Nederlandquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent wel druk met Feyenoord he
Het is niet makkelijk zonder autocue.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt he.
Heb nu niet opgelet, maar bij de JCS vroeg die niet eens door en werkte die gewoon een lijstje af.
4 uurquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoelaat is morgen Community Shield?
2de keer dat ik die club naam zeg. Maargoed misschien is hij in de war met iemand anders.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet voor niets de grootste club van Nederland![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet voor niets de grootste club van Nederland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |