SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik ga gewoon achter mijn PC staan hoor, anders zie ik nog niks.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas niet. Straks dan maar achter Az staan.
Ook waar. Hij is de geur van vis in ieder geval gewend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Dat wil hij sowieso niet, maar de clubs staan vreemd genoeg niet voor hem in de rijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat Ziyech nu nog bij Heerenveen wil blijven.
Rens is toch Ajacied?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rens slaat nu een steward op zijn bek.
Rens gekke boy allesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rens slaat nu een steward op zijn bek.
Oh, vandaar dat die bij Heerenveen zit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En voor Cambuur en Groningen.
Ook mijn team overigens. Jammer dat Haddad een kaart heeft gepakt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schilderswijkboy Korte heeft mijn Den Haag team wel de eerste punten opgeleverd
Mooi rijtje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En voor Cambuur en Groningen.
Volgende week De Wit en Van Haaren aantrekken. Dit Haagse Dordrecht gaat hoge ogen gooien in de Eredivisie. Dit voorspelde ik al van te voren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook mijn team overigens. Jammer dat Haddad een kaart heeft gepakt.
Ze mogen van ons geen kampioen worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Altijd pijnlijk als zo'n ploeg hoger eindigt
Ja ze hebben geen geld voor echt goede spelers hèquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twente heeft toch ook maar een matig elftal eigenlijk. Breukers, Koppers, Martina, Schilder, Castaignos, Marsman. Beetje niveau Nac allemaal.
Klopt. Nu Promes weg is welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twente heeft toch ook maar een matig elftal eigenlijk. Breukers, Koppers, Martina, Schilder, Castaignos, Marsman. Beetje niveau Nac allemaal.
En GAE wint de knvb-beker. Dordrecht wint dan de JC-schaal.quote:
Volgens Jan van Halst zijn ze gewoon titelkandidaat hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er was een of andere analist (van de NOS weliswaar) die Twente een van de favorieten voor het kampioenschap noemde.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schoppertje is wel objectief danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Jan van Halst zijn ze gewoon titelkandidaat hoor
Utrecht gaat ook meedoen om Europees voetbal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Jan van Halst zijn ze gewoon titelkandidaat hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |