Cambuur kampioen dusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij was vorig jaar al op dreef in Jong Ajax.
Waarom kijk je naar NAC?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Nac schiet voor opendoel op de paal
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:05 schreef Adames het volgende:
[..]
met clubiconen als lurling, ten rouwelaar en van hooijdonk wel het symbool van de brabantse gezelligheid
oh dat ga ik echt niet kijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nac - Excelsior met 2 doelpunten binnen een minuut.
Zeg wel even tegen je moeder dat ze het op tijd uit de oven haalt. Verbrand is het niet zo lekker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, nog minder dan 10 minuten tot de lasagne klaar is.
Allemaal ratten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:05 schreef Adames het volgende:
[..]
met clubiconen als lurling, ten rouwelaar en van hooijdonk wel het symbool van de brabantse gezelligheid
Ik vind het meer een type dat op de markt vis staat te verkopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Caland het volgende:
Ed Jansen heeft heel veel weg van een kinderverkrachter. Just saying.
BansheeBoy bracht dat toch altijd leuker.quote:
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind het meer een type dat op de markt vis staat te verkopen.
Ja het is allemaal geen Den Haag hèquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat het een schiettent is en de overige clubs mij net zo weinig kunnen boeien.
Okéquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BansheeBoy bracht dat toch altijd leuker.
Deze 'grap' heeft GGMM ook al gemaakt. Jullie hebben dezelfde humor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg wel even tegen je moeder dat ze het op tijd uit de oven haalt. Verbrand is het niet zo lekker.
hij verkoopt vis aan kinderverkrachters?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Ik las tumorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze 'grap' heeft GGMM ook al gemaakt. Jullie hebben dezelfde humor.
NIks aan het handje.quote:
Helaas niet. Straks dan maar achter Az staan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is allemaal geen Den Haag hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |