quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
Drizzt zal wel teleurgesteld zijn over 10 minuten.
Hier kan Drizzt niet zo om lachen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:59 schreef Caland het volgende:
Die bal ging er als een vuurpijl in.
Dat is grappig omdat het tegen Twente is.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:28 schreef Tchock het volgende:
Mokotjo niet in de basis, Cambuur wint
Rusniakquote:
quote:
Ja mag ookquote:
Hopelijk Memphisquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb echt geen idee wie ik in mijn manager heb allemaal.
Oké.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb alleen Barto in mn manager.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Breukers opstellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Schilder verkiezen boven Mokotjo
Van Cambuur heb ik Meleg, Barto en Bijker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb alleen Barto in mn manager.
Dan snap je er niets van inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Schilder verkiezen boven Mokotjo
Dan had ik wel PSV'ers opgesteld xDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom wil je geen punten behalen?
Verwacht je veel van Meleg?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Cambuur heb ik Meleg, Barto en Bijker.
Aight daar hebben we mijn favoriete trollquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mokotjo heeft de goede keuze gemaakt zie ik
topkek
We zullen het zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had ik wel PSV'ers opgesteld xD
Zelfs toen ze derde werden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
NAC is slecht. NAC was altijd al slecht.
geen wonder dat eto'o graag zijn bijdrage wilt leverenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon nu alweer knotsgek in de eredivisie
valt wel mee toch, van twente hoef je niet zoveel te verwachten dit jaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon nu alweer knotsgek in de eredivisie
Nac - Excelsior met 2 doelpunten binnen een minuut.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Adames het volgende:
[..]
valt wel mee toch, van twente hoef je niet zoveel te verwachten dit jaar
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, nog minder dan 10 minuten tot de lasagne klaar is.
quote:
met clubiconen als lurling, ten rouwelaar en van hooijdonk wel het symbool van de brabantse gezelligheidquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NAC is een van die eredivisieploegen die me echt helemaal niks doet.
Cambuur kampioen dusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij was vorig jaar al op dreef in Jong Ajax.
Waarom kijk je naar NAC?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Nac schiet voor opendoel op de paal
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:05 schreef Adames het volgende:
[..]
met clubiconen als lurling, ten rouwelaar en van hooijdonk wel het symbool van de brabantse gezelligheid
oh dat ga ik echt niet kijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nac - Excelsior met 2 doelpunten binnen een minuut.
Zeg wel even tegen je moeder dat ze het op tijd uit de oven haalt. Verbrand is het niet zo lekker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, nog minder dan 10 minuten tot de lasagne klaar is.
Allemaal ratten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:05 schreef Adames het volgende:
[..]
met clubiconen als lurling, ten rouwelaar en van hooijdonk wel het symbool van de brabantse gezelligheid
Ik vind het meer een type dat op de markt vis staat te verkopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Caland het volgende:
Ed Jansen heeft heel veel weg van een kinderverkrachter. Just saying.
BansheeBoy bracht dat toch altijd leuker.quote:
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind het meer een type dat op de markt vis staat te verkopen.
Ja het is allemaal geen Den Haag hèquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat het een schiettent is en de overige clubs mij net zo weinig kunnen boeien.
Okéquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BansheeBoy bracht dat toch altijd leuker.
Deze 'grap' heeft GGMM ook al gemaakt. Jullie hebben dezelfde humor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg wel even tegen je moeder dat ze het op tijd uit de oven haalt. Verbrand is het niet zo lekker.
hij verkoopt vis aan kinderverkrachters?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Ik las tumorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze 'grap' heeft GGMM ook al gemaakt. Jullie hebben dezelfde humor.
NIks aan het handje.quote:
Helaas niet. Straks dan maar achter Az staan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is allemaal geen Den Haag hè
nee hij verkoopt kinderen aan visverkrachtersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij verkoopt vis aan kinderverkrachters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |