Verzorger van Cambuurquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is er dood, geluid staat aan van Heerenveen
Afgekeken van PSVquote:
Zijn goedkoper he.quote:
Mevrouw Deutekom.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze messcherpe analyse.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
Heerenveen speelt op de helft van de tegenstander als een topclub en op eigen helft als een promovendus.
Als ik lief tegen je moet doen moet jij dat ook tegen mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze messcherpe analyse.
Spelers van FC Twentequote:
Piet Adema.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik lief tegen je moet doen moet jij dat ook tegen mij.
Zal toch het verschil maken in die 5 wedstrijden die hij de komende 5 jaar gaat spelen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas dat Barcelona Vermaelen gekocht heeft.
haha wtf :S
Barca gaat helemaal los deze transferperiode.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
Logische aankoop, verdedigend kon Barça wel wat versterking gebruikenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
Is wel een matige verdediger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Logische aankoop, verdedigend kon Barça wel wat versterking gebruiken
Haha een Shreyas-postquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Logische aankoop, verdedigend kon Barça wel wat versterking gebruiken
watquote:
Terwijl ze eerst niks mochten halen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Barca gaat helemaal los deze transferperiode.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Terwijl ze eerst niks mochten halen.
Bakkali ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:51 schreef hhh38 het volgende:
Heerenveen heeft nog geen goede rechtsbuiten.
Verhoek is beschikbaar
Denk dat FEY maar al te graag Verhoek kwijt willen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:51 schreef hhh38 het volgende:
Heerenveen heeft nog geen goede rechtsbuiten.
Verhoek is beschikbaar
ze hadden beter vertonghen kunnen kopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
Ikstampoptacos en ik vinden dat hij het Nederlands elftal in moet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef Caland het volgende:
Marsman staat er blijjbaar nog steeds in.
Ja, idd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
ze hadden beter vertonghen kunnen kopen
Dat doet je moeder goed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog 20 minuten totdat mijn lasagne klaar is.
Eigen jeugd van Ajax hèquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef Kopsterk het volgende:
Meleg kan me een partij ballen zeg och och
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ikstampoptacos en ik vinden dat hij het Nederlands elftal in moet.
Oh nee, dat was alleen ikstampoptacos
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
och och Ogbechequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef Kopsterk het volgende:
Meleg kan me een partij ballen zeg och och
Tief dan een eind op als je dat niet wil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat ik al lees wat er gebeurt voordat het gebeurt
Ik heb besloten dat ik Ikstampoptacos een tijdje niet meer serieus neem. Hij moet even op de blaren zitten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Marsman in oranje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar 30 seconden vertraging, valt best mee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |