SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
RBCquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Dordrecht gaat RBC een record afpakken dit seizoen
Hij zat er net ook al weer lekker goed bij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de 69 tegengoals waren er maar twee zijn schuld, je moet wat meer vertrouwen hebben
5e zelfsquote:
9? Holy fuckquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Degraderen met minder dan 9 punten
Dordrecht gaat echt wel meer punten pakken hoor. De Eredivisie is nu zo matig en aan elkaar gewaagd.quote:
Mooie amateuristische club was dat. Kon je gewoon bellen een paar weken van tevoren, ik wil graag eens een keer met mijn kinderen een wedstrijd van RBC bijwonen maar heb geen clubcard. Lagen de kaarten klaar bij de receptie op wedstrijddagquote:
Dan mogen ze Maikel Aerts weleens gaan aantrekken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dordrecht gaat echt wel meer punten pakken hoor.
Zo gek is het toch niet dat ze zoveel mogelijk mensen in dat stadion willen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie amateuristische club was dat. Kon je gewoon bellen een paar weken van tevoren, ik wil graag eens een keer met mijn kinderen een wedstrijd van RBC bijwonen maar heb geen clubcard. Lagen de kaarten klaar bij de receptie op wedstrijddag
En het dan achteraf zo raar vinden hoe het stadion toch vol zat met alleen Feyenoorders.
Origineel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mogen ze Maikel Aerts weleens gaan aantrekken.
Of Grandel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mogen ze Maikel Aerts weleens gaan aantrekken.
Heerlijk toch? Niets mis mee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie amateuristische club was dat. Kon je gewoon bellen een paar weken van tevoren, ik wil graag eens een keer met mijn kinderen een wedstrijd van RBC bijwonen maar heb geen clubcard. Lagen de kaarten klaar bij de receptie op wedstrijddag
En het dan achteraf zo raar vinden hoe het stadion toch vol zat met alleen Feyenoorders.
Klopt, in 2006. Volendam presteerde het een keer om te maar 16 keer te scoren in een seizoen maar haalde toen wel 17 punten. Fun fact: Vitesse eindigde dat seizoen op doelsaldo achter zequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe het uit het hoofd. RBC degradeerde toch met 9 punten zo'n 10 jaar geleden?
Bij Groningen hebben ze ook groepsarrangementen, maar op de een of andere manier is dat niet meer mogelijk voor FC Groningen - Feyenoord.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
2003/2004?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, in 2006. Volendam presteerde het een keer om te maar 16 keer te scoren in een seizoen maar haalde toen wel 17 punten. Fun fact: Vitesse eindigde dat seizoen op doelsaldo achter ze
Wanneer was dat met Volendam? Hun laatste keer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, in 2006. Volendam presteerde het een keer om te maar 16 keer te scoren in een seizoen maar haalde toen wel 17 punten. Fun fact: Vitesse eindigde dat seizoen op doelsaldo achter ze
Ze kunnen er echt helemaal niks vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dordrecht gaat echt wel meer punten pakken hoor. De Eredivisie is nu zo matig en aan elkaar gewaagd.
En in het Feyenoord-topicquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:55 schreef Kopsterk het volgende:
Nu gaat iedereen in het Ajax-topic natuurlijk weer roepen om Ziyech
Nee, we zitten nog in de hoofd met de wolken rondom Eto'oquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:55 schreef Kopsterk het volgende:
Nu gaat iedereen in het Ajax-topic natuurlijk weer roepen om Ziyech
Haha wat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
71/72quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer was dat met Volendam? Hun laatste keer?
ah, weet wel dat ze in 2003/2004 echt aanvallend dramatisch warenquote:
Al die onderste clubs kunnen er niks van. Of ga jij nu een Johan Derksentje doen dat Dordrecht dit jaar niet 1 keer wintquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze kunnen er echt helemaal niks van. Als er een club nog slechter dan Dordrecht blijkt te zijn dan moeten er op zijn minst spelers een been missen.
Op Korte en De Wit na dan uiteraard
Teleurstellend dit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb van HMF gehoord dat je kankergroot bent, dus ik pas.
Mwa, Feyenoord begon al af te zakken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen waren Ajax en Feyenoord nog wereldtop
Oh ja, dat seizoen won Ajax de EC I of niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen waren Ajax en Feyenoord nog wereldtop
PSV 8equote:
De derde op rij volgens mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja, dat seizoen won Ajax de EC I of niet?
tweede.quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar moet je dan niet echt blij mee zijn.
Toen was Sparta nog echt groot. Zonde wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen waren jullie nog een simpele provincieclub
Sinds 96 alleen maar ellende daarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen was Sparta nog echt groot. Zonde wel.
Jammer, blijft toch DE club van Rotterdamquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sinds 96 alleen maar ellende daar
Klopt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen waren jullie nog een simpele provincieclub
mwah sinds 98 vooralquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sinds 96 alleen maar ellende daar
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:00 schreef Kopsterk het volgende:
Goed om Evert weer eens te horen trouwens.
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef Seam het volgende:
Was vergeten dat ze tegenwoordig om 1830 begint
William Troost-Ekong noemen we tegenwoordig gewoon Troost overigens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:00 schreef Kopsterk het volgende:
Goed om Evert weer eens te horen trouwens.
Wie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef Seam het volgende:
Was vergeten dat ze tegenwoordig om 1830 begint
Waar sloeg dat opquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
William Troost-Ekong noemen we tegenwoordig gewoon Troost overigens.
Zoon van John?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima toch. Al zou ik zelf voor 'Ekong' zijn gegaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
die maken prima mobieltjes andersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ging bergaf sinds vertrek van HTC
Eyong Tarkan Enoh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Evert heeft het niet zo op Afrikaanse namen.
Als je uit Oss komt ben je voor Topquote:
Dit was terecht kampioen van de JL.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:03 schreef Seam het volgende:
Liet Dordt beter voetbal dan dit zien in het eerste kwartier? Mijn hemel wat een treurnis.
Nee. Had al wel 3-0 kunnen staan als de voorhoede van Heerenveen iets beter afmaakte of Kurto niet zo goed keepte, want op het veld is het bedroevend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:03 schreef Seam het volgende:
Liet Dordt beter voetbal dan dit zien in het eerste kwartier? Mijn hemel wat een treurnis.
Neequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:03 schreef Seam het volgende:
Het halve basiselftal was toen gehuurd toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit was terecht kampioen van de JL.
Hoe speelde die vanmiddag?quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Het halve basiselftal was toen gehuurd toch?
Niet gezien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe speelde die vanmiddag?
Hij stond af en toe een beetje voor paal xDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe speelde die vanmiddag?
Dat is wel erg droevig, maar het niveau zo genivelleerd is zullen ze toch wel meer punten pakken? Toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee
Degradatie met minder dan 9 punten. JR is het hiermee eens.
Beter dan Eto'o.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:05 schreef Kopsterk het volgende:
Ziyech speelt goed. Tegen FC Dordrecht.
Viel wel mee geloof ik. Gladon wel, die maakte alle doelpunten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Het halve basiselftal was toen gehuurd toch?
Ja vandaag spelen ze tegen Dordrecht ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:05 schreef Kopsterk het volgende:
Ziyech speelt goed. Tegen FC Dordrecht.
We moeten gewoon geduld hebben, hij Kenneth wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij stond af en toe een beetje voor paal xD
Je gemiddelde is een 3.6/10 vandaag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 19:03:55Bij @fcdordrechtnl zal vandaag van shirtje worden gewisseld in de rust. #Haddad en #Troost-Ekong lopen nu met elkaars shirt. #Heedor reageer retweet
Dat staat als een paal boven water.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd om het op te schroeven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je gemiddelde is een 3.6/10 vandaag.
Misschien heb je een leuk plaatje over een regenpijp?quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 19:03:55Bij @fcdordrechtnl zal vandaag van shirtje worden gewisseld in de rust. #Haddad en #Troost-Ekong lopen nu met elkaars shirt. #Heedor reageer retweet
Blue Bandquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat voor band heeft ie om zn arm?
red bandquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat voor band heeft ie om zn arm?
Uth is een prima speler, beter dan Te Vredequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die nummer 19 van Heerenveen kan er niet veel van
Uth is echt slecht. Hij mist zoveel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Uth is een prima speler, beter dan Te Vrede
Lekker scouten bij Kees aan tafel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAA MARCEL BRANDS
ik ga kijken jongens
Zag 'em vorig jaar best veel leuke dingen doen anders.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Uth is echt slecht. Hij mist zoveel.
Het valt me op dat als een speler van Heracles een transfer maakt naar een andere club, jij er letterlijk alleen nog maar negatief over praat. Voetballen er zulke slechte spelers bij Heracles of ben je een beetje jaloers?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Uth is echt slecht. Hij mist zoveel.
Bom op Mofrika!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn allemaal kutmoffen godverdomme
Niet bij ons in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zag 'em vorig jaar best veel leuke dingen doen anders.
Dan kijk je het terug.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zou de Tafel van Kees best willen kijken, maar daarvoor begint het veel te vroeg.
Zoek maar op Uth, Zei ik vorig jaar al. En dat eerste.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het valt me op dat als een speler van Heracles een transfer maakt naar een andere club, jij er letterlijk alleen nog maar negatief over praat. Voetballen er zulke slechte spelers bij Heracles of ben je een beetje jaloers?
Hallo, we hebben het over Heracles...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan me genoeg goede momenten herinneren. Jij vindt alles en iedereen slecht volgens mij
En als je mag liegen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heracles kan er ook niet veel van als ik eerlijk mag zijn
Zou wel gierig zijn voor ze met dat nieuwe stadion wat er aan komtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:13 schreef Seam het volgende:
Heracles kan ook gewoon degraderen dit jaar
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:13 schreef Seam het volgende:
Knut?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat één Dordrecht supporter zelfs op de fiets is gekomen?
Ik dacht dat er al meerdere goals waren in deze wedstrijd hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:16 schreef Tchock het volgende:
Eerste goal in de Eredivisie sinds 1995.
Laten we het hopen. Dat is nou typisch zo'n club die echt totaal niks toevoegt aan de eredivisie. Zoals een RKC eerder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:13 schreef Seam het volgende:
En 2400 seizoenskaarten verkocht, tegen 600 kaarten vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:16 schreef Tchock het volgende:
Eerste goal in de Eredivisie sinds 1995.
Hoe slecht we ook zijn degraderen is echt onmogelijk als je ziet wat er nog meer rond loopt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Helaas wel jaMet die matige De Jonge als coach
Gelukkig doen Cambuur, Willem II, Dordt en Excelsior ook mee.
Oh ja ik vergat dat Willem II en Excelsior ook weer in de Eredivisie spelen. Gaat nog genieten worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Helaas wel jaMet die matige De Jonge als coach
Gelukkig doen Cambuur, Willem II, Dordt en Excelsior ook mee.
Ben je zwanger?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:17 schreef Caland het volgende:
Ik eet overigens een broodje kroket.
En een augurk
Echt een wereldaankoop van Dordtquote:
Gekke combinatie zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:17 schreef Caland het volgende:
En een augurk
Huub Stevensquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:16 schreef Tchock het volgende:
De laatste keer dat Dordt in de Eredivisie speelde werd Roda tweede achter Ajax dat het hele seizoen geen enkele wedstrijd verloor.
Toen speelde Roda nog tegen Milaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:16 schreef Tchock het volgende:
De laatste keer dat Dordt in de Eredivisie speelde werd Roda tweede achter Ajax dat het hele seizoen geen enkele wedstrijd verloor.
Wat een smerige combinatie. Ben je wel helemaal lekker bij je paasei?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:17 schreef Caland het volgende:
En een augurk
Maak dan pics.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:17 schreef Caland het volgende:
En een augurk
Niet te hard zeggen. Dat dachten ze bij NEC en Roda vorig jaar ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe slecht we ook zijn degraderen is echt onmogelijk als je ziet wat er nog meer rond loopt.
Augurken zijn gewoon lekker.quote:
Bij Feyenoord zijn er mensen die denken dat Hahn beter is dan Mulder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt een wereldaankoop van DordtAls je zoveel ballen op je af krijgt mag je blij zijn dat je Kurto hebt en niet een type Hahn
quote:
Dat geldt voor Utrecht, niet voor Heracles.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe slecht we ook zijn degraderen is echt onmogelijk als je ziet wat er nog meer rond loopt.
In 95 tegen Benfica toch? En kansloos verloren meen ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen speelde Roda nog tegen Milaan.
Oke.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
René, we hebben nog geen blauwe kaart op FOK!
Bij Feyenoord denken ze ook dat Feyenoord nog een topclub is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zijn er mensen die denken dat Hahn beter is dan Mulder.
Inb4 Hahn vs Volendamquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mulder is ook echt heel slecht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In +- 2006 ook nog en ze wonnen zowaar in Milaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen speelde Roda nog tegen Milaan.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak dan pics.
Hier heeft echt niemand wat aan.
Heracles en Utrecht deden het wel mooi vorig jaar. Kansloos weinig punten halen, maar nooit echt onder de streep komenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat geldt voor Utrecht, niet voor Heracles.
Ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
zal ik zometeen Cambuur - Twente kijken?
Hopelijk scoort Dejan Meleggodquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat geldt voor Utrecht, niet voor Heracles.
Cambuurquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gaat wel leuk worden. Ik denk dat Twente nu niet meer boven het niveau van Cambuur komt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan snel gaan joh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In +- 2006 ook nog en ze wonnen zowaar in Milaan.
Je ziet toch dat ik mosterd op het broodje heb gesmeerd ontzettende idioot.quote:
Mokotjo MOTM met twee assists.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat gaat wel leuk worden. Ik denk dat Twente nu niet meer boven het niveau van Cambuur komt.
Iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heracles en Utrecht deden het wel mooi vorig jaar. Kansloos weinig punten halen, maar nooit echt onder de streep komen
Echt he. Die vent verdient een paar stevige tikken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ik mosterd op het broodje heb gesmeerd ontzettende idioot.
Terechte bash.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat een moeilijke wedstrijd worden voor Twente hoor. Ik denk een moeizame 0-1 of 1-2.quote:
Hij zegt alles met een strak gezicht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom denken ze nog steeds dat Ronald de Boer een goede analist is ?
Oja: ik ben die kutvogel niet trouwens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe er wat aan.
Nu levert :B een of andere kutvogel op.
Ehhh ja ehhhquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zegt alles met een strak gezicht.
Weten we dat ook weer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet aan de middelbare school begonnen
Big pimpin'quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Caland
Kijk hem even de rich boy uithangen met zijn 5 cent frontaal op de foto. Stoer zeg.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen won van Hooijdonk nog de uefa cup
die had psv moeten winnenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen won Feyenoord nog de uefa cup
Welnee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee appie. Jij bent zeker meer van de van dobben he, vuige jood.quote:
JJ gaat altijd op de rand van de jacuzzi staan in de hoop dat ze hem erin gooien.quote:
Zonder Ziyech gaat Heerenveen het heel moeilijk krijgen, dan leveren ze zo veel creativiteit in en ik zie op dit moment niemand op het veld staan die ook maar half zo creatief als Ziyech is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een baas. Hopen dat hij bij Heerenveen blijft en niet ergens op de bank achter Eto'o
wie scheld je nou uit voor jood dan met je kuthaakneuskroketquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee appie. Jij bent zeker meer van de van dobben he, vuige jood.
Is het ook. Soms moet je gewoon eens wat nieuws proberen in je leven. Het randje opzoeken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:25 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Augurk met kroket, lijkt me eigenlijk wel een top combinatie.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ja precies, kansloos eruit door pingels.
De Korte, Pizas, Ojoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zonder Ziyech gaat Heerenveen het heel moeilijk krijgen, dan leveren ze zo veel creativiteit in en ik zie op dit moment niemand op het veld staan die ook maar half zo creatief als Ziyech is.
PSV was gewoon veel beter tegen Feyenoord johquote:
Kroket met augurk? Wat is dat dan voor rare combi?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:27 schreef Seam het volgende:
Poll: Kroket met augurk ja of nee?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Rot toch opquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV was gewoon veel beter tegen Feyenoord joh
Whehehehehe.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahahahahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Poll: Kroket met augurk ja of nee?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:27 schreef Seam het volgende:
Poll: Kroket met augurk ja of nee?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ach jullie hadden mazzel met een duits goaltje en een pingel, kan gebeuren natuurlijk. Maar PSV speelde toen in de tweede seizoenshelft misschien wel het beste voetbal van de Nederlandse competitie, terwijl Feyenoord het moest hebben van wat flukes, maar goed het is een leuke prijs.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:29 schreef onlogisch het volgende:
HALLOIk ben ook weer van de partij dit seizoen. Leuk hé
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of jouw hersenen verwerken de informatiestroom te langzaam
Niet echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |