Bom op Mofrika!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn allemaal kutmoffen godverdomme
Niet bij ons in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zag 'em vorig jaar best veel leuke dingen doen anders.
Dan kijk je het terug.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zou de Tafel van Kees best willen kijken, maar daarvoor begint het veel te vroeg.
Zoek maar op Uth, Zei ik vorig jaar al. En dat eerste.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het valt me op dat als een speler van Heracles een transfer maakt naar een andere club, jij er letterlijk alleen nog maar negatief over praat. Voetballen er zulke slechte spelers bij Heracles of ben je een beetje jaloers?
Hallo, we hebben het over Heracles...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan me genoeg goede momenten herinneren. Jij vindt alles en iedereen slecht volgens mij
En als je mag liegen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heracles kan er ook niet veel van als ik eerlijk mag zijn
Zou wel gierig zijn voor ze met dat nieuwe stadion wat er aan komtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:13 schreef Seam het volgende:
Heracles kan ook gewoon degraderen dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |