Toen speelde Roda nog tegen Milaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:16 schreef Tchock het volgende:
De laatste keer dat Dordt in de Eredivisie speelde werd Roda tweede achter Ajax dat het hele seizoen geen enkele wedstrijd verloor.
Wat een smerige combinatie. Ben je wel helemaal lekker bij je paasei?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:17 schreef Caland het volgende:
Ik eet overigens een broodje kroket.
En een augurk
Maak dan pics.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:17 schreef Caland het volgende:
Ik eet overigens een broodje kroket.
En een augurk
Niet te hard zeggen. Dat dachten ze bij NEC en Roda vorig jaar ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe slecht we ook zijn degraderen is echt onmogelijk als je ziet wat er nog meer rond loopt.
Augurken zijn gewoon lekker.quote:
Bij Feyenoord zijn er mensen die denken dat Hahn beter is dan Mulder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt een wereldaankoop van DordtAls je zoveel ballen op je af krijgt mag je blij zijn dat je Kurto hebt en niet een type Hahn
quote:
Dat geldt voor Utrecht, niet voor Heracles.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe slecht we ook zijn degraderen is echt onmogelijk als je ziet wat er nog meer rond loopt.
In 95 tegen Benfica toch? En kansloos verloren meen ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen speelde Roda nog tegen Milaan.
Oke.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
René, we hebben nog geen blauwe kaart op FOK!
Bij Feyenoord denken ze ook dat Feyenoord nog een topclub is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zijn er mensen die denken dat Hahn beter is dan Mulder.
Inb4 Hahn vs Volendamquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mulder is ook echt heel slecht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In +- 2006 ook nog en ze wonnen zowaar in Milaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen speelde Roda nog tegen Milaan.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak dan pics.
Hier heeft echt niemand wat aan.
Heracles en Utrecht deden het wel mooi vorig jaar. Kansloos weinig punten halen, maar nooit echt onder de streep komenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat geldt voor Utrecht, niet voor Heracles.
Ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
zal ik zometeen Cambuur - Twente kijken?
Hopelijk scoort Dejan Meleggodquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat geldt voor Utrecht, niet voor Heracles.
Cambuurquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gaat wel leuk worden. Ik denk dat Twente nu niet meer boven het niveau van Cambuur komt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan snel gaan joh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In +- 2006 ook nog en ze wonnen zowaar in Milaan.
Je ziet toch dat ik mosterd op het broodje heb gesmeerd ontzettende idioot.quote:
Mokotjo MOTM met twee assists.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat gaat wel leuk worden. Ik denk dat Twente nu niet meer boven het niveau van Cambuur komt.
Iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heracles en Utrecht deden het wel mooi vorig jaar. Kansloos weinig punten halen, maar nooit echt onder de streep komen
Echt he. Die vent verdient een paar stevige tikken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ik mosterd op het broodje heb gesmeerd ontzettende idioot.
Terechte bash.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ik mosterd op het broodje heb gesmeerd ontzettende idioot.
Gaat een moeilijke wedstrijd worden voor Twente hoor. Ik denk een moeizame 0-1 of 1-2.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |