Heracles en Utrecht deden het wel mooi vorig jaar. Kansloos weinig punten halen, maar nooit echt onder de streep komenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat geldt voor Utrecht, niet voor Heracles.
Ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
zal ik zometeen Cambuur - Twente kijken?
Hopelijk scoort Dejan Meleggodquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat geldt voor Utrecht, niet voor Heracles.
Cambuurquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gaat wel leuk worden. Ik denk dat Twente nu niet meer boven het niveau van Cambuur komt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan snel gaan joh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In +- 2006 ook nog en ze wonnen zowaar in Milaan.
Je ziet toch dat ik mosterd op het broodje heb gesmeerd ontzettende idioot.quote:
Mokotjo MOTM met twee assists.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat gaat wel leuk worden. Ik denk dat Twente nu niet meer boven het niveau van Cambuur komt.
Iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heracles en Utrecht deden het wel mooi vorig jaar. Kansloos weinig punten halen, maar nooit echt onder de streep komen
Echt he. Die vent verdient een paar stevige tikken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ik mosterd op het broodje heb gesmeerd ontzettende idioot.
Terechte bash.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ik mosterd op het broodje heb gesmeerd ontzettende idioot.
Gaat een moeilijke wedstrijd worden voor Twente hoor. Ik denk een moeizame 0-1 of 1-2.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |