Helaas wel jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:13 schreef Seam het volgende:
Heracles kan ook gewoon degraderen dit jaar
Knut?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat één Dordrecht supporter zelfs op de fiets is gekomen?
Ik dacht dat er al meerdere goals waren in deze wedstrijd hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:16 schreef Tchock het volgende:
Eerste goal in de Eredivisie sinds 1995.
Laten we het hopen. Dat is nou typisch zo'n club die echt totaal niks toevoegt aan de eredivisie. Zoals een RKC eerder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:13 schreef Seam het volgende:
Heracles kan ook gewoon degraderen dit jaar
En 2400 seizoenskaarten verkocht, tegen 600 kaarten vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:16 schreef Tchock het volgende:
Eerste goal in de Eredivisie sinds 1995.
Hoe slecht we ook zijn degraderen is echt onmogelijk als je ziet wat er nog meer rond loopt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Helaas wel jaMet die matige De Jonge als coach
Gelukkig doen Cambuur, Willem II, Dordt en Excelsior ook mee.
Oh ja ik vergat dat Willem II en Excelsior ook weer in de Eredivisie spelen. Gaat nog genieten worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Helaas wel jaMet die matige De Jonge als coach
Gelukkig doen Cambuur, Willem II, Dordt en Excelsior ook mee.
Ben je zwanger?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:17 schreef Caland het volgende:
Ik eet overigens een broodje kroket.
En een augurk
Echt een wereldaankoop van Dordtquote:
Gekke combinatie zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:17 schreef Caland het volgende:
Ik eet overigens een broodje kroket.
En een augurk
Huub Stevensquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:16 schreef Tchock het volgende:
De laatste keer dat Dordt in de Eredivisie speelde werd Roda tweede achter Ajax dat het hele seizoen geen enkele wedstrijd verloor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |