SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
RBCquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Dordrecht gaat RBC een record afpakken dit seizoen
Hij zat er net ook al weer lekker goed bij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de 69 tegengoals waren er maar twee zijn schuld, je moet wat meer vertrouwen hebben
5e zelfsquote:
9? Holy fuckquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Degraderen met minder dan 9 punten
Dordrecht gaat echt wel meer punten pakken hoor. De Eredivisie is nu zo matig en aan elkaar gewaagd.quote:
Mooie amateuristische club was dat. Kon je gewoon bellen een paar weken van tevoren, ik wil graag eens een keer met mijn kinderen een wedstrijd van RBC bijwonen maar heb geen clubcard. Lagen de kaarten klaar bij de receptie op wedstrijddagquote:
Dan mogen ze Maikel Aerts weleens gaan aantrekken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dordrecht gaat echt wel meer punten pakken hoor.
Zo gek is het toch niet dat ze zoveel mogelijk mensen in dat stadion willen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie amateuristische club was dat. Kon je gewoon bellen een paar weken van tevoren, ik wil graag eens een keer met mijn kinderen een wedstrijd van RBC bijwonen maar heb geen clubcard. Lagen de kaarten klaar bij de receptie op wedstrijddag
En het dan achteraf zo raar vinden hoe het stadion toch vol zat met alleen Feyenoorders.
Origineel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mogen ze Maikel Aerts weleens gaan aantrekken.
Of Grandel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mogen ze Maikel Aerts weleens gaan aantrekken.
Heerlijk toch? Niets mis mee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie amateuristische club was dat. Kon je gewoon bellen een paar weken van tevoren, ik wil graag eens een keer met mijn kinderen een wedstrijd van RBC bijwonen maar heb geen clubcard. Lagen de kaarten klaar bij de receptie op wedstrijddag
En het dan achteraf zo raar vinden hoe het stadion toch vol zat met alleen Feyenoorders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |