quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:00 schreef Kopsterk het volgende:
Goed om Evert weer eens te horen trouwens.
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef Seam het volgende:
Was vergeten dat ze tegenwoordig om 1830 begint
William Troost-Ekong noemen we tegenwoordig gewoon Troost overigens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:00 schreef Kopsterk het volgende:
Goed om Evert weer eens te horen trouwens.
Wie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef Seam het volgende:
Was vergeten dat ze tegenwoordig om 1830 begint
Waar sloeg dat opquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
William Troost-Ekong noemen we tegenwoordig gewoon Troost overigens.
Zoon van John?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima toch. Al zou ik zelf voor 'Ekong' zijn gegaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
die maken prima mobieltjes andersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ging bergaf sinds vertrek van HTC
Eyong Tarkan Enoh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Evert heeft het niet zo op Afrikaanse namen.
Als je uit Oss komt ben je voor Topquote:
Dit was terecht kampioen van de JL.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:03 schreef Seam het volgende:
Liet Dordt beter voetbal dan dit zien in het eerste kwartier? Mijn hemel wat een treurnis.
Nee. Had al wel 3-0 kunnen staan als de voorhoede van Heerenveen iets beter afmaakte of Kurto niet zo goed keepte, want op het veld is het bedroevend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:03 schreef Seam het volgende:
Liet Dordt beter voetbal dan dit zien in het eerste kwartier? Mijn hemel wat een treurnis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |