abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143224845


Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Voetbal, bier en tieten. Dat is puur genieten!
A: Uiteraard.

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd. Je moet ook even dit lijstje invullen en posten! Zo kennen we je meteen wat beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Klik hier voor alle statistieken van dit topic

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.

Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:09:00 #2
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_143224848
Viezerik, ik had lapo

Tevens fipo
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_143224849
Goede steal
pi_143224850
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:08 schreef supersof het volgende:

[..]

ik heb haar muziek nooit verafschuwd hoor. vond het gewoon matigjes. sommige nummers wel leuk, starships :@
Haar stem door drie computers heen.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:09:17 #5
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143224854
quote:
8s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:09 schreef richolio het volgende:
Viezerik, ik had lapo
daar doen wij niet aan
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143224855
Haal die vieze donuts eens uit de OP
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:09:33 #7
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_143224857
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:09 schreef supersof het volgende:

[..]

daar doen wij niet aan
Ik wel
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_143224858
JR maakt zichzelf deze avond wel weer onsterfelijk belachelijk
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143224859
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Mensen met een gemiddeld IQ zijn in de regel verschrikkelijk dom en vermoeiend.
Jij blinkt anders ook niet uit in intelligente teksten, al denk je zelf van wel.
Oh.
pi_143224860
Inso heeft soms beetje grootheidswaanzin
Oh.
pi_143224861
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jij blinkt anders ook niet uit in intelligente teksten, al denk je zelf van wel.
Ik weet mijn IQ gelukkig wel.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143224862
Ik zie superof wel voor me als juf op een school
blablablabla
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:10:28 #13
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143224864
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:10 schreef Elan het volgende:
Ik zie superof wel voor me als juf op een school
nee ben je gek
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143224865
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Inso heeft soms beetje grootheidswaanzin
jij bent voor ajax

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143224866
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik weet mijn IQ gelukkig wel.
Zal wel onder de 100 zijn
Oh.
pi_143224867
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zal wel onder de 100 zijn
:D
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:10:49 #17
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_143224868
Mijn topic zou tenmnste een tt hebben
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_143224870
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:10 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

jij bent voor ajax

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eto'o dit dat :)
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:10:53 #19
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143224871
inso en jr doe lief tegen elkaar ;(
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143224872
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:10 schreef supersof het volgende:

[..]

nee ben je gek
Wat wil je worden dan als je groot en cool bent :D
blablablabla
pi_143224875
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zal wel onder de 100 zijn
Inso is hoogbegaafd gast
blablablabla
pi_143224876
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:10 schreef supersof het volgende:
inso en jr doe lief tegen elkaar ;(
Af en toe moeten we de boel op scherp stellen

we houden wel van elkaar :)
Oh.
pi_143224879
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:10 schreef supersof het volgende:
inso en jr doe lief tegen elkaar ;(
is geen fittie zie je toch
pi_143224880
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Inso is hoogbegaafd gast
Kan niet, want religieus.
~JR
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:11:54 #25
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143224881
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat wil je worden dan als je groot en cool bent :D
cool ben ik al

groter word ik niet meer want ik ben al uitgegroeid

maar ik weet niet wat ik wil doen, kan veel kanten op met mn studie
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143224883
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:10 schreef richolio het volgende:
Mijn topic zou tenmnste een tt hebben
Dat doe je maar in je eigen tijd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143224888
lol
(she/her)
pi_143224889
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Kan niet, want religieus.
~JR
Alleen atheïsten zijn slim

_O-

Al heeft hij wel een punt :

http://www.psychologytoda(...)lly-less-intelligent
blablablabla
pi_143224892
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
lol
Bedankt voor je structurele bijdrage Fylax
Oh.
pi_143224895
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
lol
Kan je geen radioshow voor ons maken nu
blablablabla
pi_143224897
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bedankt voor je structurele bijdrage Fylax
Ja ik moet er nog ff inkomen. vind het altijd lastig om me tussen jullie te mengen
(she/her)
pi_143224898
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Alleen atheïsten zijn slim

_O-

Al heeft hij wel een punt :

http://www.psychologytoda(...)lly-less-intelligent
Dat zeg ik nergens
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:14:03 #33
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143224899
quote:
Catching up on my Xmas readings...
nu heb ik zin in kerst
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143224901
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja ik moet er nog ff inkomen. vind het altijd lastig om me tussen jullie te mengen
Gewoon reageren op het onderwerp en meegaan in het gesprek :)
Oh.
pi_143224902
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens
Je beweert dan religieuze mensen dom zijn.
Dus daarmee impliceer je dat wel degelijk.
blablablabla
pi_143224903
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Kan je geen radioshow voor ons maken nu
Helaas niet
(she/her)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:14:52 #37
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_143224908
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon reageren op het onderwerp en meegaan in het gesprek :)
moeten jullie wat minder snel posten
pi_143224909
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon reageren op het onderwerp en meegaan in het gesprek :)
Oki!
(she/her)
pi_143224910
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:14 schreef supersof het volgende:

[..]

nu heb ik zin in kerst
Wow
Dat dacht ik ook precies dat

Zin om kerstboom op te zetten morgen dit dat
blablablabla
pi_143224912
Pepernoten liggen er al :')
blablablabla
pi_143224914
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Je beweert dan religieuze mensen dom zijn.
Dus daarmee impliceer je dat wel degelijk.
Ze verliezen wel vaak de realiteit uit het oog zo ja :)
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:15:47 #42
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143224915
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Wow
Dat dacht ik ook precies dat

Zin om kerstboom op te zetten morgen dit dat
ik heb zin in dat gevoel buiten
overal lichtjes, bij mensen naar binnen kijken en kerstboom zien enzo
beetje sneeuw in het weekend
O+
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143224919
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:14 schreef -gt- het volgende:

[..]

moeten jullie wat minder snel posten
Ging eerder op de avond sneller
Oh.
pi_143224922
hallo. beetje veel halve liters en peuken op.
pi_143224923
Ik ben moslima wat is jullie problem
pi_143224925
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze verliezen wel vaak de realiteit uit het oog zo ja :)
Jij ook door steeds one liners aan te halen dat religie voor oorlogen zorgt.
Vergetend dat de grootste oorlogsmisdadigers van de laatste 100 jaar steevast overtuigd Atheisten waren.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143224926
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:15 schreef Elan het volgende:
Pepernoten liggen er al :')
Gelukkig, ik vind die dingen zo lekker he.
(she/her)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:16:34 #48
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_143224927
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ging eerder op de avond sneller
ik vindt dit al rap....
pi_143224930
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze verliezen wel vaak de realiteit uit het oog zo ja :)
Realiteit is subjectief.
Alleen domme mensen denken dat er maar één realiteit is.
blablablabla
pi_143224931
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:16 schreef -gt- het volgende:

[..]

ik vindt dit al rap....
In deze SC doen we niet aan rap.
Oh.
pi_143224933
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In deze SC doen we niet aan rap.
Alleen aan house
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143224934
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In deze SC doen we niet aan rap.
ja wel man beetje freestylen toch
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:17:36 #53
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_143224935
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In deze SC doen we niet aan rap.
terug in lurk modus gaat
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:17:44 #54
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143224936
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:16 schreef -gt- het volgende:

[..]

ik vindt dit al rap....
je moet dan ook filteren en geen gesprekken lezen die je niet boeien

ik lees zelf niks over religie en voetbal
dan wordt het makkelijk
succes :)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143224940
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:15 schreef supersof het volgende:

[..]

ik heb zin in dat gevoel buiten
overal lichtjes, bij mensen naar binnen kijken en kerstboom zien enzo
beetje sneeuw in het weekend
O+
Voor die tijd wel hossel regelen toch
blablablabla
pi_143224941
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:17 schreef supersof het volgende:

[..]

je moet dan ook filteren en geen gesprekken lezen die je niet boeien

ik lees zelf niks over religie en voetbal
dan wordt het makkelijk
succes :)
Waarom boeit religie je niet?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143224942
vorige kerst was ik zo achterlijk dronken he
:')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143224943
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Jij ook door steeds one liners aan te halen dat religie voor oorlogen zorgt.
Vergetend dat de grootste oorlogsmisdadigers van de laatste 100 jaar steevast overtuigd Atheisten waren.
Ja en de conclusie is nu dat mensen slecht zijn. Dat zijn ze ook, allemaal.

Het is alleen bizar dat er ook zoveel mensen doodgaan door wat religie.
Oh.
pi_143224944
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom boeit religie je niet?
omdat het pure aids is
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:18:32 #60
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143224946
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Voor die tijd wel hossel regelen toch
ben altijd alleen geweest op kerst elan :'(
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143224948
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is alleen bizar dat er ook zoveel mensen doodgaan door wat religie.
Die 100en miljoen door atheisten ook.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143224949
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Realiteit is subjectief.
Alleen domme mensen denken dat er maar één realiteit is.
Generaliseren lekker.
Oh.
pi_143224951
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:18 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

omdat het pure aids is
O+
Oh.
pi_143224953
ik heb morgen denk ik een kater
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:19:24 #65
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143224955
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom boeit religie je niet?
vind het niet nodig in mijn leven, haal er niks uit. heb er ook geen zin in om er tijd in te steken. ben niet zo opgevoed.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143224957
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:19 schreef supersof het volgende:

[..]

vind het niet nodig in mijn leven, haal er niks uit. heb er ook geen zin in om er tijd in te steken. ben niet zo opgevoed.
is dit sinds tijden dat we met het elkaar eens zijn?
pi_143224958
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Die 100en miljoen door atheisten ook.
Gaat vaak nog om macht en territorium krijgen, wat in de mens zit.
Oh.
pi_143224959
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Generaliseren lekker.
Nee dat is gewoon zo wat je anders stelt is namelijk dat jouw visie op de wereld DE realiteit is en de ENIGE realiteit en dat mensen die er een totaal andere visie op na houden per definitie compleet inferieur zijn.

Sorry voor de HMF-accenten
blablablabla
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:20:18 #69
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143224960
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:20 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

is dit sinds tijden dat we met het elkaar eens zijn?
nee laatst ook al een keer
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143224961
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:19 schreef supersof het volgende:

[..]

vind het niet nodig in mijn leven, haal er niks uit. heb er ook geen zin in om er tijd in te steken. ben niet zo opgevoed.
nee oke,
maar ik ben ook niet religieus maar toch interesseert het me wel om er over te praten/discussieren dus het hoeft niet met elkaar te maken te hebben :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143224964
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:20 schreef supersof het volgende:

[..]

nee laatst ook al een keer
_O_
pi_143224965
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gaat vaak nog om macht en territorium krijgen, wat in de mens zit.
Dat speelt bij "religieuze" oorlogen ook zo vaak mee?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:20:47 #73
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143224967
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

nee oke,
maar ik ben ook niet religieus maar toch interesseert het me wel om er over te praten/discussieren dus het hoeft niet met elkaar te maken te hebben :P
Ja dus? Ik interesseer me in andere dingen :P
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143224968
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:18 schreef supersof het volgende:

[..]

ben altijd alleen geweest op kerst elan :'(
Dit jaar kerst vieren met een FOK!er.
JR is knap _O_ of Dven die is god maar weet niet of die beschikbaar is en of je kerst in Bulgarije zou willen vieren
blablablabla
pi_143224969
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:20 schreef supersof het volgende:

[..]

Ja dus? Ik interesseer me in andere dingen :P
Weet ik :D bedoel er ook niks mee :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143224971
ik interesseer mij liever aan fok dan religie
pi_143224972
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee dat is gewoon zo wat je anders stelt is namelijk dat jouw visie op de wereld DE realiteit is en de ENIGE realiteit en dat mensen die er een totaal andere visie op na houden per definitie compleet inferieur zijn.

Sorry voor de HMF-accenten
Mensen mogen geloven wat ze willen, maar ik snap er geen reet van dat mensen in deze tijd met alle kennis van de evolutietheorie en andere zaken over het ontstaan van de aarde nog steeds geloven in een god die in 7 dagen met kleipoppetjes een aarde schiep.

Gaat toch nergens over joh.
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:21:46 #78
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143224974
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit jaar kerst vieren met een FOK!er.
JR is knap _O_ of Dven die is god maar weet niet of die beschikbaar is en of je kerst in Bulgarije zou willen vieren
of met jou toch >:)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143224975
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:21 schreef Ro-ald het volgende:
ik interesseer mij liever aan fok dan religie
(she/her)
pi_143224976
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Mensen mogen geloven wat ze willen, maar ik snap er geen reet van dat mensen in deze tijd met alle kennis van de evolutietheorie en andere zaken over het ontstaan van de aarde nog steeds geloven in een god die in 7 dagen met kleipoppetjes een aarde schiep.

Gaat toch nergens over joh.
Ja want alle religieuzen geloven dat.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143224978
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat speelt bij "religieuze" oorlogen ook zo vaak mee?
Las vandaag dat bericht dat die religie kindjes in Isis lekker mensen mogen vermoorden die atheïst zijn :')
Oh.
pi_143224979
Sjonge jonge jij bent nog een verdomd slechte armchair atheist ook.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:22:13 #83
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143224980
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Weet ik :D bedoel er ook niks mee :+
Nee oke dan is het goed.
Vind het gewoon niet interessant.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143224984
laat die mensen elkaar lekker afmaken
pi_143224986
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Las vandaag dat bericht dat die religie kindjes in Isis lekker mensen mogen vermoorden die atheïst zijn :')
Hitler de Atheist vermoordde ze omdat die kindjes jood waren.
Je punt?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143224988
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Hitler de Atheist vermoordde ze omdat die kindjes jood waren.
Je punt?
Ik zeg ook nergens dat gelovigen dood moeten.
Oh.
pi_143224989
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:21 schreef supersof het volgende:

[..]

of met jou toch >:)
Nee gek dan maakt Etsu me dood :{
blablablabla
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:23:37 #88
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143224991
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee gek dan maakt Etsu me dood :{
hij mag ook komen
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143224992
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:22 schreef supersof het volgende:

[..]

Nee oke dan is het goed.
Vind het gewoon niet interessant.
Dat kan natuurlijk.

Ach, ik vind alles wel aardig, sport,films/series,muziek reizen, politiek, psychologie, seks, eten :9

Behalve auto`s :r
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143224995
achja nog altijd beter atheist dan mensen die denken dat er "iets" is :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143224996
Nazi's hadden toch hun eigen religie Inso?
Soort smeltkroes van occulte shit en zo
blablablabla
pi_143224998
Tosh.O he is echt niet grappig ik ga meer stuk om jullie elke dag dan hem
pi_143224999
nog 2 dagen en7 uur
(she/her)
pi_143225001
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk.

Ach, ik vind alles wel aardig, sport,films/series,muziek reizen, politiek, psychologie, seks, eten :9

Behalve auto`s :r
Auto's :') Snap niet dat mensen daar zo lang over kunnen praten
Oh.
pi_143225002
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:24 schreef Elan het volgende:
Nazi's hadden toch hun eigen religie Inso?
Soort smeltkroes van occulte shit en zo
Zo gaan de verhalen ja, heb daar wel eens docu van gezien.
Maar weet niet op wat voor bronnen dat gebaseerd is.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143225004
Was ook niet echt opgezet verder, meer een experiment.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:24:54 #97
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143225005
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk.

Ach, ik vind alles wel aardig, sport,films/series,muziek reizen, politiek, psychologie, seks, eten :9

Behalve auto`s :r
eigenlijk praat ik nergens echt actief over mee als ik nu erover nadenk :')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143225011
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:24 schreef supersof het volgende:

[..]

eigenlijk praat ik nergens echt actief over mee als ik nu erover nadenk :')
ik merk wel dat je actiever praat over seks
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:25:46 #99
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143225012
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:25 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

ik merk wel dat je actiever praat over seks
daar praat ik dus nooit over mee :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143225014
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:23 schreef supersof het volgende:

[..]

hij mag ook komen
Oké dan mag jij wel tussenin als scheidsrechter anders krabt hij me
blablablabla
pi_143225015
Mobiel FOK!ken ik haat het :r
(she/her)
pi_143225016
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:25 schreef supersof het volgende:

[..]

daar praat ik dus nooit over mee :D
ik meestal ook niet hoor nog niet zoveel ervaring
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:26:30 #103
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225017
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Oké dan mag jij wel tussenin als scheidsrechter anders krabt hij me
Ach kom ik wel mee om hem af te leiden.
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:26:33 #104
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143225018
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Oké dan mag jij wel tussenin als scheidsrechter anders krabt hij me
is goed O+
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143225019
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:26 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

ik meestal ook niet hoor nog niet zoveel ervaring
Ik wel en ik heb geen ervaring.
(she/her)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:27:03 #106
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143225023
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:26 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

ik meestal ook niet hoor nog niet zoveel ervaring
zelfde
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143225024
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ach kom ik wel mee om hem af te leiden.
Haha hij is verliefd op jou dus dat moet wel lukken _O_
blablablabla
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:27:44 #108
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225026
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Haha hij is verliefd op jou dus dat moet wel lukken _O_
:)
Oh.
pi_143225031
ik houd van regen in de nacht G's
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:28:52 #110
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225033
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:28 schreef Ro-ald het volgende:
ik houd van regen in de nacht G's
Hele dag nog geen regen gezien
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:29:14 #111
319979 Fok-it
All is well
pi_143225035
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hele dag nog geen regen gezien
Gordijnen dicht in je zolderkamer zeker?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143225036


Van wie is deze auto?
Hint:Ajax wil hem gratis ophalen :)
blablablabla
pi_143225037
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hele dag nog geen regen gezien
Hier bijna al de hele dag maar als ik op mijn balkon zit heb ik er geen last van
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:29:36 #114
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225038
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Gordijnen dicht in je zolderkamer zeker?
Nee gewoon geen druppel gevallen :+
Oh.
pi_143225039
Ik merk ook niets van de regen. Rolluikjes hele dag dicht ^O^
(she/her)
pi_143225040
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Van wie is deze auto?
Hint:Ajax wil hem gratis ophalen :)
Afschuwelijke bak.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:30:07 #117
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225041
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Van wie is deze auto?
Hint:Ajax wil hem gratis ophalen :)
Dit boeit mij en Fok-it helemaal niets
Oh.
pi_143225042
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Gordijnen dicht in je zolderkamer zeker?
Haha :D Ik heb je geaccepteerd op fb trouwens ben je al aan het fappen op mijn foto's?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:30:17 #119
319979 Fok-it
All is well
pi_143225043
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit boeit mij en Fok-it helemaal niets
_O_
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143225044
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Afschuwelijke bak.
Wel gruwelijk snel.
blablablabla
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:30:37 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225046
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:30 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Haha :D Ik heb je geaccepteerd op fb trouwens ben je al aan het fappen op mijn foto's?
wat is je fb :$
Oh.
pi_143225047
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Wel gruwelijk snel.
Zal best, en zieke status natuurlijk.
Maar vind hem niet echt mooi persoonlijk.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:30:42 #123
319979 Fok-it
All is well
pi_143225048
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:30 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Haha :D Ik heb je geaccepteerd op fb trouwens ben je al aan het fappen op mijn foto's?
Nee. ik zit nauwelijks op fb
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143225054
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Zal best, en zieke status natuurlijk.
Maar vind hem niet echt mooi persoonlijk.
Eens
Liever Mc Laren SLR
blablablabla
pi_143225056
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

wat is je fb :$
zoek me maar via fok-it
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:31:59 #126
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225061
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:31 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

zoek me maar via fok-it
Ik heb fok-it niet meer :{
Oh.
pi_143225063
Ze moeten echt iets uitvinden dat je niet zoveel hoef te pissen van bier.
pi_143225064
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb fok-it niet meer :{
dm dan :)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:32:22 #129
319979 Fok-it
All is well
pi_143225065
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb fok-it niet meer :{
Wel toch?
Dan heb j e me verwijderd lul
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:32:49 #130
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225070
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wel toch?
Dan heb j e me verwijderd lul
:D

Sprak je nooit meer toch :$
Oh.
pi_143225071
Facebook :r
(she/her)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:34:04 #132
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225080
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:33 schreef Fylax het volgende:
Facebook :r
Best grappig op zijn tijd :)
Oh.
pi_143225082
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Best grappig op zijn tijd :)
Alleen maar kut posts op mijn voorpagina
(she/her)
pi_143225085
JR nu op Facebook _O_
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:34:55 #135
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225087
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:34 schreef Fylax het volgende:

[..]

Alleen maar kut posts op mijn voorpagina
Moet je geen kutvolk toevoegen als Facebook-vriend.
Oh.
pi_143225089
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Moet je geen kutvolk toevoegen als Facebook-vriend.
Ja klopt
(she/her)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:35:28 #137
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143225090
al die veilingen nu zijn pas over 4 uur afgelopen :r
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:35:43 #138
319979 Fok-it
All is well
pi_143225091
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Best grappig op zijn tijd :)
Je hebt best wel schone deernes in je vriendenlijst jij
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143225093
heb honger
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143225094
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:35 schreef supersof het volgende:
al die veilingen nu zijn pas over 4 uur afgelopen :r
Doen ze express
(she/her)
pi_143225097
Gewoon yolo doen en opblijven tot het licht is en in de middag naar mijn pa fietsen
pi_143225099
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
heb honger
Ik ook!
(she/her)
pi_143225101
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
heb honger
Zal ik een frikandel voor je bakken?
pi_143225102
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik ook!
zo even maccie pakken denk ik
#viesdik
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:36:27 #145
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225103
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je hebt best wel schone deernes in je vriendenlijst jij
Gaat hij dat zitten te bekijken :D _O-
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:36:33 #146
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143225104
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
heb honger
ik ook ;(
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143225105
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Zal ik een frikandel voor je bakken?
Ook voor mij graag
(she/her)
pi_143225110
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

zo even maccie pakken denk ik
#viesdik
Is die nog open bij jou :o
(she/her)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:37:04 #149
319979 Fok-it
All is well
pi_143225111
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gaat hij dat zitten te bekijken :D _O-
Ja, je fotos wordt je niet vrolijk van.
Je hebt nog steeds dezelfde vna dat etentje met je familie van 10 jaar geleden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143225112
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

Is die nog open bij jou :o
1e wereld dit dat
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143225114
maar maccie is best vies eigenlijk
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143225115
ff pissen bel de politie als ik niet binnen tien minuten terug ben
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:37:56 #153
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225118
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja, je fotos wordt je niet vrolijk van.
Je hebt nog steeds dezelfde vna dat etentje met je familie van 10 jaar geleden
Ik maak ook nooit foto's
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:38:08 #154
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225120
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
maar maccie is best vies eigenlijk
goh
Oh.
pi_143225121
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik maak ook nooit foto's
ik ook niet soms zet ik een onzin status.
pi_143225122
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

1e wereld dit dat
Hoe is t trouwens afgelope met je broertje?
(she/her)
pi_143225124
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:38 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe is t trouwens afgelope met je broertje?
niet opgepakt en niet neergestoken
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:38:41 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225125
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:38 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

ik ook niet soms zet ik een onzin status.
Ik maak dan een slechte kutgrap waar hele discussies uit ontstaan :') :D
Oh.
pi_143225128
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

niet opgepakt en niet neergestoken
Gelukkig maar.
(she/her)
pi_143225134
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik maak dan een slechte kutgrap waar hele discussies uit ontstaan :') :D
Zoals?
(she/her)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:40:26 #161
319979 Fok-it
All is well
pi_143225139
Ik ga maar eens pitten
Dag schatten :*
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143225140
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga maar eens pitten
Dag schatten :*
nee blijf
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:40:42 #163
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143225141
ja ik ga slapen
waarschijnlijk word ik morgen rond acht uur standaard wakker :r

slaap lekker schatjes O+
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143225143
trusten
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:40:49 #165
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225144
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:39 schreef Fylax het volgende:

[..]

Zoals?
ruzies
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:41:00 #166
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225147
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga maar eens pitten
Dag schatten :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:40 schreef supersof het volgende:
ja ik ga slapen
waarschijnlijk word ik morgen rond acht uur standaard wakker :r

slaap lekker schatjes O+
Weltrusten :*
Oh.
pi_143225148
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga maar eens pitten
Dag schatten :*
zlaaplekker fokkie
(she/her)
pi_143225150
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

ruzies
ja maar ik bedoel de kutgrappen
(she/her)
pi_143225151
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:40 schreef supersof het volgende:
ja ik ga slapen
waarschijnlijk word ik morgen rond acht uur standaard wakker :r

slaap lekker schatjes O+
slaaplekker sof x
(she/her)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:41:37 #170
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_143225152
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:40 schreef supersof het volgende:
ja ik ga slapen
waarschijnlijk word ik morgen rond acht uur standaard wakker :r

slaap lekker schatjes O+
zo lang wil ik ook wel slapen

de rust :+ :+
pi_143225153
wie blijft er nog wakker
pi_143225154
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:41 schreef Fylax het volgende:

[..]

ja maar ik bedoel de kutgrappen
Zullen wel echt heel slecht zijn.
Humor heeft ie niet namelijk.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:41:58 #173
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225156
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:41 schreef Fylax het volgende:

[..]

ja maar ik bedoel de kutgrappen
weet ik niet zo snel meer, ben te moe om het op te zoeke :{
Oh.
pi_143225157
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:41 schreef Ro-ald het volgende:
wie blijft er nog wakker
:W
(she/her)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:42:17 #175
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143225158
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

ben te moe

ga slapen
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143225159
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

weet ik niet zo snel meer, ben te moe om het op te zoeke :{
Jammer :P
(she/her)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:42:37 #177
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225160
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Zullen wel echt heel slecht zijn.
Humor heeft ie niet namelijk.
Moet jij zeggen, jij hebt al helemaal geen humor _O-
Oh.
pi_143225161
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Moet jij zeggen, jij hebt al helemaal geen humor _O-
Ik doe dan ook geen poging.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:42:58 #179
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225162
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:42 schreef supersof het volgende:

[..]

ga slapen
Ja zo
Oh.
pi_143225163
ik ga wel ff op bed liggen
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:43:42 #181
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225165
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik doe dan ook geen poging.
Als ik er plezier uit haal, wat houd mij dan tegen om er een poging te doen :)

Maar jij zult wel zuur zijn omdat ik atheïst ben ofzo
Oh.
pi_143225167
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als ik er plezier uit haal, wat houd mij dan tegen om er een poging te doen :)
Je zelfrespect
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:45:15 #183
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225171
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:44 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Je zelfrespect
Je moet jezelf niet zo serieus nemen
Oh.
pi_143225175
Life is too short to be serious.
(she/her)
pi_143225176
ik ga nog ff pauper tv kijken man tot morgen
pi_143225178
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:48 schreef Ro-ald het volgende:
ik ga nog ff pauper tv kijken man tot morgen
Tot straks :W
(she/her)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:50:54 #187
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143225182
Ik ga ook slapen :W
Oh.
pi_143225184
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga ook slapen :W
Slaaplekker
(she/her)
pi_143225539
Ik ga werken :'(
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_143225644
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 07:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga werken :'(
Ik ben net klaar.
pi_143225684
moe
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 08:35:16 #192
365231 Fera
Fire & Blood
pi_143225835
:W
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  Redactie Sport zaterdag 9 augustus 2014 @ 10:50:56 #193
274204 crew  Mexicanobakker
pi_143227062
hoi
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_143227110
ik droomde dat ik een shirt met eto'o had gekocht
Groot fan van User Wotte
  roze zaterdag 9 augustus 2014 @ 11:51:35 #195
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143228132
Hoi.
Your beauty never ever scared me.
pi_143228421
nee ama
pi_143228564
Er was net een man op de radio die bleef zingen over hoe hij 3 meter lang was. Echt fascinerend.
  roze zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:17:05 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143228571
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:08 schreef wietparkiet het volgende:
nee ama
:'(
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:29:38 #199
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143228812
Dinsdag word ik wakker geschreeuwd :') www.goudenpijl.nl Dit gaat voor mijn huis langs
Your beauty never ever scared me.
pi_143228839
hallo
pi_143228889
Ter land, ter zee en in de lucht.

ohh the memories
  roze zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:35:21 #202
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143228966
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:32 schreef FL_Freak het volgende:
Ter land, ter zee en in de lucht.

ohh the memories
_O_ Dat keek ik zo vaak
Your beauty never ever scared me.
pi_143228974
Hallo
  roze zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:36:02 #205
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143228979
Hallo FL, Johannes & Amoeba :W
Your beauty never ever scared me.
pi_143229000
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:36 schreef Amarantha het volgende:
Hallo FL, Johannes & Amoeba :W
Hey Ama, hoe gaat het?
pi_143229002
Zo weer rijles _O_
  roze zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:37:30 #208
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143229022
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Hey Ama, hoe gaat het?
Ja gaat wel lekker :) Daar ook?
Your beauty never ever scared me.
pi_143229037
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:37 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja gaat wel lekker :) Daar ook?
Jazeker, ik ben wel nogal verbrand omdat ik eergisteren in een bootje heb gevaren en gisteren op het strand heb gelegen :@
pi_143229093
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Jazeker, ik ben wel nogal verbrand omdat ik eergisteren in een bootje heb gevaren en gisteren op het strand heb gelegen :@
insmeren jonge
pi_143229096
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:36 schreef Amarantha het volgende:
Hallo FL, Johannes & Amoeba :W
ama :7
pi_143229156
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:41 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

insmeren jonge
Had ik gedaan FLGod, maar iets te weinig denk ik achteraf.
  roze zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:44:19 #213
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143229168
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Jazeker, ik ben wel nogal verbrand omdat ik eergisteren in een bootje heb gevaren en gisteren op het strand heb gelegen :@
Bootje en strand is wel nice _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_143229222
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Bootje en strand is wel nice _O_
Het goede leven _O_

Volgende week weer naar Groningen, daar is helaas weinig strand.
  roze zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:47:25 #215
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143229233
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Het goede leven _O_

Volgende week weer naar Groningen, daar is helaas weinig strand.
Maar het is Groningen _O_ O+
Your beauty never ever scared me.
pi_143229241
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:47 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Maar het is Groningen _O_ O+
Dat maakt een hoop goed inderdaad :D
  roze zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:48:17 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143229250
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat maakt een hoop goed inderdaad :D
Zou er echt wel willen wonen
Your beauty never ever scared me.
pi_143229270
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Zou er echt wel willen wonen
Wat let je? Of heb je je vriend nog niet kunnen overtuigen?
  roze zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:49:31 #219
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143229275
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wat let je? Of heb je je vriend nog niet kunnen overtuigen?
Ik denk dat hij in Emmen wilt blijven idd
Your beauty never ever scared me.
pi_143229307
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:49 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik denk dat hij in Emmen wilt blijven idd
Jammer hoor ;( Naast Paxje mogen jullie ook wel mijn buren worden :)
pi_143229383
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Jazeker, ik ben wel nogal verbrand omdat ik eergisteren in een bootje heb gevaren en gisteren op het strand heb gelegen :@
dat zal niet in nederland zijn geweest, waar hang je uit?
pi_143229448
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:56 schreef Adames het volgende:

[..]

dat zal niet in nederland zijn geweest, waar hang je uit?
Voornamelijk eergisteren was het echt schitterend weer in Friesland.
pi_143230337
Ik zag Sof net aan het werk :D
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:53:58 #224
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143230412
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:50 schreef Snowbells het volgende:
Ik zag Sof net aan het werk :D
ik lig lekker in bed en ben net wakker :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:00:29 #225
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143230539
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:50 schreef Snowbells het volgende:
Ik zag Sof net aan het werk :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:53 schreef supersof het volgende:

[..]

ik lig lekker in bed en ben net wakker :D
dit is apart.
Oh.
pi_143230547
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Had ik gedaan FLGod, maar iets te weinig denk ik achteraf.
Keertje smorgens en keertje smiddags
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:02:31 #227
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143230585
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

dit is apart.
ja nogal

hoi jr
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:02:44 #228
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143230591
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:02 schreef supersof het volgende:

[..]

ja nogal

hoi jr
hoi sof

lekker geslapen?
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:03:59 #229
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143230624
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

hoi sof

lekker geslapen?
ja _O_ tot 13:00 ofzo
terwijl ik normaal altijd om acht uur wakker ben
en jij?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:04:53 #230
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143230644
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:03 schreef supersof het volgende:

[..]

ja _O_ tot 13:00 ofzo
terwijl ik normaal altijd om acht uur wakker ben
en jij?
Dat is het goede leven _O_

Ik ook hoor prima, ik sta laatste paar weken standaard om 13.00 uur op :')
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:07:17 #231
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143230683
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is het goede leven _O_

Ik ook hoor prima, ik sta laatste paar weken standaard om 13.00 uur op :')
daar heb je toch vakantie voor _O_

mijn broertje is het dakterras aan het schoonmaken met de hogedrukspuit, zoveel lawaai, anders had ik nog wel langer kunnen slapen denk ik :9
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:08:40 #232
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143230702
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:07 schreef supersof het volgende:

[..]

daar heb je toch vakantie voor _O_

mijn broertje is het dakterras aan het schoonmaken met de hogedrukspuit, zoveel lawaai, anders had ik nog wel langer kunnen slapen denk ik :9
Ooh dat is wel jammer dan :D

Maar ach vergeleken met de rest van de week prima uitgeslapen toch ;)
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:12:38 #233
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143230779
Ik ga douchen :)
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:13:10 #234
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143230787
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ooh dat is wel jammer dan :D

Maar ach vergeleken met de rest van de week prima uitgeslapen toch ;)
ja zo'n zes uur langer _O-
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143230891
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is het goede leven _O_

Ik ook hoor prima, ik sta laatste paar weken standaard om 13.00 uur op :')
JR. Het ging vannacht weer helemaal mis. 5x wakker geworden door de storm. Echt alles is hier omgewaaid ;(
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:20:55 #236
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143230934
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:13 schreef supersof het volgende:

[..]

ja zo'n zes uur langer _O-
Je ging ook wel later naar bed, maar chill is het zeker :7
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

JR. Het ging vannacht weer helemaal mis. 5x wakker geworden door de storm. Echt alles is hier omgewaaid ;(
Ik heb hier helemaal geen last gehad van storm. En ik was vannacht nog wel wakker.
Oh.
pi_143230957
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je ging ook wel later naar bed, maar chill is het zeker :7

[..]

Ik heb hier helemaal geen last gehad van storm. En ik was vannacht nog wel wakker.
Ja ik ook. Echt een zombie momenteel. Beetje Jimmy Hendrix aan het luisteren en de dag tot het voetbal doorkomen _O-
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:22:24 #238
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143230973
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je ging ook wel later naar bed, maar chill is het zeker :7

[..]

Ik heb hier helemaal geen last gehad van storm. En ik was vannacht nog wel wakker.
ik ging maar twee uur later slapen ongeveer :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:25:30 #239
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143231045
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ja ik ook. Echt een zombie momenteel. Beetje Jimmy Hendrix aan het luisteren en de dag tot het voetbal doorkomen _O-
Ach vannacht al prima kunnen vermaken met het Eto'o nieuws :P Beetje FM en drum and bass erbij, topshow :)
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:26:04 #240
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143231056
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:22 schreef supersof het volgende:

[..]

ik ging maar twee uur later slapen ongeveer :D
Nou die 4 uur slaap die je dan meer hebt gehad heb je wel verdiend dan door de hele week vroeg op te staan toch ;)
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:27:23 #241
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231086
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nou die 4 uur slaap die je dan meer hebt gehad heb je wel verdiend dan door de hele week vroeg op te staan toch ;)
precies *)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:29:09 #242
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231128
vandaag helemaal niks doen _O_
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143231145
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:29 schreef supersof het volgende:
vandaag helemaal niks doen _O_
(she/her)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:31:20 #244
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143231176
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:29 schreef supersof het volgende:
vandaag helemaal niks doen _O_
Oh.
pi_143231183
Niet je de fuck moeten haasten omdat je nog naar de rijschool moet rijden en in je motorpak moet schieten :')
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:31:50 #246
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231186
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:32:18 #247
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231200
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:31 schreef Amoeba het volgende:
Niet je de fuck moeten haasten omdat je nog naar de rijschool moet rijden en in je motorpak moet schieten :')
niet in bed liggen met chille muziek :')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143231225
quote:
Mag zoiets wel? Dat is toch illegaal taxirijden eigenlijk?
(she/her)
pi_143231226
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:32 schreef supersof het volgende:

[..]

niet in bed liggen met chille muziek :')
Ik ga dit ook zo doen. Ik moet even mijn ergste selfie ooit verwerken.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:33:30 #250
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143231229
quote:
Jij wilt wel erg graag naar Parijs hè :D
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:33:45 #251
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143231237
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik ga dit ook zo doen. Ik moet even mijn ergste selfie ooit verwerken.
Pics
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:33:56 #252
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231242
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef Fylax het volgende:

[..]

Mag zoiets wel? Dat is toch illegaal taxirijden eigenlijk?
sinds wanneer mag dat niet dan :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:34:08 #253
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231253
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik ga dit ook zo doen. Ik moet even mijn ergste selfie ooit verwerken.
stuur :)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143231260
Was m'n portemonnee aan het zoeken, besef me nu pas dat die in de auto ligt :')
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:34:31 #255
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231266
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jij wilt wel erg graag naar Parijs hè :D
ik ben gewoon even aan het kijken hoe die site werkt :@
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143231278
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef supersof het volgende:

[..]

sinds wanneer mag dat niet dan :D
Je weet toch wel die taxiapp Uber? Die heeft nu een nieuwe functie gelanceerd waarmee iedereen taxi kan rijden via die app. Het is soortgelijk als wat ik op die site zie denk ik, ergens heen rijden voor geld. De app noemt het liften, de overheid noemt het illegaal taxirijden.
(she/her)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:35:19 #257
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143231286
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:34 schreef supersof het volgende:

[..]

ik ben gewoon even aan het kijken hoe die site werkt :@
Gewoon erheen liften toch :P
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:35:58 #258
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231297
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:35 schreef Fylax het volgende:

[..]

Je weet toch wel die taxiapp Uber? Die heeft nu een nieuwe functie gelanceerd waarmee iedereen taxi kan rijden via die app. Het is soortgelijk als wat ik op die site zie denk ik, ergens heen rijden voor geld. De app noemt het liften, de overheid noemt het illegaal taxirijden.
fuck de overheid
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143231303
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:35 schreef supersof het volgende:

[..]

fuck de overheid
Ja.. Maar er staat een boete van 4000/10.000 euro op..
(she/her)
pi_143231305
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon erheen liften toch :P
Echt een super verstandig idee in Parijs als jonge vrouw die er vreemd is inderdaad.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:36:42 #261
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231315
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Echt een super verstandig idee in Parijs als jonge vrouw die er vreemd is inderdaad.
_O- :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:36:50 #262
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143231320
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Echt een super verstandig idee in Parijs als jonge vrouw die er vreemd is inderdaad.
Ze hoeft niet alleen te gaan ;)
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:38:01 #263
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143231341
Mijn kat heeft dikke fittie met de buurtkater :) Ze schreeuwen de hele buurt bij elkaar _O-
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:38:05 #264
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231344
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja.. Maar er staat een boete van 4000/10.000 euro op..
boeiend
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143231347
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze hoeft niet alleen te gaan ;)
:')

Ik ga een serie opzetten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:34 schreef supersof het volgende:

[..]

stuur :)
:D :')
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:38:34 #266
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143231355
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

:')

Ik ga een serie opzetten.
_O-
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:38:38 #267
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231357
die site zou echt niet nu nog bestaan als het niet mocht
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:43:23 #268
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231426
omg die foto van lr
:'( _O- _O- _O- :D :D :')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143231486
HALLO :)
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:47:01 #270
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231491
HALLO INSO DAAR?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143231496
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:35 schreef supersof het volgende:

[..]

fuck de overheid
_O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143231503
ben trots op je sof
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:49:30 #273
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231545
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
ben trots op je sof
:D :D yess
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143231636
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:47 schreef supersof het volgende:
HALLO INSO DAAR?
nee hier xd
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:58:20 #275
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231699
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

nee hier xd
haha xD leuke grap
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143231710
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:58 schreef supersof het volgende:

[..]

haha xD leuke grap
dankje
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143231799
net bij bakker geweest
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:05:50 #278
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231829
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
net bij bakker geweest
lekker
wat heb je gehaald?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143231847
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:05 schreef supersof het volgende:

[..]

lekker
wat heb je gehaald?
vers brood lang niet brood gegeten
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:07:59 #280
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143231871
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

vers brood lang niet brood gegeten
lekker _O_
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143231913
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

vers brood lang niet brood gegeten
Ongesneden bakkersbrood _O_ Geeneens zoveel prijziger dan supermarktbrood
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:14:30 #282
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143231982
Croissantjes O+
Oh.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:32:17 #283
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143232245
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Croissantjes O+
met jam O+
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143232250
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ongesneden bakkersbrood _O_ Geeneens zoveel prijziger dan supermarktbrood
ik laat het wel graag snijden eigenlijk
pi_143232279
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:32 schreef Adames het volgende:

[..]

ik laat het wel graag snijden eigenlijk
Veelte dun joh. Ik heb ooit een goed broodmes gekregen dus het snijden gaat ook makkelijk
pi_143232290
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ongesneden bakkersbrood _O_ Geeneens zoveel prijziger dan supermarktbrood
veel lekkerder ook vind brood van de supermarkt bijna nooit lekker, zeker hier niet.
in nederland is het soms nog wel oke
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:40:54 #287
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143232396
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:32 schreef supersof het volgende:

[..]

met jam O+
Jij snapt het :)
Oh.
  roze zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:41:51 #288
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143232416
Frozen op Netflix _O_
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:43:39 #289
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143232448
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Frozen op Netflix _O_
frozen gedownload _O_
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:44:55 #290
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_143232465
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Frozen op Netflix _O_
En nieuw seizoen Modern Family _O_ Desalniettemin vind ik het aanbod toch schaars. Maar dat komt wel.. Ik heb popcorn time nu
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  roze zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:44:59 #291
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143232467
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:43 schreef supersof het volgende:

[..]

frozen gedownload _O_
Ben hem nu aan het kijken :D :D
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:45:33 #292
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143232482
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:44 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ben hem nu aan het kijken :D :D
vond hem wel leuk, maar zou niet nog een keer kijken. luister de liedjes soms nog wel :@
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143232496
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Veelte dun joh. Ik heb ooit een goed broodmes gekregen dus het snijden gaat ook makkelijk
je hebt me overgehaald :)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:53:22 #294
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143232639
ik raak altijd belangrijke post kwijt :')!
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  Redactie Sport zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:56:30 #295
274204 crew  Mexicanobakker
pi_143232695


Vandaag zoeken we een regenpijp.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:59:47 #296
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143232762
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag zoeken we een regenpijp.
:D :D :D :D is dat een eigen foto of gevonden op internet?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  Redactie Sport zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:00:50 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_143232788
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:59 schreef supersof het volgende:

[..]

:D :D :D :D is dat een eigen foto of gevonden op internet?
Viavia gekregen :D :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:04:27 #298
319979 Fok-it
All is well
pi_143232873
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag zoeken we een regenpijp.
Gvd zeg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143233233
Hey sof
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:22:26 #300
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143233272
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:21 schreef Etsu het volgende:
Hey sof
hoi etsu
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:28:42 #301
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_143233427
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Frozen op Netflix _O_
Al gezien tijdje terug, best leuke Disney film opzich. Al ontbrak het aan een charismatische villain.

Tot zover mijn review.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')