Picsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga dit ook zo doen. Ik moet even mijn ergste selfie ooit verwerken.
sinds wanneer mag dat niet danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mag zoiets wel? Dat is toch illegaal taxirijden eigenlijk?
stuurquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga dit ook zo doen. Ik moet even mijn ergste selfie ooit verwerken.
ik ben gewoon even aan het kijken hoe die site werktquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wilt wel erg graag naar Parijs hè
Je weet toch wel die taxiapp Uber? Die heeft nu een nieuwe functie gelanceerd waarmee iedereen taxi kan rijden via die app. Het is soortgelijk als wat ik op die site zie denk ik, ergens heen rijden voor geld. De app noemt het liften, de overheid noemt het illegaal taxirijden.quote:
Gewoon erheen liften tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben gewoon even aan het kijken hoe die site werkt
fuck de overheidquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je weet toch wel die taxiapp Uber? Die heeft nu een nieuwe functie gelanceerd waarmee iedereen taxi kan rijden via die app. Het is soortgelijk als wat ik op die site zie denk ik, ergens heen rijden voor geld. De app noemt het liften, de overheid noemt het illegaal taxirijden.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een super verstandig idee in Parijs als jonge vrouw die er vreemd is inderdaad.
Ze hoeft niet alleen te gaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een super verstandig idee in Parijs als jonge vrouw die er vreemd is inderdaad.
boeiendquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja.. Maar er staat een boete van 4000/10.000 euro op..
haha xD leuke grapquote:
lekkerquote:
lekkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vers brood lang niet brood gegeten
Ongesneden bakkersbroodquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vers brood lang niet brood gegeten
met jamquote:
ik laat het wel graag snijden eigenlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ongesneden bakkersbroodGeeneens zoveel prijziger dan supermarktbrood
Veelte dun joh. Ik heb ooit een goed broodmes gekregen dus het snijden gaat ook makkelijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ik laat het wel graag snijden eigenlijk
veel lekkerder ook vind brood van de supermarkt bijna nooit lekker, zeker hier niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ongesneden bakkersbroodGeeneens zoveel prijziger dan supermarktbrood
frozen gedownloadquote:
En nieuw seizoen Modern Familyquote:
vond hem wel leuk, maar zou niet nog een keer kijken. luister de liedjes soms nog welquote:
je hebt me overgehaaldquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veelte dun joh. Ik heb ooit een goed broodmes gekregen dus het snijden gaat ook makkelijk
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag zoeken we een regenpijp.
Viavia gekregenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
is dat een eigen foto of gevonden op internet?
Gvd zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag zoeken we een regenpijp.
hoi etsuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |