Mensen mogen geloven wat ze willen, maar ik snap er geen reet van dat mensen in deze tijd met alle kennis van de evolutietheorie en andere zaken over het ontstaan van de aarde nog steeds geloven in een god die in 7 dagen met kleipoppetjes een aarde schiep.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon zo wat je anders stelt is namelijk dat jouw visie op de wereld DE realiteit is en de ENIGE realiteit en dat mensen die er een totaal andere visie op na houden per definitie compleet inferieur zijn.
Sorry voor de HMF-accenten
of met jou tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit jaar kerst vieren met een FOK!er.
JR is knapof Dven die is god maar weet niet of die beschikbaar is en of je kerst in Bulgarije zou willen vieren
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:21 schreef Ro-ald het volgende:
ik interesseer mij liever aan fok dan religie
Ja want alle religieuzen geloven dat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen mogen geloven wat ze willen, maar ik snap er geen reet van dat mensen in deze tijd met alle kennis van de evolutietheorie en andere zaken over het ontstaan van de aarde nog steeds geloven in een god die in 7 dagen met kleipoppetjes een aarde schiep.
Gaat toch nergens over joh.
Las vandaag dat bericht dat die religie kindjes in Isis lekker mensen mogen vermoorden die atheïst zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat speelt bij "religieuze" oorlogen ook zo vaak mee?
Nee oke dan is het goed.quote:
Hitler de Atheist vermoordde ze omdat die kindjes jood waren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las vandaag dat bericht dat die religie kindjes in Isis lekker mensen mogen vermoorden die atheïst zijn
Ik zeg ook nergens dat gelovigen dood moeten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hitler de Atheist vermoordde ze omdat die kindjes jood waren.
Je punt?
hij mag ook komenquote:
Dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee oke dan is het goed.
Vind het gewoon niet interessant.
Auto'squote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
Ach, ik vind alles wel aardig, sport,films/series,muziek reizen, politiek, psychologie, seks, eten
Behalve auto`s
Zo gaan de verhalen ja, heb daar wel eens docu van gezien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:24 schreef Elan het volgende:
Nazi's hadden toch hun eigen religie Inso?
Soort smeltkroes van occulte shit en zo
eigenlijk praat ik nergens echt actief over mee als ik nu erover nadenkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
Ach, ik vind alles wel aardig, sport,films/series,muziek reizen, politiek, psychologie, seks, eten
Behalve auto`s
ik merk wel dat je actiever praat over seksquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:24 schreef supersof het volgende:
[..]
eigenlijk praat ik nergens echt actief over mee als ik nu erover nadenk
daar praat ik dus nooit over meequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik merk wel dat je actiever praat over seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |