SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Haar stem door drie computers heen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb haar muziek nooit verafschuwd hoor. vond het gewoon matigjes. sommige nummers wel leuk, starships
daar doen wij niet aanquote:
Jij blinkt anders ook niet uit in intelligente teksten, al denk je zelf van wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen met een gemiddeld IQ zijn in de regel verschrikkelijk dom en vermoeiend.
Ik weet mijn IQ gelukkig wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij blinkt anders ook niet uit in intelligente teksten, al denk je zelf van wel.
nee ben je gekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:10 schreef Elan het volgende:
Ik zie superof wel voor me als juf op een school
jij bent voor ajaxquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Inso heeft soms beetje grootheidswaanzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij bent voor ajaxeto'o dit datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
cool ben ik alquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat wil je worden dan als je groot en cool bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |