Voor de meeste gelovigen is het juist de religie onderdeel van hun "zijn" .quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als mens wel. Met de religie die daar bij komt kijken totaal niet nee.
Ja?quote:
Ik zal dan sowieso nooit bevriend raken met religieuzen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor de meeste gelovigen is het juist de religie onderdeel van hun "zijn" .
Je kunt dus niet zeggen oké gappie jou respecteer ik wel maar fuck je geloof verder.
Denk niet dat je vriendschap dan stand zal houden als je openlijk je disrespect uitspreekt
Geen ideequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zie ik er soms uit als een hoer :s :s
ik luisterde vandaag best een leuk nummer van usher en nickiquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zie ik er soms uit als een hoer :s :s
Er zitten zonder twifjel religieuzen in je vriendenkring.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal dan sowieso nooit bevriend raken met religieuzen.
vroegerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger viel het wel mee allemaal, ook geen overdreven libido verder.
Maar nu heb ik echt een hekel aan gekregen.
Dat zijn dan ook meteen de domste van het stel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zitten zonder twifjel religieuzen in je vriendenkring.
Blijft leuk om dit uit jouw mond te blijven horen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook meteen de domste van het stel.
Ben fucking hotquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee
Maakt ook niet uit
Ben je lekker
Aldus iemand die religieus isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blijft leuk om dit uit jouw mond te blijven horen.
Zo begint hetquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik luisterde vandaag best een leuk nummer van usher en nicki
je bent small mindedquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb haar muziek nooit verafschuwd hoor. vond het gewoon matigjes. sommige nummers wel leuk, starshipsquote:
Mensen met een gemiddeld IQ zijn in de regel verschrikkelijk dom en vermoeiend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is gemiddeld IQ dom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |