Ja. Ik was 15 maanden jonger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso is sowieso kortzichtig op dat gebied maar wel selectief want hij was 15 toen hij met zijn vriendin kreeg
Flamoesquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:58 schreef Elan het volgende:
Al die kut VBL mensen maken het gelijk zo vulgair hier
quote:
Boeiend, beter als geen seks hebben omdat dat volgens een sprookjesboek zo moetquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso geen sex in je leven.
Apetheisten
jaloers?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij heeft matrasje tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Apetheisten
Mijn respect voor religie is al lang geleden verloren gegaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja je kunt het ook gewoon respecteren toch als iemand er zo over denkt.
Dit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja je kunt het ook gewoon respecteren toch als iemand er zo over denkt.
quote:
Dan respecteer je dus op basis van je eigen vooroordelen standaard 2/3 van de wereldbevolking al niet alleen omdat ze gelovig zijn op wat voor manier dan ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn respect voor religie is al lang geleden verloren gegaan.
Zolang ze het mij maar niet opdringen anders ben ik er snel klaar meequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit.
Ik zelf geloof niet, maar ik respecteer iedereens mening/geloof.
Vind je seks zo vreselijk ja?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
da's wel voordeel nu
weekje celibaat leef
Als mens wel. Met de religie die daar bij komt kijken totaal niet nee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan respecteer je dus op basis van je eigen vooroordelen standaard 2/3 van de wereldbevolking al niet alleen omdat ze gelovig zijn op wat voor manier dan ook.
Een goede maat van me is dat en dringt het niet opquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang ze het mij maar niet opdringen anders ben ik er snel klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |