SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Domme sukkelsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik lees nu ook dat Legia uit de CL is gegooid.
Ik word depressief.
* Fera trekt hardloopschoenen aanquote:
Nogal ja. dan verdien je geen CLquote:
quote:
ja ben in goede buiquote:
Nee, die verdien je als je 6-1 klop krijgt van een Poolse clubquote:
Zal je net zien dat Celtic dit seizoen gewoon de 1/8e finales haalt van de CLquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, die verdien je als je 6-1 klop krijgt van een Poolse club
Ook nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kipnuggets?quote:
Ze hebben 4-4 gelijkgespeeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan niet. Celtic is echt slecht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal je net zien dat Celtic dit seizoen gewoon de 1/8e finales haalt van de CL
Oostenrijk?quote:
En Boerrigter speelt daar niet eens basis tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan niet. Celtic is echt slecht.
Kut voor jequote:
Oh zo.quote:
kom je chillen :ssss?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoofddorp. Ga nu per Sprinter naar Schiphol en dan de Intercity naar Utrecht CS
van Hoofddorp naar Schiphol is een aardig eindje sprinten XDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoofddorp. Ga nu per Sprinter naar Schiphol en dan de Intercity naar Utrecht CS
Vind je het erg als ik naar Schip hol?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Hoofddorp naar Schiphol is een aardig eindje sprinten XD
Ajax had dat wel gewoon moeten winnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Red Bull gewoon goed team hoor
Hadden echt 7-0 gewonnen van dit Feyenoord in één wedstrijd
shitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Hoofddorp naar Schiphol is een aardig eindje sprinten XD
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik naar Schip hol?
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik naar Schip hol?
Meh Salzburg was wel echt veel beter hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ajax had dat wel gewoon moeten winnen
jmr :squote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee man. Vanavond afgesproken met een maatje en moet er morgen om kwart voor 5 uit.
Feyenoord er geforceerd bij betrekken terwijl Ajax zelf gewoon volledig door de mand vielquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Red Bull gewoon goed team hoor
Hadden echt 7-0 gewonnen van dit Feyenoord in één wedstrijd
Ajax verloor ook verdiend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord er geforceerd bij betrekken terwijl Ajax zelf gewoon volledig door de mand viel
Domineren
Kampioen van Nederland zijn
echt hequote:
quote:
Pec Zwolle had wel gewonnen. Pec > Salzburg > Fc Balophetdak > Ajaxquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax verloor ook verdiend.
Maar ze hadden van elke Nederlandse ploeg gehakt gemaakt.
PEC gaat door tegen Sparta Praag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pec Zwolle had wel gewonnen. Pec > Salzburg > Fc Balophetdak > Ajax
Hier heb je een liedje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:56 schreef supersof het volgende:
begint echt schijt irritant te worden
Ik haat blowenquote:
hoef ik nietquote:
ikrquote:
het komt toch wel weer bijquote:
Lekker weertje he?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
laten we geforceerd ergens anders over gaan praten
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
het komt toch wel weer bijvoetbal
uit
Die Putin is wel een boefje hè? xDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
laten we geforceerd ergens anders over gaan praten
Zeg dat wel, zeg dat wel.quote:
dat krijg je als de helft van de SC geïnteresseerd is in voetbalquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
het komt toch wel weer bijvoetbal
uit
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Je mag praten waar je over wilt
Ja, Sofie heeft een rugzakje gekregen van de GGZ.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeg dat wel, zeg dat wel.
Hoe is het met de kinderen
Als sof het zegt wel. Ik zei het laatst ook en toen schoot je in de verdediging.quote:
dan gaan die mensen maar lekker naar vblquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat krijg je als de helft van de SC geïnteresseerd is in voetbal
Overrated.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat vinden jullie van grote negerpiemels?
Groot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat vinden jullie van grote negerpiemels?
dan is deze sc doodquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
dan gaan die mensen maar lekker naar vbl
ik moet iedereen te vriend houden hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Als sof het zegt wel. Ik zei het laatst ook en toen schoot je in de verdediging.
Hij wil in haar broekjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Als sof het zegt wel. Ik zei het laatst ook en toen schoot je in de verdediging.
nee hoorquote:
Behalve ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik moet iedereen te vriend houden he
al wat gehoord van die sollicitatie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik moet iedereen te vriend houden he
jij krijgt woensdag een wijntje van mequote:
Mannen.quote:
topantwoord hoorquote:
Neequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
al wat gehoord van die sollicitatie?
Hou ik je aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
jij krijgt woensdag een wijntje van me
Timmermans is en blijft een kneus met zijn grootspraak. Telkens weer denkt hij zijn bek open te moeten trekken als hij zich gesteund door de EU en de VS voelt. Zou hij nou echt niet beseffen hoe afhankelijk Nederland van Rusland is qua export?quote:
Stelletje paupers daarquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
Het was er eerst gelijk achteraan, toen werd het vandaag.
Dus het zal nu dit weekend wel zijn
fijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
Het was er eerst gelijk achteraan, toen werd het vandaag.
Dus het zal nu dit weekend wel zijn
Klopt. Maar ik ben een vrouw, dus ik ben niet oprecht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet je oprechte mening
Nee, als ze vandaag zeggen is het vandaagquote:
wat is dit nou weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben een vrouw, dus ik ben niet oprecht.
Ik geloof dat niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
ooooh okequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, als ze vandaag zeggen is het vandaag
Kreeg vorige mailtje ook pas savonds dus
Ik wacht nog even af
Prachtig zulks zelfinzicht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat er ook een IQ grens moet komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef Ro-ald het volgende:
ik vind dat vrouwen nog steeds geen stemrecht mogen hebben
Dat vind ik van de helft van fok ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef Ro-ald het volgende:
oh dan haal ik die niet hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat er ook een IQ grens moet komen
120-130 sowiesoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat er ook een IQ grens moet komen
Hm..quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd maar weer over werk praten word er schijtziek van, voel me gekwest als werkloze
ga gewoon naar wgr
jij als gewone man hebt het ook maar twee jaar langer dan de normale vrouw skklquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef Ro-ald het volgende:
Dat komt omdat Madame_Paon de andere helft in haar eentje inneemt xDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik van de helft van fok ook
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat Madame_Paon de andere helft in haar eentje inneemt xD
hoezo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm..
Denk dat ik minder teleurgesteld ben dan toen ik afgewezen werd voor die vorige
serieus zijn op een vrijdagavondquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
jij als gewone man hebt het ook maar twee jaar langer dan de normale vrouw skkl
dus wat doe je zo
ga wegquote:
quote:
Het is niet ideaal. Al zal ik er natuurlijk wel blij mee zijn als ik aangenomen wordquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat Madame_Paon de andere helft in haar eentje inneemt xD
90-110quote:
Dan overschat je de gemiddelde mens schromelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
90-110
Dat is gewoon het gemiddelde iq.
Dat zou ik wel goed vinden
In elk geval kan de PVV dan wel opdoekenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
90-110
Dat is gewoon het gemiddelde iq.
Dat zou ik wel goed vinden
dat welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In elk geval kan de PVV dan wel opdoeken
pvvquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan overschat je de gemiddelde mens schromelijk
Vind ik niet erg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat heeft je oogafwijking daar mee te maken danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:08 schreef Fok-it het volgende:
Ik baal er stiekem eigenlijk wel van dat ik door mijn oogafwijking geen heel hoog iq heb![]()
Volgens testen had ik zonder m`n oogafwijking boven de 120 gezeten, had ik toch best wel gewild
Ik had zo 20 iq punten ingeleverd voor mentale stabiliteit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:08 schreef Fok-it het volgende:
Ik baal er stiekem eigenlijk wel van dat ik door mijn oogafwijking geen heel hoog iq heb![]()
Volgens testen had ik zonder m`n oogafwijking boven de 120 gezeten, had ik toch best wel gewild
jaquote:
Het is geen grap.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gemiddelde iq is sowieso tussen de 90 en 110. Dat is hoe een iq verdeling werkt.
Of snapte ik de grap niet
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn IQ is gemiddeld, ben ik even blij dat mijn humor van een gigantisch hoog niveau is
fera ben zo blij met een vrouwelijke linkse in dit topic bedankt dat je er bentquote:
Chimpansee kan beter.quote:
Door mijn oogafwijking is mijn performale iq (zo heet dat geloof ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat heeft je oogafwijking daar mee te maken dan
meant to be tochquote:
Ben jij ook links?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
fera ben zo blij met een vrouwelijke linkse in dit topic bedankt dat je er bent
jaquote:
Dingen zoals ruimtelijk inzicht en zo gaan je dus slecht af?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door mijn oogafwijking is mijn performale iq (zo heet dat geloof ik) bijna zwakbegaafd
en mijn verbale iq begaafd.
Bij mensen zonder die afwijking zit daar veel minder extreem verschil in
hou eens op met die kutfoto. Hele internet gelijk vastquote:
yesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dingen zoals ruimtelijk inzicht en zo gaan je dus slecht af?
jij kan geen diepte zien toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door mijn oogafwijking is mijn performale iq (zo heet dat geloof ik) bijna zwakbegaafd
en mijn verbale iq begaafd.
Bij mensen zonder die afwijking zit daar veel minder extreem verschil in
je weet tochquote:
Inderdaad niemand boeit die autoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hou eens op met die kutfoto. Hele internet gelijk vast
ja dat weet ik dus nietquote:
wanneer gaan we op vakantie jrquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij kan geen diepte zien toch?
[..]
je weet toch
Uhu.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij kan geen diepte zien toch?
[..]
je weet toch
Wel klote. Maar ik vind eigenlijk dat het in jouw geval niet echt afdoet aan je IQ ... Officieel misschien wel, maar je bent wel gewoon intelligent dus.quote:
jaaaaa ik win met mijn suggestiequote:
Struggles. Ik ook niet.quote:
Haha dankjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel klote. Maar ik vind eigenlijk dat het in jouw geval niet echt afdoet aan je IQ ... Officieel misschien wel, maar je bent wel gewoon intelligent dus.
vanavond?quote:
Ja daar zou mijn IQ ook van omlaag schieten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu.
Maar de afwijking die ik heb heet oculo motorische apraxie
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hou eens op met die kutfoto. Hele internet gelijk vast
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vanavond?
[..]
Ja daar zou mijn IQ ook van omlaag schieten.
volgende week vrijdagavond kan welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vanavond?
[..]
Ja daar zou mijn IQ ook van omlaag schieten.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ff kijken of die auto wel verzekerd is.
waarom zo laat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
volgende week vrijdagavond kan wel
omdat ik volgende week moet werkenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
Goet om te horen dat ik intilligent over kom
Nu nog werken aan je humorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
Goet om te horen dat ik intilligent over kom
vertelquote:
gewoon ziek melden en yolo doen tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik volgende week moet werken
Mijn humor is prima.quote:
moet toch geld hebben om op vakantie te gaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon ziek melden en yolo doen toch
waar zit ik?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn humor is prima.
Iets boven gemiddeld.
Jij bent uitmuntend en Toto`s humor is zwakbegaafd.
Zo zie ik de verdeling ongeveer
Ik denk dat jullie elkaar aanvullen.quote:
watquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie elkaar aanvullen.
En dan niet eens letterlijk. xD
Eigenlijk gaat het om het blok. Een 2.0 TFSI blok, icm DSG transmissiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vind die auto niet eens zo mooi ook.
Wij zijn gelijk aan elkaar.quote:
En beiden puur.quote:
Prima.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn humor is prima.
Iets boven gemiddeld.
Gewoon middagje op vakantie gaan we opera zingen op de markt en verdienen we die mad moneyquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
moet toch geld hebben om op vakantie te gaan
nee ik ben leukerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij zijn gelijk aan elkaar.
Je kan af en toe erg grappig zijn
Oh ik heb geen verstand van auto's dus ik weet niet wat je allemaal zegt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het om het blok. Een 2.0 TFSI blok, icm DSG transmissie
En die van mij? Gedefinieerd als de lege verzameling?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn humor is prima.
Iets boven gemiddeld.
Deze opmerking haalt het wel wat naar benedenquote:
Dat doe ik juist toch niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
IQ gebruiken als mate van intelligentie.
Mensen, pls. Stahp.
Kan je goed zingen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Gewoon middagje op vakantie gaan we opera zingen op de markt en verdienen we die mad money
Ik heb nog niet veel humor van je gezien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
En die van mij? Gedefinieerd als de lege verzameling?
Ik lach vaker om mezelf dan om jouquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze opmerking haalt het wel wat naar beneden
Gewoon een snelle autoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ik heb geen verstand van auto's dus ik weet niet wat je allemaal zegt.
Primaquote:
Ik heb potje mayo erbijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is de saus VERDAMMT ik mis die KAMPFGEIST
/vluggejapie
Hjb aapquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vrouwen humor is slecht. Dus hier heb je het antwoord al.
nee ik kan niet acterenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alleen opera
kan jij goed overacten?
Fera maakt leukere grappen dan het merendeel van de mannelijke users hier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jeej.quote:
sowieso nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
LR spant wel de kroon inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fera maakt leukere grappen dan het merendeel van de mannelijke users hier.
Mijzelf en Littlerabbit niet meegerekend.
waar gaan we heenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan mag jij zingen en doe ik wel de show
ik pak mijn koffer alvast in
JR juist. Die blijft maar doorgaanquote:
geen van beidequote:
Waarom dat danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
geen van beide
ga jij maar gewoon weg
Ik weet nog wel wat andere eilanden die iets goedkoper zijn en ook leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kies jij maar
ik heb een voorkeur voor de antillen
dan liever auto'squote:
Het boeit me ook niet, ik ken al die merken niet. Nou ja ik ken ze van naam.quote:
oke laten we dat verder bespreken onder het genot van een glaasje fristiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat andere eilanden die iets goedkoper zijn en ook leuk
Texel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat andere eilanden die iets goedkoper zijn en ook leuk
Ik ook niet, die auto-vragen bij de slimste mens pas ik ook meteen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het boeit me ook niet, ik ken al die merken niet. Nou ja ik ken ze van naam.
Maar als ik een auto zie weet ik niet welke het is hoor
waar wil je dat doen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oke laten we dat verder bespreken onder het genot van een glaasje fristi
ja of terschelling ofzoquote:
Ik rijd zoveel dat ik de meeste knooppunten inclusief bijbehorende snelwegen wel weet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het boeit me ook niet, ik ken al die merken niet. Nou ja ik ken ze van naam.
Maar als ik een auto zie weet ik niet welke het is hoor
Ben alleen nog maar op Texel geweest heel vroegerquote:
leuk hoorquote:
-> TRV SCquote:
hoi btquote:
Uh, oke.quote:
ik ook drie jaar geleden voor het eerst op een eiland geweestquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben alleen nog maar op Texel geweest heel vroeger
Terschelling is wel leuker volgens mij
Texel paar keer op vakantie geweest in de Cocksdorpquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben alleen nog maar op Texel geweest heel vroeger
Terschelling is wel leuker volgens mij
okequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ergens in een artistiek haventje met een frisse zeewind door je haren
Ben je toen ook bij die schaapjes geweest?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook drie jaar geleden voor het eerst op een eiland geweestook texel
Prima, daar?quote:
Die Jochem Meijer woont op Texel toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook ooit Vlieland geweest toen voor een dagje, daar is echt alleen maar zand
Je zal er maar wonen
Oke hier!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima, daar?
Was je vakantie nog tof?
Lekker pillen gebruikt in de trein ja toch Gquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke hier!
Man.. ik heb de beste vakantie ooit gehad. Zo veel avontuur.. mensen ontmoet gezien en gedaan. Top!
weet ik niet meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je toen ook bij die schaapjes geweest?
Mensen gedaan ja?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke hier!
Man.. ik heb de beste vakantie ooit gehad. Zo veel avontuur.. mensen ontmoet gezien en gedaan. Top!
Texel is nog wat groter en kan je best wonen, maar weet niet of Meijer daar woontquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Jochem Meijer woont op Texel toch?
Ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen gedaan ja?![]()
Actieve vakantie dus
Was een hele belevenis ja, voor het eerst met de bootquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet meer
weet alleen dat we bijna te laat waren voor de laatste boot en er een vervelend langzaam wit busje voor ons reed en we niet konden inhalen. maar we hadden het gered gelukkig
ik ga messi kopen met psv, hahahaaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
doe even screen van ajax selectie zo
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ook![]()
![]()
Maar je snapt me wel.. ja zeer actief.
toen ik vijf was voor het eerst op een boot geweest volgens mij. In ieder geval bewust. Was naar Denemarkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een hele belevenis ja, voor het eerst met de boot
wel leuk om te zien wie er toen wonderkinderen waren en wat er van is gewordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ga messi kopen met psv, hahahaa
Oh ja shit, ik ook naar Denemarken als babyquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
toen ik vijf was voor het eerst op een boot geweest volgens mij. In ieder geval bewust. Was naar Denemarken
Denemarkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
toen ik vijf was voor het eerst op een boot geweest volgens mij. In ieder geval bewust. Was naar Denemarken
Daarna inderdaad naar Rome, Milaan en München!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef Fok-it het volgende:
Waar ben je allemaal geweest? Praag, Wenen, en daarna ben je niet meer online geweest
Ik ging als baby naar België, en toen lag ik de hele tijd te janken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja shit, ik ook naar Denemarken als baby![]()
Had nog filmpjes van, dat ik over die boot aan het waggelen was![]()
Ja serieus Praag?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daarna inderdaad naar Rome, Milaan en München!Heel gaaf. Praag toch wel op nummer 1, gevolgd door Rome.
Roadtripje doen door Europa hmmmquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja serieus Praag?
Had gedacht dat je Rome wel toffer vond.
Dat is echt een geweldige stad
Is inderdaad tof, maar als je ook maar 1 meter buiten het toeristen gebied gaat kom je in een soort van vuilnisbelt terecht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja serieus Praag?
Had gedacht dat je Rome wel toffer vond.
Dat is echt een geweldige stad
Je had gewoon op jonge leeftijd al een bewuste algemene kennis over Belgiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging als baby naar België, en toen lag ik de hele tijd te janken.
Dit hou ik nu elke keer vol als ik weer in België ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |