quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Een Jood.hoezo hij is voor ajax die noemen ze joden tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Een Jood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wow jouw moeder werkt zkeer bij MacDonalds??quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
Friet is eigenlijk Frans/Vlaams
Patat is Nederlands
volgens mijn moeder
Klopt. Daarom. Maar straks vat iemand het verkeerd op en krijg ik een week vakantie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo hij is voor ajax die noemen ze joden toch
het nieuwe skeerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow jouw moeder werkt zkeer bij MacDonalds??
Alsof je daarvoor een ban krijgtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Daarom. Maar straks vat iemand het verkeerd op en krijg ik een week vakantie.
Dat is alleen als je er Hamas Hamas voor roeptquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Daarom. Maar straks vat iemand het verkeerd op en krijg ik een week vakantie.
quote:
Mensen hebben voor minder een ban gehad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je daarvoor een ban krijgt
Ik maak er dan wel Houmous van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is alleen als je er Hamas Hamas voor roept
Mensen hebben voor meer ook geen ban gehad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen hebben voor minder een ban gehad.
ja xDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow jouw moeder werkt zkeer bij MacDonalds??
Ik wil hier een opmerking over maken, maar dat is wel banwaardig denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen hebben voor meer ook geen ban gehad.
Maak hem eens in DMquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil hier een opmerking over maken, maar dat is wel banwaardig denk ik.
Ja.quote:
Homo`s?quote:
Omdat je moederquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is die foto zo scheef genomen
Nah.quote:
heeft zijn moeder die foto gemaakt?quote:
haha Amoeba heeft de moeder van JR scheef genomen XD XD EINZZquote:
Precies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:40 schreef supersof het volgende:
[..]
heeft zijn moeder die foto gemaakt?
fixer
Tot nu toe alleen bakjes gehad. Maar ik wil het nog wel een keer zelf maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maak je het dan zelf of koop je zo'n bakje?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
mijn zusje las je post hardop fok-it
Welke vind je het lekkerst? Ik heb alleen nog maar deze gehadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen bakjes gehad. Maar ik wil het nog wel een keer zelf maken.
Laat haar maar plaatje van gaping zien, kan ze lachenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:41 schreef wietparkiet het volgende:
"fok it je moeder homo's?"
"hihihi"
Heksenkaasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke vind je het lekkerst? Ik heb alleen nog maar deze gehad:
[ afbeelding ]
ik kan haar ook een foto van jou laten zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat haar maar plaatje van gaping zien, kan ze lachen
Die hangt ze boven haar bedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan haar ook een foto van jou laten zien
zal hetzelfde effect hebben![]()
![]()
![]()
![]()
inso weetjequote:
Niks mis mee. Worden ze hard vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo, feyenoord mag oorlogsgebied in lees ik
Koekoek.
word misschien in polen gespeeld toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo, feyenoord mag oorlogsgebied in lees ik
Koekoek.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
inso weetje
die collega van mij gaat naar een bruiloft en daar hebben ze 200 flessen wodka maar er zijn maar 100 gasten.![]()
polen
Terecht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
inso weetje
die collega van mij gaat naar een bruiloft en daar hebben ze 200 flessen wodka maar er zijn maar 100 gasten.![]()
polen
wat the fuckquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
inso weetje
polen
450 euroquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Kan iemand een schatting maken hoeveel een PS4 zou kosten rond Juni 2015. Ik denk persoonlijk rond 300 euro
anderhalf miljoen voor jouquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Kan iemand een schatting maken hoeveel een PS4 zou kosten rond Juni 2015. Ik denk persoonlijk rond 300 euro
Ik alleen de normale.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke vind je het lekkerst? Ik heb alleen nog maar deze gehad:
[ afbeelding ]
Wie ben jij nou weer danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
quote:
Als ze dit jaar nog niet EL weten te halen kunnen ze net zo goed stoppenquote:
los het op lrquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn page blijft naar de OP verspringen. Zo kan ik niet FOK!ken, zo kan ik niet leven. Ik groet jullie
Mag het niet meer kopen de komende 2 weken (het is best prijzig) maar over 2 weken ga ik weer halenquote:
Dat is wel echt heel triest jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik lees nu ook dat Legia uit de CL is gegooid.
Ik word depressief.
ik lees jouw username alsquote:
Achterlijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word depressief.
ook mojito hequote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lees jouw username als
betonnenliverpoolfan
Fucking lekker idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag het niet meer kopen de komende 2 weken (het is best prijzig) maar over 2 weken ga ik weer halenWat een bazenspul. Gesneden stokbrood erbij en dippen maar
daar doe ik het voorquote:
reglementair 3-0 uit verloren zodat ze eruit gaan op uitgoalsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Achterlijken![]()
Dat je zo slecht je research over geschorste spelers doet.
En dan 6-1 over 2 wedstrijden gewonnen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga een kwartiertje macaroni koken en 104 posts verder. Jezus.
Heb jij geen bril?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lees jouw username als
betonnenliverpoolfan
ga weg debielquote:
2 fucking minutenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word depressief.
Ja hoe. Ik word er ook helemaal gek van. Ook als ik een post plaats word ik naar de OP gegooidquote:
Niet elke vrouw Kent Buttonquote:
gelukkig nietquote:
Ik verwacht rellen volgende europese wedstrijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
2 fucking minuten2!!!!!!! MINUTEN!
Lekker bezig jijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig niet
mijn ogen zijn perfect
ik bedoel alleen dat ik je username kut vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |