Die Jochem Meijer woont op Texel toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook ooit Vlieland geweest toen voor een dagje, daar is echt alleen maar zand
Je zal er maar wonen
Oke hier!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima, daar?
Was je vakantie nog tof?
Lekker pillen gebruikt in de trein ja toch Gquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke hier!
Man.. ik heb de beste vakantie ooit gehad. Zo veel avontuur.. mensen ontmoet gezien en gedaan. Top!
weet ik niet meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je toen ook bij die schaapjes geweest?
Mensen gedaan ja?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke hier!
Man.. ik heb de beste vakantie ooit gehad. Zo veel avontuur.. mensen ontmoet gezien en gedaan. Top!
Texel is nog wat groter en kan je best wonen, maar weet niet of Meijer daar woontquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Jochem Meijer woont op Texel toch?
Ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen gedaan ja?![]()
Actieve vakantie dus
Was een hele belevenis ja, voor het eerst met de bootquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet meer
weet alleen dat we bijna te laat waren voor de laatste boot en er een vervelend langzaam wit busje voor ons reed en we niet konden inhalen. maar we hadden het gered gelukkig
ik ga messi kopen met psv, hahahaaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
doe even screen van ajax selectie zo
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ook![]()
![]()
Maar je snapt me wel.. ja zeer actief.
toen ik vijf was voor het eerst op een boot geweest volgens mij. In ieder geval bewust. Was naar Denemarkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een hele belevenis ja, voor het eerst met de boot
wel leuk om te zien wie er toen wonderkinderen waren en wat er van is gewordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ga messi kopen met psv, hahahaa
Oh ja shit, ik ook naar Denemarken als babyquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
toen ik vijf was voor het eerst op een boot geweest volgens mij. In ieder geval bewust. Was naar Denemarken
Denemarkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
toen ik vijf was voor het eerst op een boot geweest volgens mij. In ieder geval bewust. Was naar Denemarken
Daarna inderdaad naar Rome, Milaan en München!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef Fok-it het volgende:
Waar ben je allemaal geweest? Praag, Wenen, en daarna ben je niet meer online geweest
Ik ging als baby naar België, en toen lag ik de hele tijd te janken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja shit, ik ook naar Denemarken als baby![]()
Had nog filmpjes van, dat ik over die boot aan het waggelen was![]()
Ja serieus Praag?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daarna inderdaad naar Rome, Milaan en München!Heel gaaf. Praag toch wel op nummer 1, gevolgd door Rome.
Roadtripje doen door Europa hmmmquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja serieus Praag?
Had gedacht dat je Rome wel toffer vond.
Dat is echt een geweldige stad
Is inderdaad tof, maar als je ook maar 1 meter buiten het toeristen gebied gaat kom je in een soort van vuilnisbelt terecht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja serieus Praag?
Had gedacht dat je Rome wel toffer vond.
Dat is echt een geweldige stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |