quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:32 schreef FL_Freak het volgende:
Ter land, ter zee en in de lucht.
ohh the memories
Jazeker, ik ben wel nogal verbrand omdat ik eergisteren in een bootje heb gevaren en gisteren op het strand heb gelegenquote:
insmeren jongequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben wel nogal verbrand omdat ik eergisteren in een bootje heb gevaren en gisteren op het strand heb gelegen
Bootje en strand is wel nicequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben wel nogal verbrand omdat ik eergisteren in een bootje heb gevaren en gisteren op het strand heb gelegen
Maar het is Groningenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het goede leven![]()
Volgende week weer naar Groningen, daar is helaas weinig strand.
Zou er echt wel willen wonenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat maakt een hoop goed inderdaad
Ik denk dat hij in Emmen wilt blijven iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat let je? Of heb je je vriend nog niet kunnen overtuigen?
Jammer hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in Emmen wilt blijven idd
dat zal niet in nederland zijn geweest, waar hang je uit?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voornamelijk eergisteren was het echt schitterend weer in Friesland.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:56 schreef Adames het volgende:
[..]
dat zal niet in nederland zijn geweest, waar hang je uit?
ik lig lekker in bed en ben net wakkerquote:
quote:
dit is apart.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lig lekker in bed en ben net wakker
Keertje smorgens en keertje smiddagsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had ik gedaan FLGod, maar iets te weinig denk ik achteraf.
ja nogalquote:
jaquote:
Dat is het goede levenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
jatot 13:00 ofzo
terwijl ik normaal altijd om acht uur wakker ben
en jij?
daar heb je toch vakantie voorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het goede leven![]()
Ik ook hoor prima, ik sta laatste paar weken standaard om 13.00 uur op
Ooh dat is wel jammer danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
daar heb je toch vakantie voor
mijn broertje is het dakterras aan het schoonmaken met de hogedrukspuit, zoveel lawaai, anders had ik nog wel langer kunnen slapen denk ik
ja zo'n zes uur langerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat is wel jammer dan
Maar ach vergeleken met de rest van de week prima uitgeslapen toch
JR. Het ging vannacht weer helemaal mis. 5x wakker geworden door de storm. Echt alles is hier omgewaaidquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het goede leven![]()
Ik ook hoor prima, ik sta laatste paar weken standaard om 13.00 uur op
Je ging ook wel later naar bed, maar chill is het zekerquote:
Ik heb hier helemaal geen last gehad van storm. En ik was vannacht nog wel wakker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR. Het ging vannacht weer helemaal mis. 5x wakker geworden door de storm. Echt alles is hier omgewaaid
Ja ik ook. Echt een zombie momenteel. Beetje Jimmy Hendrix aan het luisteren en de dag tot het voetbal doorkomenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je ging ook wel later naar bed, maar chill is het zeker
[..]
Ik heb hier helemaal geen last gehad van storm. En ik was vannacht nog wel wakker.
ik ging maar twee uur later slapen ongeveerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je ging ook wel later naar bed, maar chill is het zeker
[..]
Ik heb hier helemaal geen last gehad van storm. En ik was vannacht nog wel wakker.
Ach vannacht al prima kunnen vermaken met het Eto'o nieuwsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ik ook. Echt een zombie momenteel. Beetje Jimmy Hendrix aan het luisteren en de dag tot het voetbal doorkomen
Nou die 4 uur slaap die je dan meer hebt gehad heb je wel verdiend dan door de hele week vroeg op te staan tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging maar twee uur later slapen ongeveer
preciesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou die 4 uur slaap die je dan meer hebt gehad heb je wel verdiend dan door de hele week vroeg op te staan toch
niet in bed liggen met chille muziekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:31 schreef Amoeba het volgende:
Niet je de fuck moeten haasten omdat je nog naar de rijschool moet rijden en in je motorpak moet schieten
Mag zoiets wel? Dat is toch illegaal taxirijden eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:31 schreef supersof het volgende:
http://www.blablacar.nl/s(...)14%7C2.352222&tcc=FR
wowchill
Ik ga dit ook zo doen. Ik moet even mijn ergste selfie ooit verwerken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
niet in bed liggen met chille muziek
Jij wilt wel erg graag naar Parijs hèquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:31 schreef supersof het volgende:
http://www.blablacar.nl/s(...)14%7C2.352222&tcc=FR
wowchill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |