Dat doe je maar in je eigen tijdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:10 schreef richolio het volgende:
Mijn topic zou tenmnste een tt hebben
Alleen athe๏sten zijn slimquote:
Ja ik moet er nog ff inkomen. vind het altijd lastig om me tussen jullie te mengenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor je structurele bijdrage Fylax
Dat zeg ik nergensquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen athe๏sten zijn slim
![]()
Al heeft hij wel een punt :
http://www.psychologytoda(...)lly-less-intelligent
nu heb ik zin in kerstquote:Catching up on my Xmas readings...
Gewoon reageren op het onderwerp en meegaan in het gesprekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik moet er nog ff inkomen. vind het altijd lastig om me tussen jullie te mengen
Je beweert dan religieuze mensen dom zijn.quote:
Helaas nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je geen radioshow voor ons maken nu
moeten jullie wat minder snel postenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon reageren op het onderwerp en meegaan in het gesprek
Oki!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon reageren op het onderwerp en meegaan in het gesprek
Ze verliezen wel vaak de realiteit uit het oog zo jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Je beweert dan religieuze mensen dom zijn.
Dus daarmee impliceer je dat wel degelijk.
ik heb zin in dat gevoel buitenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow
Dat dacht ik ook precies dat
Zin om kerstboom op te zetten morgen dit dat
Ging eerder op de avond snellerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:14 schreef -gt- het volgende:
[..]
moeten jullie wat minder snel posten
Jij ook door steeds one liners aan te halen dat religie voor oorlogen zorgt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze verliezen wel vaak de realiteit uit het oog zo ja
ik vindt dit al rap....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging eerder op de avond sneller
Realiteit is subjectief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze verliezen wel vaak de realiteit uit het oog zo ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |