SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Studentenwoningweb met voorrangsregelingquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
daar kan je kamers opzoeken en reageren
maar om te reageren moet je geld betalen
30 euro per maand
Allahquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
http://nos.nl/video/68429(...)e-isis-opereert.html
BizarVentjes van 11
Bizar filmpje. Ben er echt geschokt vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
http://nos.nl/video/68429(...)e-isis-opereert.html
BizarVentjes van 11
Was nog verkeerde filmpje zelfs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bizar filmpje. Ben er echt geschokt van
Man wat voel ik een intense haat nu tegen religie zeg, de tering.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was nog verkeerde filmpje zelfs.
Op nieuwsuur was een nog erger filmpje
Was klein ventje wat trots aan het vertellen was dat hij zich bij ISIS wilde aansluiten omdat hij het eens is dat ze ongelovigen vermoorden
Ja, want iedereen die gewoon een beetje chil zijn religie uitoefent is zo'n randmongool als deze figurenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Man wat voel ik een intense haat nu tegen religie zeg, de tering.![]()
![]()
sof, volg het nieuws eensquote:
Religie is het kwaad van alles in de wereldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die gewoon een beetje chil zijn religie uitoefent is zo'n randmongool als deze figuren
ja ga ik doen als ik vakantie heb of daarnaquote:
http://nl.wikipedia.org/w(...)in_Irak_en_de_Levantquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ga ik doen als ik vakantie heb of daarna
heb er echt geen zin in met werk
Is ook helemaal niet leuk om te volgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ga ik doen als ik vakantie heb of daarna
heb er echt geen zin in met werk
Maar wel nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet leuk om te volgen.
Neu, mensen die het misbruiken om andere te laten moorden in hun naam wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Religie is het kwaad van alles in de wereld
Tja.quote:
Dat soort mensen geloven die onzin dan ook echt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neu, mensen die het misbruiken om andere te laten moorden in hun naam wel.
Nicequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
wooooow
nu al reactie
hallo supersof,
bedankt voor je leuke reactie !
kun je me laten weten wanneer je langs wilt komen.
en dan zn telefoonnummer enzo
is ook chille kamer
Pics van die kamer danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
wooooow
nu al reactie
hallo supersof,
bedankt voor je leuke reactie !
kun je me laten weten wanneer je langs wilt komen.
en dan zn telefoonnummer enzo
is ook chille kamer
Het gaat om extremistische religieuzen jrquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja.
[..]
Dat soort mensen geloven die onzin dan ook echt.
Maar ook streng gelovigen die hun hele leven indelen om ooit misschien na de dood in de hemel te komen. Dat soort mensen sporen niet .quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat om extremistische religieuzen jr
Hoe groot het ook in jet nieuws komt. Het blijft een klein gedeelte van een veel groter geheel gelovigen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
en het is per direct dus misschien wel in mn vakantie al verhuizen en naar ikea en omg
dat is ZO leukquote:
doe danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:35 schreef Yreal het volgende:
Ik wil eigenlijk de koran lezen, omdat ik benieuwd ben wat er nou echt in dat ding staat.
heb dm verstuurdquote:
Nou en, lekker laten gaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ook streng gelovigen die hun hele leven indelen om ooit misschien na de dood in de hemel te komen. Dat soort mensen sporen niet .
Wil ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:35 schreef Yreal het volgende:
Ik wil eigenlijk de koran lezen, omdat ik benieuwd ben wat er nou echt in dat ding staat.
Ging laatst nog Pokémon seizoen 1 kijken op Netflixquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Complete seizoenen Powerpuff Girls op Netflix!
Omgquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Complete seizoenen Powerpuff Girls op Netflix!
Van die lui die hun hele leven braaf 5x per dag op een kleedje naar het oosten bidden of braaf op zondag naar de kerk gaan komt geen oorlog.quote:
Ik ga nu Nashville kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omg
Je moet Believe ook echt kijken,
Zo'n mooie serie
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging laatst nog Pokémon seizoen 1 kijken op Netflix![]()
Man genieten was dat
Van wat ik er nu al van lees, is het inderdaad een grote raadsel. Hoe kom je aan zo'n ding? Bol.com eens kijken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond de Koran vooral erg taai om te lezen.
Preciesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van die lui die hun hele leven braaf 5x per dag op een kleedje naar het oosten bidden of braaf op zondag naar de kerk gaan komt geen oorlog.
Die nemen hun kinderen mee die uiteindelijk doorslaan en mensen willen vermoorden die wel intelligent genoeg zijn om niet in sprookjes te gelovenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van die lui die hun hele leven braaf 5x per dag op een kleedje naar het oosten bidden of braaf op zondag naar de kerk gaan komt geen oorlog.
Genoeg theologische winkels hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van wat ik er nu al van lees, is het inderdaad een grote raadsel. Hoe kom je aan zo'n ding? Bol.com eens kijken...
Ja en Hebreews voor de Thoraquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:41 schreef Yreal het volgende:
eigenlijk zou je arabisch moeten leren als je het echt wil doen
Schiet niks op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op de brandstapel met al die boeken
eindbazinquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
mijn oma kan een of andere taal die daar gebruikt wordt. en dan ging ze brieven schrijven naar overheden in landen als irak enzo dat ze beter met hun volk moesten omgaan. ik weet niet precies. Ze is ook daar ergens geweest voor de kerk om daar mensen te helpen. En nu staat ze op een lijst van mensen die het land niet meer in mogen
sorry voor dit lelijk getypte verhaal
Steun, gebondenheid en liefde kan je ook wel uit andere dingen halen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schiet niks op.
Geloof biedt ook steun, gebondenheid, liefde
Arabisch gewoon denk ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
mijn oma kan een of andere taal die daar gebruikt wordt. en dan ging ze brieven schrijven naar overheden in landen als irak enzo dat ze beter met hun volk moesten omgaan. ik weet niet precies. Ze is ook daar ergens geweest voor de kerk om daar mensen te helpen. En nu staat ze op een lijst van mensen die het land niet meer in mogen
Neen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arabisch gewoon denk ik
Of farsi
Is niet hetzelfde toch inso?
Jouw omaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
Niet op in gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schiet niks op.
Geloof biedt ook steun, gebondenheid, liefde
ja farsi was het, heb nog gezocht maar kon niet vinden hoe het ook alweer heettequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arabisch gewoon denk ik
Of farsi
Is niet hetzelfde toch inso?
Jezus heeft ongetwijfeld echt wel geleefd hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Steun, gebondenheid en liefde kan je ook wel uit andere dingen halen.
Sowieso waarom zou daarvoor een sprookjesboek nodig moeten zijnDat is echt lachwekkend
Jezus was timmerman en zoon van godquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus heeft ongetwijfeld echt wel geleefd hoor![]()
Of het ook echt de zoon van god was of een simpele metselaar is een tweede
Timmerman was het jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jezus was timmerman en zoon van god
quote:
quote:
ja echt baasquote:
Waar komt jouw oma vandaan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja echt baas
altijd goede dingen gedaan voor anderen
daarom leeft ze zo lang
nederlandquote:
Er zal vast wel iemand hebben rondgelopen daar met een grote bek en die iedereen ging manipuleren om in zijn ideeËn te geloven, beetje net als Hitler. Uiteindelijk gingen ze allebei gewoon doodquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus heeft ongetwijfeld echt wel geleefd hoor![]()
Of het ook echt de zoon van god was of een simpele metselaar is een tweede
Subtiel topic wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:50 schreef Toto69 het volgende:
FHF / Gezocht: Leuke lieve spontane vriendin
Je vergelijkt Jezus nu met Hitler?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal vast wel iemand hebben rondgelopen daar met een grote bek en die iedereen ging manipuleren om in zijn ideeËn te geloven, beetje net als Hitler. Uiteindelijk gingen ze allebei gewoon doodAlleen de ene wordt aanbeden en de andere verafschuwd
Heeft ze geleerd toen haar oudste kinderen uit huis waren op volksuniversiteit in utrecht volgens mij.quote:
Hij heeft uiteindelijk net zoveel doden op zijn geweten met al die volgelingen in al die jaren die elkaar gingen afslachtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vergelijkt Jezus nu met Hitler?
Jr kom op..
Baasje hoor. Ik kan paar woorden farsiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Heeft ze geleerd toen haar oudste kinderen uit huis waren op volksuniversiteit in utrecht volgens mij.
Jemig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Heeft ze geleerd toen haar oudste kinderen uit huis waren op volksuniversiteit in utrecht volgens mij.
mijn oma is heel slimquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jemig.
Dat is echt heel erg moeilijk
Waar kom jij vandaan dan Stylo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Baasje hoor. Ik kan paar woorden farsi
Ze kan het nog steeds een beetje schrijven, maar ze is in de 80 dus niet heel goed meer natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Baasje hoor. Ik kan paar woorden farsi
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn oma is heel slim
heeft ook talenknobbel
Koerdistanquote:
Oh oke. Zal ik je paar scheld woorden leren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze kan het nog steeds een beetje schrijven, maar ze is in de 80 dus niet heel goed meer natuurlijk
ja doequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Zal ik je paar scheld woorden leren?
Bijzonder fucked upquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Koerdistan
Waar ze nu mijn mensen aan het doden zijn. Kut isis
Zal zich niet alleen tot Koerdistan beperken helaas.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Koerdistan
Waar ze nu mijn mensen aan het doden zijn. Kut isis
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
eigenlijk hebben ze helemaal geen leuke
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/bedroom/10651/
ik houd niet van geel en oranje zeker niet in combinatie met rozequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel tof
Ik hou normaal ook niet van oranje en geel maar in deze combi vind ik het wel leuk + ik hou wel van felquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik houd niet van geel en oranje zeker niet in combinatie met roze
en veel te fel
Hoe gelovig ben jij zelf dan trouwens?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Zal ik je paar scheld woorden leren?
Deze vraag is nauwelijks te beantwoorden trouwens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe gelovig ben jij zelf dan trouwens?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze vraag is nauwelijks te beantwoorden trouwens.
Hoe zou jij die gradaties dan inschalen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je hebt ook in geloof gradaties.
Iets met IQquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe zou jij die gradaties dan inschalen.
Nou je kan in ieder al een praktiserende gelovige zijn of een niet-praktiserende.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe zou jij die gradaties dan inschalen.
Maar dan kun je nog wel heilig geloven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je kan in ieder al een praktiserende gelovige zijn of een niet-praktiserende.
En dan in de mate van hoeveel je het in de praktijk brengt.
Dat benut je dan niet goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hoger IQ dan jij.
Mwah, hoe strikt iemand is in zijn geloof is wel redelijk vast te stellen door opvattingen over bijvoorbeeld ramadan, sex, bidden of alcohol.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze vraag is nauwelijks te beantwoorden trouwens.
Onzin imho.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah, hoe strikt iemand is in zijn geloof is wel redelijk vast te stellen door opvattingen over bijvoorbeeld ramadan, sex, bidden of alcohol.
Dat is wel zo ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan kun je nog wel heilig geloven.
ga je nou nog eens een goede foto sturen elanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef Elan het volgende:
Ik ben pro Isis![]()
Hopelijk leest de AIVD niet mee
Nou, laten we doen maar even doen alsof we beter zijn dan die gekkies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef Elan het volgende:
Ik ben pro Isis![]()
Hopelijk leest de AIVD niet mee
En wie zegt dat geloof en wetenschap niet samen kan gaan?quote:
Bitch pleasequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wie zegt dat geloof en wetenschap niet samen kan gaan?
Leuk dat je het een sprookjesboek noemt en Jezus met Hitler vergelijkt, maar wat betreft geloof heeft niemand enig bewijsmateriaal of absolute kennis over hoe het in elkaar steekt.
Jij kan gelovigen op dit moment ook geen bewijs geven dat je de waarheid in pacht hebt.
Wat?quote:
JR heeft het niet helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk dat je het een sprookjesboek noemt en Jezus met Hitler vergelijkt, maar wat betreft geloof heeft niemand enig bewijsmateriaal of absolute kennis over hoe het in elkaar steekt.
Jij kan gelovigen op dit moment ook geen bewijs geven dat je de waarheid in pacht hebt.
Wel door niet er vanuit te gaan dat er een God is en daar mijn hele leven aan ophangen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil me er wel meer in verdiepen overigens, niet per se in het geloof maar meer in de conflicten die nu spelen en de oorsprong daarvan, weet jij toevallig nog goeie documentaires daarover?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JR heeft het niet helemaal begrepen.
Omdat Isis religieus dan wel fundamentalistisch is maar het radicale aspect wordt alleen in stand gehouden door er constant tegen te verzetten/vechten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, laten we doen maar even doen alsof we beter zijn dan die gekkies.
Waarom?
Chill doen is een must, maar waarom zou je dat niet aan geloof mogen besteden? Wat dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel door niet er vanuit te gaan dat er een God is en daar mijn hele leven aan ophangen.
Gewoon chill doen en je leven leiden zonder je te binden aan een of ander geloof
Geef je FB kan je checken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je nou nog eens een goede foto sturen elan
Waarom moet je daar niet vanuit gaan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel door niet er vanuit te gaan dat er een God is en daar mijn hele leven aan ophangen.
Gewoon chill doen en je leven leiden zonder je te binden aan een of ander geloof
Niet echt, weet er zelf ook te weinig van fa.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil me er wel meer in verdiepen overigens, niet per se in het geloof maar meer in de conflicten die nu spelen en de oorsprong daarvan, weet jij toevallig nog goeie documentaires daarover?
geef de jouwequote:
Omdat je dan meer bezig bent met het leven na de dood dan het nu, en dat is gewoon zonde voor die mensen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Chill doen is een must, maar waarom zou je dat niet aan geloof mogen besteden? Wat dan?
Uh, dat vul jij in voor die mensen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je dan meer bezig bent met het leven na de dood dan het nu, en dat is gewoon zonde voor die mensen.
Omdat het toch niet te bewijzen is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom moet je daar niet vanuit gaan?
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, dat vul jij in voor die mensen?
Moeten ze toch zelf weten? Wat boeit mij het nou?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je dan meer bezig bent met het leven na de dood dan het nu, en dat is gewoon zonde voor die mensen.
Dus de tip die jij zou geven is ons er aan over te geven tot de hele wereld een salafistisch kalifaat wordt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat Isis religieus dan wel fundamentalistisch is maar het radicale aspect wordt alleen in stand gehouden door er constant tegen te verzetten/vechten.
Om maar een voorbeeld aan te halen uit ons 'ontwikkelde' Westen:
De koning van Engeland was een paar eeuwen geleden net zo'n bloeddorstige moordenaar die ketters op de bramstapel flikkerde.
Tijd brengt vanzelf nuance.
dat was een neppe johquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je al foto gestuurd
Die ging over heel FOK!
Zou ze het lekker laten uitvechten ja groeien doet pijn en met evolutie komt bloedvergieten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus de tip die jij zou geven is ons er aan over te geven tot de hele wereld een salafistisch kalifaat wordt?
Hoewel ik het niet met je eens bent en je het redelijk simplistisch stelt heb je een punt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou ze het lekker laten uitvechten ja groeien doet pijn en met evolutie komt bloedvergieten.
Je kan ze niet de komende 300 jaar als kleine kinderen steeds corrigeren dan leren ze nooit hoe zaken zelf op te lossen en een fatsoenlijke samenleving in stand te houden.
ja ik kan niet meer kijken nu of het zo is want de foto is verwijderdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt niet waarom dacht je dat, je zegt is een acteur maar bullshit hoor
Ten koste van miljoenen aan onschuldige burgerslachtoffers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou ze het lekker laten uitvechten ja groeien doet pijn en met evolutie komt bloedvergieten.
Je kan ze niet de komende 300 jaar als kleine kinderen steeds corrigeren dan leren ze nooit hoe zaken zelf op te lossen en een fatsoenlijke samenleving in stand te houden.
je quote Elan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
en je het redelijk simplistisch stelt
Ik heb er last van als ze elkaar bombarderen omdat een andere bevolking iets anders geloofd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moeten ze toch zelf weten? Wat boeit mij het nou?
Ik heb minder last van die mensen dan volk dat hun leven volmaakt en zo hard mogelijk zuipen en snuiven.
5 procent van de gelovige wereldbevolking ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er last van als ze elkaar bombarderen omdat een andere bevolking iets anders geloofd.
Dat zijn toch behoorlijk wat mensenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 procent van de gelovige wereldbevolking ja.
dan zou 65 miljoen moslims terrorist zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
nee 5 procent slaat nergens op. Je hebt al 1,3 miljard moslims op de wereld
ja daaromquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan zou 65 miljoen moslims terrorist zijn
Communisme.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Er is trouwens ook genoeg extremisme onder atheïsten Jr.
Wat voorspelbaarquote:
In een isoleercel stoppen en de sleutel weggooien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Er is trouwens ook genoeg extremisme onder atheïsten Jr.
Hoe ga je dat te lijf dan?
Goen = homoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja doe
maar ook paar leuke woorden
Je bent wel een schijnheilige rat. En een kut vuile vieze troll.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Simpel en duidelijk.
Geen schijnheilige rat met pretenties zoals jijzelf.
Oh god Rijk de Gooyer heeft ook weer een meningkje hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent wel een schijnheilige rat. En een kut vuile vieze troll.
RTquote:
Alsof jij ooit ergens een mening over hebt die iemand serieus neemtquote:
?quote:
over het niveau hierquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:41 schreef Elan het volgende:
Etsu iemand heeft je filmpje weer geupload trouwens.
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:
Echt extreem wijs. Had ik kunnen zeggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan je mijn signature even kopieeren
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan je mijn signature even kopieeren
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent wel een schijnheilige rat. En een kut vuile vieze troll.
Elan moet gewoon iedere dag even op z'n plek gezet worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
De dagelijkse Etsu en Elan fittie
[ afbeelding ]
dringt het door ja?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik had eerder zoiets in gedachten:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
De dagelijkse Etsu en Elan fittie
[ afbeelding ]
Jammer dat hij nooit zijn plek kan vinden dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elan moet gewoon iedere dag even op z'n plek gezet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |