Ik hou normaal ook niet van oranje en geel maar in deze combi vind ik het wel leuk + ik hou wel van felquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik houd niet van geel en oranje zeker niet in combinatie met roze
en veel te fel
Hoe gelovig ben jij zelf dan trouwens?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Zal ik je paar scheld woorden leren?
Deze vraag is nauwelijks te beantwoorden trouwens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe gelovig ben jij zelf dan trouwens?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze vraag is nauwelijks te beantwoorden trouwens.
Hoe zou jij die gradaties dan inschalen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je hebt ook in geloof gradaties.
Iets met IQquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe zou jij die gradaties dan inschalen.
Nou je kan in ieder al een praktiserende gelovige zijn of een niet-praktiserende.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe zou jij die gradaties dan inschalen.
Maar dan kun je nog wel heilig geloven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je kan in ieder al een praktiserende gelovige zijn of een niet-praktiserende.
En dan in de mate van hoeveel je het in de praktijk brengt.
Dat benut je dan niet goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hoger IQ dan jij.
Mwah, hoe strikt iemand is in zijn geloof is wel redelijk vast te stellen door opvattingen over bijvoorbeeld ramadan, sex, bidden of alcohol.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze vraag is nauwelijks te beantwoorden trouwens.
Onzin imho.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah, hoe strikt iemand is in zijn geloof is wel redelijk vast te stellen door opvattingen over bijvoorbeeld ramadan, sex, bidden of alcohol.
Dat is wel zo ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan kun je nog wel heilig geloven.
ga je nou nog eens een goede foto sturen elanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef Elan het volgende:
Ik ben pro Isis![]()
Hopelijk leest de AIVD niet mee
Nou, laten we doen maar even doen alsof we beter zijn dan die gekkies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef Elan het volgende:
Ik ben pro Isis![]()
Hopelijk leest de AIVD niet mee
En wie zegt dat geloof en wetenschap niet samen kan gaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |