Subtiel topic wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:50 schreef Toto69 het volgende:
FHF / Gezocht: Leuke lieve spontane vriendin
Je vergelijkt Jezus nu met Hitler?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal vast wel iemand hebben rondgelopen daar met een grote bek en die iedereen ging manipuleren om in zijn ideeËn te geloven, beetje net als Hitler. Uiteindelijk gingen ze allebei gewoon doodAlleen de ene wordt aanbeden en de andere verafschuwd
Heeft ze geleerd toen haar oudste kinderen uit huis waren op volksuniversiteit in utrecht volgens mij.quote:
Hij heeft uiteindelijk net zoveel doden op zijn geweten met al die volgelingen in al die jaren die elkaar gingen afslachtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vergelijkt Jezus nu met Hitler?
Jr kom op..
Baasje hoor. Ik kan paar woorden farsiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Heeft ze geleerd toen haar oudste kinderen uit huis waren op volksuniversiteit in utrecht volgens mij.
Jemig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Heeft ze geleerd toen haar oudste kinderen uit huis waren op volksuniversiteit in utrecht volgens mij.
mijn oma is heel slimquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jemig.
Dat is echt heel erg moeilijk
Waar kom jij vandaan dan Stylo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Baasje hoor. Ik kan paar woorden farsi
Ze kan het nog steeds een beetje schrijven, maar ze is in de 80 dus niet heel goed meer natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Baasje hoor. Ik kan paar woorden farsi
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn oma is heel slim
heeft ook talenknobbel
Koerdistanquote:
Oh oke. Zal ik je paar scheld woorden leren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze kan het nog steeds een beetje schrijven, maar ze is in de 80 dus niet heel goed meer natuurlijk
ja doequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Zal ik je paar scheld woorden leren?
Bijzonder fucked upquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Koerdistan
Waar ze nu mijn mensen aan het doden zijn. Kut isis
Zal zich niet alleen tot Koerdistan beperken helaas.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Koerdistan
Waar ze nu mijn mensen aan het doden zijn. Kut isis
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
eigenlijk hebben ze helemaal geen leuke
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/bedroom/10651/
ik houd niet van geel en oranje zeker niet in combinatie met rozequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |