Ja en Hebreews voor de Thoraquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:41 schreef Yreal het volgende:
eigenlijk zou je arabisch moeten leren als je het echt wil doen
Schiet niks op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op de brandstapel met al die boeken
eindbazinquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
mijn oma kan een of andere taal die daar gebruikt wordt. en dan ging ze brieven schrijven naar overheden in landen als irak enzo dat ze beter met hun volk moesten omgaan. ik weet niet precies. Ze is ook daar ergens geweest voor de kerk om daar mensen te helpen. En nu staat ze op een lijst van mensen die het land niet meer in mogen
sorry voor dit lelijk getypte verhaal
Steun, gebondenheid en liefde kan je ook wel uit andere dingen halen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schiet niks op.
Geloof biedt ook steun, gebondenheid, liefde
Arabisch gewoon denk ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
mijn oma kan een of andere taal die daar gebruikt wordt. en dan ging ze brieven schrijven naar overheden in landen als irak enzo dat ze beter met hun volk moesten omgaan. ik weet niet precies. Ze is ook daar ergens geweest voor de kerk om daar mensen te helpen. En nu staat ze op een lijst van mensen die het land niet meer in mogen
Neen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arabisch gewoon denk ik
Of farsi
Is niet hetzelfde toch inso?
Jouw omaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
Niet op in gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schiet niks op.
Geloof biedt ook steun, gebondenheid, liefde
ja farsi was het, heb nog gezocht maar kon niet vinden hoe het ook alweer heettequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arabisch gewoon denk ik
Of farsi
Is niet hetzelfde toch inso?
Jezus heeft ongetwijfeld echt wel geleefd hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Steun, gebondenheid en liefde kan je ook wel uit andere dingen halen.
Sowieso waarom zou daarvoor een sprookjesboek nodig moeten zijnDat is echt lachwekkend
Jezus was timmerman en zoon van godquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus heeft ongetwijfeld echt wel geleefd hoor![]()
Of het ook echt de zoon van god was of een simpele metselaar is een tweede
Timmerman was het jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jezus was timmerman en zoon van god
quote:
quote:
ja echt baasquote:
Waar komt jouw oma vandaan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja echt baas
altijd goede dingen gedaan voor anderen
daarom leeft ze zo lang
nederlandquote:
Er zal vast wel iemand hebben rondgelopen daar met een grote bek en die iedereen ging manipuleren om in zijn ideeËn te geloven, beetje net als Hitler. Uiteindelijk gingen ze allebei gewoon doodquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus heeft ongetwijfeld echt wel geleefd hoor![]()
Of het ook echt de zoon van god was of een simpele metselaar is een tweede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |