RTquote:
Alsof jij ooit ergens een mening over hebt die iemand serieus neemtquote:
?quote:
over het niveau hierquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:41 schreef Elan het volgende:
Etsu iemand heeft je filmpje weer geupload trouwens.
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:
Echt extreem wijs. Had ik kunnen zeggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan je mijn signature even kopieeren
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan je mijn signature even kopieeren
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent wel een schijnheilige rat. En een kut vuile vieze troll.
Elan moet gewoon iedere dag even op z'n plek gezet worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
De dagelijkse Etsu en Elan fittie
[ afbeelding ]
dringt het door ja?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik had eerder zoiets in gedachten:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
De dagelijkse Etsu en Elan fittie
[ afbeelding ]
Jammer dat hij nooit zijn plek kan vinden dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elan moet gewoon iedere dag even op z'n plek gezet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |