Ik heb er last van als ze elkaar bombarderen omdat een andere bevolking iets anders geloofd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moeten ze toch zelf weten? Wat boeit mij het nou?
Ik heb minder last van die mensen dan volk dat hun leven volmaakt en zo hard mogelijk zuipen en snuiven.
5 procent van de gelovige wereldbevolking ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er last van als ze elkaar bombarderen omdat een andere bevolking iets anders geloofd.
Dat zijn toch behoorlijk wat mensenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 procent van de gelovige wereldbevolking ja.
dan zou 65 miljoen moslims terrorist zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
nee 5 procent slaat nergens op. Je hebt al 1,3 miljard moslims op de wereld
ja daaromquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan zou 65 miljoen moslims terrorist zijn
Communisme.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Er is trouwens ook genoeg extremisme onder atheïsten Jr.
Wat voorspelbaarquote:
In een isoleercel stoppen en de sleutel weggooien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Er is trouwens ook genoeg extremisme onder atheïsten Jr.
Hoe ga je dat te lijf dan?
Goen = homoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja doe
maar ook paar leuke woorden
Je bent wel een schijnheilige rat. En een kut vuile vieze troll.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Simpel en duidelijk.
Geen schijnheilige rat met pretenties zoals jijzelf.
Oh god Rijk de Gooyer heeft ook weer een meningkje hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent wel een schijnheilige rat. En een kut vuile vieze troll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |