Maar ook streng gelovigen die hun hele leven indelen om ooit misschien na de dood in de hemel te komen. Dat soort mensen sporen niet .quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat om extremistische religieuzen jr
Hoe groot het ook in jet nieuws komt. Het blijft een klein gedeelte van een veel groter geheel gelovigen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
en het is per direct dus misschien wel in mn vakantie al verhuizen en naar ikea en omg
dat is ZO leukquote:
doe danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:35 schreef Yreal het volgende:
Ik wil eigenlijk de koran lezen, omdat ik benieuwd ben wat er nou echt in dat ding staat.
heb dm verstuurdquote:
Nou en, lekker laten gaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ook streng gelovigen die hun hele leven indelen om ooit misschien na de dood in de hemel te komen. Dat soort mensen sporen niet .
Wil ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:35 schreef Yreal het volgende:
Ik wil eigenlijk de koran lezen, omdat ik benieuwd ben wat er nou echt in dat ding staat.
Ging laatst nog Pokémon seizoen 1 kijken op Netflixquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Complete seizoenen Powerpuff Girls op Netflix!
Omgquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Complete seizoenen Powerpuff Girls op Netflix!
Van die lui die hun hele leven braaf 5x per dag op een kleedje naar het oosten bidden of braaf op zondag naar de kerk gaan komt geen oorlog.quote:
Ik ga nu Nashville kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omg
Je moet Believe ook echt kijken,
Zo'n mooie serie
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging laatst nog Pokémon seizoen 1 kijken op Netflix![]()
Man genieten was dat
Van wat ik er nu al van lees, is het inderdaad een grote raadsel. Hoe kom je aan zo'n ding? Bol.com eens kijken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond de Koran vooral erg taai om te lezen.
Preciesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van die lui die hun hele leven braaf 5x per dag op een kleedje naar het oosten bidden of braaf op zondag naar de kerk gaan komt geen oorlog.
Die nemen hun kinderen mee die uiteindelijk doorslaan en mensen willen vermoorden die wel intelligent genoeg zijn om niet in sprookjes te gelovenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van die lui die hun hele leven braaf 5x per dag op een kleedje naar het oosten bidden of braaf op zondag naar de kerk gaan komt geen oorlog.
Genoeg theologische winkels hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van wat ik er nu al van lees, is het inderdaad een grote raadsel. Hoe kom je aan zo'n ding? Bol.com eens kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |