SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Studentenwoningweb met voorrangsregelingquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
daar kan je kamers opzoeken en reageren
maar om te reageren moet je geld betalen
30 euro per maand
Allahquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
http://nos.nl/video/68429(...)e-isis-opereert.html
BizarVentjes van 11
Bizar filmpje. Ben er echt geschokt vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
http://nos.nl/video/68429(...)e-isis-opereert.html
BizarVentjes van 11
Was nog verkeerde filmpje zelfs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bizar filmpje. Ben er echt geschokt van
Man wat voel ik een intense haat nu tegen religie zeg, de tering.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was nog verkeerde filmpje zelfs.
Op nieuwsuur was een nog erger filmpje
Was klein ventje wat trots aan het vertellen was dat hij zich bij ISIS wilde aansluiten omdat hij het eens is dat ze ongelovigen vermoorden
Ja, want iedereen die gewoon een beetje chil zijn religie uitoefent is zo'n randmongool als deze figurenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Man wat voel ik een intense haat nu tegen religie zeg, de tering.![]()
![]()
sof, volg het nieuws eensquote:
Religie is het kwaad van alles in de wereldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die gewoon een beetje chil zijn religie uitoefent is zo'n randmongool als deze figuren
ja ga ik doen als ik vakantie heb of daarnaquote:
http://nl.wikipedia.org/w(...)in_Irak_en_de_Levantquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ga ik doen als ik vakantie heb of daarna
heb er echt geen zin in met werk
Is ook helemaal niet leuk om te volgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ga ik doen als ik vakantie heb of daarna
heb er echt geen zin in met werk
Maar wel nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet leuk om te volgen.
Neu, mensen die het misbruiken om andere te laten moorden in hun naam wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Religie is het kwaad van alles in de wereld
Tja.quote:
Dat soort mensen geloven die onzin dan ook echt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neu, mensen die het misbruiken om andere te laten moorden in hun naam wel.
Nicequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
wooooow
nu al reactie
hallo supersof,
bedankt voor je leuke reactie !
kun je me laten weten wanneer je langs wilt komen.
en dan zn telefoonnummer enzo
is ook chille kamer
Pics van die kamer danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
wooooow
nu al reactie
hallo supersof,
bedankt voor je leuke reactie !
kun je me laten weten wanneer je langs wilt komen.
en dan zn telefoonnummer enzo
is ook chille kamer
Het gaat om extremistische religieuzen jrquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja.
[..]
Dat soort mensen geloven die onzin dan ook echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |