quote:Netflix surpasses HBO in subscriber revenue
New media out earns old—with a smaller customer base
Netflix has surpassed HBO in subscriber revenue, according to a status update from Netflix CEO Reed Hastings on Wednesday. The company is now pulling in $1.146 billion compared to HBO's $1.141 billion, and it boasts 50.05 million subscribers, according to its second-quarter earnings reported in July.
Netflix has long seen HBO as a competitor in terms of audience and, more recently, in produced content. While HBO has slowly started to come down from the ivory cable tower and be more flexible about how it offers its subscriptions, Netflix has been making gains.
Hastings acknowledged that HBO still surpasses Netflix "in profits and Emmy's [sic], but we are making progress." Hastings has said many times before that he considers HBO to be a media company that is well-positioned in the changing distribution landscape, where power is shifting away from cable providers and toward Internet streaming.
Still, Netflix may be looking up to HBO a while longer, at least in terms of business. HBO has 130 million subscribers worldwide, more than double Netflix's user base.
Netflix has also written that it's keeping a close eye on Amazon's Prime Instant Video offerings, which are heavily focused on the US, UK, and German markets.
btw hoe haal je het in je hoofd om jezelf Trekker te noemen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:58 schreef Rijst het volgende:
The Killing seizoen 3 afgekeken. Vond de finale best saai eigenlijk.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:13 schreef SunChaser het volgende:
Trouwens, dankzij netflix eindelijk the office gekeken, daarna extras afgekeken was jaren geleden gestopt, daarna derek en nu Idiot Abroad waar Dougie in zit, geweldig. Tuurlijk gescript maar denk wel dat de reacties van hem echt zijn
Moest lachen omquote:
What.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:10 schreef Rogan het volgende:
Zoek eigenlijk een soort van 'Unblock US' met de optie om via ideal te betalen. Iemand suggesties?
Daarvan heb ik ook alles gezien wat op Netflix staat, heerlijk vermaak inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben Drop Dead Diva gaan kijken. Hersenloos vrouwenvermaakHet verhaal is grappig, de hoofdrolspeler vind ik echt leuk, maar het juridische deel is wel heel erg simplistisch
Oh, dat klinkt wel interessant!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:46 schreef Cee het volgende:
Ben begonnen aan The Pitch (USA), in de categorie reality tv. Als je van de advertising-opdrachten in The Apprentice houdt, moet je dit zeker kijken. Middelgrote tot grote advertising agencies proberen door middel van een pitch een nieuwe klant te winnen. Iedere aflevering twee bureaus, een klant, een opdracht, een winnaar. Erg interessant en vermakelijk.
Let it gooooooooquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Oh Frozen, daar ben ik wel benieuwd naar!
Dit zijn de laatste films voor de Nederlandse Netflix.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:26 schreef summer2bird het volgende:
Hehe, ze hebben frozen ontdekt.
Wanneer komt hij in de lijst van Netflix te staan?
Hahaha. Maar voor bepaalde DNS services moet je betalen, ik ken zelf geen andere manier.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
What.
Waar wil je voor betalen precies? Ik kijk namelijk gewoon gratis naar us netflix.
Je mag mij wel betalen vertel ik wel hoe
Ja dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:56 schreef summer2bird het volgende:
Vandaar dat ik Frozen eerst niet kon vinden.
Het heet zo:
Die eiskönigin völlig unverfroren
Eerste aflevering gezien en, hoewel het erg Amerikaans is, is het sfeertje wel herkenbaar.quote:
Dat inderdaad, het is erg amerikaans maar herkenbaar (zit ook in de reclame dus ik ken het gevoel van het winnen en het verliezen van een pitchquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerste aflevering gezien en, hoewel het erg Amerikaans is, is het sfeertje wel herkenbaar.
Titel is inderdaad niet goed ingesteld voor Nederland. Let op de "locale" in de URLquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:56 schreef summer2bird het volgende:
Vandaar dat ik Frozen eerst niet kon vinden.
Het heet zo:
Die eiskönigin völlig unverfroren
Trash Can.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:32 schreef Cee het volgende:
Dat inderdaad, het is erg amerikaans maar herkenbaar (zit ook in de reclame dus ik ken het gevoel van het winnen en het verliezen van een pitch). Ben bijna door mijn afleveringen heen.
Geweldig he.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Trash Can.
Fucking brilliance in simplicity. En wat een sympathiek bureau. Nu kijken of ze de pitch winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:42 schreef Cee het volgende:
Geweldig he.Wat een figuur is die man ook.
Ik zeg niks over de uitkomst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar afl. 3!Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Zo tof vond ik m nou ook weer niet...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:34 schreef Drankster het volgende:
Ik snap die hele Frozen hype niet zo.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:45 schreef Copycat het volgende:
[..]Ik zit de laatste nu te kijken en als je het in percentages uit moet drukken, verliest 80% van mijn favorieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar afl. 3!![]()
Eens, gisteren mee begonnen en is erg goed.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:33 schreef PBateman1978 het volgende:
The Americans is ook heel erg tof, ben bij afl. 9.
Heb ik er gisteren zo overheen gekeken dat ik nu pas seizoen twee zie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:17 schreef Cee het volgende:
Ik zit de laatste nu te kijken en als je het in percentages uit moet drukken, verliest 80% van mijn favorieten.
LET IS GOOOOOOOO!!!!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Oh Frozen, daar ben ik wel benieuwd naar!
ja, seizoen 2 ben ik nou maar aan het downloaden, omdat ze maar niet op Netflix komenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Yup!!! Nog steeds alleen seizoen 1?
Ik denk het! Seizoen 2 vond ik wat minder dan de eerste, het sentiment lag er echt dubbeldik op.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik er gisteren zo overheen gekeken dat ik nu pas seizoen twee zie?
Snapjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Zo tof vond ik m nou ook weer niet...
Geen idee; ben er nog niet aan begonnenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik de enige Bates Motel fan hier?
en voor je het weet ben je een half uur aan het bladeren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee; ben er nog niet aan begonnen
Dat vind ik zo leuk aan Netflix, al die opties die ik nog heb
mwoah, ik ben vaak wel iemand die gericht Netflix opent met een idee wat ik wil gaan zien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:22 schreef perro. het volgende:
en voor je het weet ben je een half uur aan het bladeren.
iemand burn notice gezien? is dat iets?
Ik meestal ook. Tenzij ik zaterdagavond alleen thuis zit en geen idee heb wat ik wil doen. Zo heb ik vorige week De hel van '63 en Süskind gekekenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
mwoah, ik ben vaak wel iemand die gericht Netflix opent met een idee wat ik wil gaan zien.
Burn Noticequote:Op zondag 10 augustus 2014 15:22 schreef perro. het volgende:
[..]
en voor je het weet ben je een half uur aan het bladeren.
iemand burn notice gezien? is dat iets?
quote:Netflix Now Works On Linux With HTML5 DRM Video Support In Chrome
Beginning with the Chrome 38 Beta it's now possible to watch Netflix without any Wine/Silverlight plug-ins but will work natively using Chrome's DRM-HTML5 video capabilities with Netflix. The steps just involve using the latest beta of Chrome and an HTTP user-agent switcher to tell Netflix you're a Windows Chrome user, due to Netflix arbitrarily blocking the Linux build.
heb nog niet gekeken heb nog hele backlog aan shit dat ik wil kijken en dan gaat mijn voorkeur eerst naar series die al complete zijn dan nieuwe waar ik weer moet wachten op nieuwe afleveringen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Wat serieus? Dat moet ik meteen testen, Silverlight was bij mij altijd zo CPU-intensief zonder redenquote:
OMG YES.quote:
Serieus? Ik vond hem véél beter dan 3!quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:40 schreef Seamonkey- het volgende:
Net seizoen 4 van The Killing afgekeken. Moet zeggen dat ik het het minste seizoen van alle 4 vond maar het einde was wel briljant. Overall een erg goede serie moet ik zeggen!
Ja 3 was ook niet zo goed als 1 en 2 imo. Vooral 1 vond ik het beste! Maar smaken verschillen uiteraardquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond hem véél beter dan 3!
Gisterenavond de eerste drie afleveringen gekeken en ik vind hem tot nu toe geweldig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:44 schreef Amarantha het volgende:
USA, UK..quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:14 schreef SunChaser het volgende:
Wil iemand eens kijken of Idiot Abroad gewoon ergens staat=
Seizoen 1 gisteren afgekeken, heel erg tof inderdaad!quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:11 schreef opperkleurder het volgende:
The Americans is best de moeite waard. Vanavond seizoen 1 afkijken.
van Orphan Black vind ik t jammer dat er een vervolgseizoen is. Had t bij 1 seizoen gelaten en t was primaquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:16 schreef kawa4 het volgende:
net klaar met House of cards,
zeer goeie serie en hoop dat seizoen 3 snel uitkomt
nou gaan we weer opnieuwe beginnen met Orphan Black, seizoen 1 en daarna seizoen 2 ( wel moet downloaden, want netflix schiet niet op met het nieuwe seizoen)
Oke met IDiot Abroad ws dan, tnxquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:15 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb wel gelezen dat sommige dingen even verdwijnen en dan weer terugkomen.
Zoals masha en de beer :-)
Kan je Netflix niet benaderen via Twitter of Facebook
Ik heb 't toch echt gisteren nog voorbij zien komen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja daar keek ik t maar gister stond het alleen op Ierland en daar kreeg ik een error
Ik niet, want vond het 2e seizoen leuker/beter.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
van Orphan Black vind ik t jammer dat er een vervolgseizoen is. Had t bij 1 seizoen gelaten en t was prima
Mooie aanbieding, van NRC!quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:22 schreef JohnB52 het volgende:
https://m.bol.com/nl/p/th(...)20109200000025980421
Gisteren 2 afleveringen gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:37 schreef Caland het volgende:
The Americans wordt echt steeds tofferEn ik ben er al bijna doorheen
Vorige week begonnen. Leuk, spannend, toffe sfeer. Wel een beetje over the top en ongeloofwaardig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Wat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:35 schreef SunChaser het volgende:
Mijn mail van Netflix zegt echter dit
Ik kom er gewoon niet doorheen. Jammer want het verhaal sprak me wel heel erg aan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vorige week begonnen. Leuk, spannend, toffe sfeer. Wel een beetje over the top en ongeloofwaardig.
Ja vergeten toe te voegenquote:
Dacht dat het alleen kon als het account geopend was op een Apple TV.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja vergeten toe te voegen
Ik heb dus n account via iTunes, wordt afgeschreven via iTunes. Was net bij Amac, applereseller wisten ze niet eens dat dat bestond , nee mijnheer dat bestaat niet. Wou iTunes kaart van 50e kopen. Maar bij Dixons gehaald, nog 20% korting ook
dan zal ik dat wel hebben gedaanquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Dacht dat het alleen kon als het account geopend was op een Apple TV.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
dan zal ik dat wel hebben gedaan
quote:iTunes-facturering voor je Netflix-account is momenteel alleen beschikbaar door een nieuw Netflix-account te openen via de Apple TV. Als je kiest voor facturering via iTunes, word je elke maand automatisch gefactureerd voor je Netflix-lidmaatschap nadat je gratis proefperiode is afgelopen.
https://help.netflix.com/nl/node/438
Ja daarom had ik dus Itunestegoed nodig maar volgens de Amacwerknemer bestond Netflix via itunes nietquote:
Wist ik ook niet, dus dan moet je elke maand zorgen dat je genoeg iTunes tegoed hebt en dan schrijven ze het daar vanaf? Gezien die iTunes-tegoedkaarten vaak met 10 tot 20% korting te krijgen zijn ergens is dat wel voordelig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja daarom had ik dus Itunestegoed nodig maar volgens de Amacwerknemer bestond Netflix via itunes niet
20 procent nu dixonsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wist ik ook niet, dus dan moet je elke maand zorgen dat je genoeg iTunes tegoed hebt en dan schrijven ze het daar vanaf? Gezien die iTunes-tegoedkaarten vaak met 10 tot 20% korting te krijgen zijn ergens is dat wel voordelig.
Kan je 0,20 * (12 * 8,99) = 21,58 besparen op jaarbasis als je genoeg tegoed aanschaft nu die Dixons actie loopt (hoewel Kruidvat, MediaMarkt etc ook wel eens acties hebben die uiteindelijk 20% korting geven)quote:
Met kaart van 50 euro kan ik 1 maand gratis netflix + Unblock US kopen iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan je 0,20 * (12 * 8,99) = 21,58 besparen op jaarbasis als je genoeg tegoed aanschaft nu die Dixons actie loopt (hoewel Kruidvat, MediaMarkt etc ook wel eens acties hebben die uiteindelijk 20% korting geven)
quote:
Kon hem vorige week niet vinden maar nav jouw post nog eens gezocht en heb hem gisteravond gezien. Leuk!quote:
quote:Na het grote succes van het eerste seizoen van Fargo heeft Netflix razendsnel besloten dat er ook een tweede seizoen zal komen. In het eerste verhaal was de mogelijkheid al wel ingebouwd voor een nieuwe verhaallijn. Hiervoor gaat Netflix Original terug in de tijd naar 1979.
Het eerste verhaal draaide om Lester Nygaard, gespeeld door Martin Freeman. Hij kwam op toevallige wijze in contact met een huurmoordenaar, Lorne Malvo. Een oud klasgenoot die Nygaard een gebroken neus had bezorgd werd de volgende dag pardoes omgelegd en Nygaard sloeg niet veel later zijn vrouw dood met een hamer. Vanaf dat moment liep het volledig uit de klauwen, met agente Molly Solverson in de hoofdrol.
Haar vader Lou Solverson was eigenaar van een restaurant, maar had in een vorig bestaan ook als politie-agent gewerkt. Hij stopte hiermee nadat hij was neergeschoten. Tijdens het eerste seizoen wordt duidelijk dat dit gebeurde tijdens een grote zaak in 1979, waar een moordenaar actief was die volgens Solverson op een beest leek. Het enige dat verder bekend is, is dat het speelde in Sioux Falls, Solverson net terug was uit Vietnam en dochter Molly pas vier jaar oud was.
Het eerste seizoen van Fargo werd in de Verenigde Staten wekelijks op televisie uitgezonden, tegelijkertijd verscheen in Nederland iedere week de aflevering op Netflix. De verwachting is dat voor het tweede seizoen hetzelfde systeem zal worden aangehouden. De eerste aflevering zal in de herfst van 2015 te zien zijn.
quote:USA:
America's Funniest Home Videos Kids: Animals with Attitude Season 1 (TV, Reality)
America's Funniest Home Videos Kids: It's Tough Being a Kid Season 1 (TV, Reality)
Besharam (Romantic, Comedy, Bollywood)
Boss (Action, Comedy, Bollywood)
Dancing in Jaffa (Documentary, Cultural, Foreign)
Haven Season 4 (TV, Drama, SciFi)
Low Winter Sun Season 1 (TV, Crime, Drama)
Proxy (Indie, Thriller)
Canada:
Sleeping Beauty ('14, Adventure, Fantasy)
Mexico:
Anger Management Season 1-2 (TV, Comedy)
Sweden:
The Hobbit: An Unexpected Journey (Adventure, Fantasy)
Netherlands:
Justified Season 2 (TV, Drama)
Denmark:
Falling Skies Season 2 (TV, Action, SciFi)
Moonrise Kingdom (Indie, Romantic, Drama)
Dat heb ik ook op m'n Surface-tablet, vet irritant is dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Als ik trouwens Netflix op de tablet die ik te leen heb wil kijken dan ontbreekt de ondertiteling om de zin. Dus 1 zin wel, 1 zin niet, volgende zin wel, die daarop niet etc.
Goed nieuws!quote:
Heb je cocain cowboys ook al gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Zojuist de docu Blackfish gekeken, en ik moet zeggen erg indrukwekkend en fascinerend.
Nog niet gezien, ben benieuwdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:18 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Heb je cocain cowboys ook al gezien?
Duurt 2,5 uur maar zo voorbij.
Al gezien, maar best n aardige film!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:31 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Premium Rush – 2012 12 1:30 uur
Een fietskoerier in Manhattan wordt in een levensgevaarlijke race achternagezeten door een corrupte agent die het gemunt heeft op zijn pakketje.
Vreselijk irritantquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef KaBuf het volgende:
Vraagt Netflix ineens: Nog steeds aan het kijken?
Mooie functie
vind het ook irritant dat die die popup opeens geeft ipv gewoon door laten kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef KaBuf het volgende:
![]()
Zit nu al een paar uur HIMYM-afleveringen aan het kijken, terwijl ik een beetje rustig op de bank op m'n laptop aan 't werk ben. Ideaal dattie nu automatisch de volgende aflevering afspeelt.
Vraagt Netflix ineens: Nog steeds aan het kijken?
Mooie functie
Even bij ondertiteling 'geen' aanvinken en daarna weer Nederlands kiezen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:12 schreef Deezertje het volgende:
Zit ik helemaal klaar voor een nieuwe aflevering van PLL, doet de Nederlandse ondertiteling 't niet!Daarvoor heb ik geen week zitten wachten hoor, anders had ik de aflevering wel meteen van usenet gehaald vorige week!
quote:
Oh ik vind het wel handig eigenlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
vind het ook irritant dat die die popup opeens geeft ipv gewoon door laten kijken.
alsof mensen in slaap vallen na 3 afleveringen.
doe het dan zo na 01.00 om de 5 en als je om 20.00uur netflix kijkt moet dat ding gewoon niet stoppen na 3 afleveringen
patent pending
behalve dat het helemaal geen netflix original is maar gewoon een productie van de zender FX (The Shield, Justified, Sons of Anarchy, Archer, The Americans etc)quote:
jij hoeft nooit te pissen? Of zet je het dan gewoon niet op pauzequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
vind het ook irritant dat die die popup opeens geeft ipv gewoon door laten kijken.
alsof mensen in slaap vallen na 3 afleveringen.
doe het dan zo na 01.00 om de 5 en als je om 20.00uur netflix kijkt moet dat ding gewoon niet stoppen na 3 afleveringen
patent pending
Gewoon laten doorlopen en een tweede sessie op mobiel of tablet startenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:40 schreef planethugo het volgende:
jij hoeft nooit te pissen? Of zet je het dan gewoon niet op pauze
Verschrikkelijk irritant als je dan na een half uur op staat en je hebt last van slapende benen..quote:
ergens rond aflvering 8 seizoen 1 vond ik er niet heel veel meer aan, maar daarna gaat het alleen maar omhoog met de kwaliteit en spanningquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:16 schreef Urquhart het volgende:
house of Cards wordt inderdaad per afl
Ook pas gezien. Nogal schokkende docu.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Zojuist de docu Blackfish gekeken, en ik moet zeggen erg indrukwekkend en fascinerend.
Fuck me, wat een bizar verhaal, me like! Zand in de ogen strooien krijgt ook een heel nieuwe betekenis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:00 schreef Copycat het volgende:
Ik ga eens zitten voor Utopia, op Netflix UK.
Utopia (TV Series 2013– ) - IMDb
Iemand hier zei dat ik na seizoen 3 moest stoppen, omdat het dan flink minder werd. Ben inmiddels halverwege seizoen 6 en vind het nog steeds genieten! Erg over de top soms, maar ach, dat was het in seizoen 1/2 ook. Wel minder, maar ik hou wel van die bizarre situaties. En Doug is echt hilarisch, geweldig personage. Alleen jammer van Nancy's botox.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:19 schreef TailorMade het volgende:
Ik kijk al twee dagen Weeds, niet verwacht maar ik vind het eigenlijk heel erg leuk..
Aanrader inderdaad. Ik las dat er al een vervolg is/ komt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck me, wat een bizar verhaal, me like! Zand in de ogen strooien krijgt ook een heel nieuwe betekenis.
Op naar aflevering 2.
En ik vind het zoveel beter dan HoC.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef planethugo het volgende:
klaar met Boss, echt zonde dat dit na 2 seizoenen door Starz gecancelled is. Had zo op HBO gekund. Of op Netflix natuurlijk, maar die gaan natuurlijk geen politieke serie oppikken als ze zelf bezig zijn om voor 100 miljoen House of Cards te maken. Zonde zonde zonde
seizoen 2 is net afgelopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Aanrader inderdaad. Ik las dat er al een vervolg is/ komt.
Dank je, ik zag het net ook. Is moeilijk zoeken op Usenet ed. met dat andere Utopia er tussendoor.quote:
Is ie zo goed?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
Eerste seizoen Ray Donovan gekeken op Netflix en ja weer te fanatiek. Nu 2e seizoen op Hbo go kijken die serie ruled
Nee, er zijn meerdere gebruikers hier die dat doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:15 schreef BerryBoterham het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik in feite dat abonnement van 9 eu met iemand anders delen die niet in hetzelfde huis woont? En tegelijkertijd streamen? In dat geval sluit ik samen met mijn vriendin een abonnement af.
Of gaat ie kutten als 2 personen vanaf een verschillend ip inloggen?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, er zijn meerdere gebruikers hier die dat doen.
Awesome. Heb een abonnement aangemaakt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:26 schreef Syrena het volgende:
[..]ik deel met mijn zus en mijn moeder. Mijn moeder kijkt maar heel af en toe, mijn zus kijkt meer. Ze belde laatst voor de inlog, app was per ongeluk uitgelogd
. Ik heb wel voor ieder een apart profiel aangemaakt, handiger met de kijksuggesties.
Het is een behoorlijk gewelddadige science fiction-serie. Nabije toekomst. Eerder een dystopie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:09 schreef JohnB52 het volgende:
Behalve dat ik mensen in een geel hok rond zie lopen, heb ik geen idee waar Utopia over gaat?
Zonder proxy heb je alleen toegang tot het Nederlandse aanbod.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind dat proxy gedoe te irritant , Is Netflix dan nog de moeite zonder proxy.
En hoe werkt het eigenlijk?
Dat wil ik net zeggen, is het Nederlands aanbod nog goed genoeg of is de Amerikaanse 10x zo groot, en de films /series die je alleen in Amerika kan bekijken, kan je dat dan met Ondertiteling bekijken of niet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zonder proxy heb je alleen toegang tot het Nederlandse aanbod.
Amerikaanse is 10x zo groot. Maar als je alles op de nederlandse versie wil kijken krijg je het nog erg druk!quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat wil ik net zeggen, is het Nederlands aanbod nog goed genoeg of is de Amerikaanse 10x zo groot, en de films /series die je alleen in Amerika kan bekijken, kan je dat dan met Ondertiteling bekijken of niet?
Ik deel met iemand uit Frankrijk sinds december vorig jaar en geen problemen tot nu toequote:Op zondag 17 augustus 2014 19:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, er zijn meerdere gebruikers hier die dat doen.
Vanaf september is Netflix ook in Frankrijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik ga naar Frankrijk volgende week en wil daar ook kijken, maar dat kan niet zomaar toch?
Als ik het met halo probeer op mijn Nexus 4 verliest ie steeds superusertoegang. Is dat een bekend probleem of werkt dat normaal wel gewoon?
Maar dan kun je alleen het Franse aanbod zien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:27 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Vanaf september is Netflix ook in Frankrijk
Ja hij is grimmig en behoorlijk heftig maar ik vind hem heel goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Is ie zo goed?
Ps: Netflix heeft de rechten van seizoen 1 gekocht, dus die is nu van HBO af :-)
Nee hoor, ik deel mijn account met 4 andere mensenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:15 schreef BerryBoterham het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik in feite dat abonnement van 9 eu met iemand anders delen die niet in hetzelfde huis woont? En tegelijkertijd streamen? In dat geval sluit ik samen met mijn vriendin een abonnement af.
Of gaat ie kutten als 2 personen vanaf een verschillend ip inloggen?
maar kun je 4 x verschillend unblocken?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik deel mijn account met 4 andere mensen(allemaal eigen profiel)
Hoezo alleen t franse aanbodquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Maar dan kun je alleen het Franse aanbod zien.
Ik werd na seizoen 3 echt een beetje ziek ervan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Iemand hier zei dat ik na seizoen 3 moest stoppen, omdat het dan flink minder werd. Ben inmiddels halverwege seizoen 6 en vind het nog steeds genieten! Erg over de top soms, maar ach, dat was het in seizoen 1/2 ook. Wel minder, maar ik hou wel van die bizarre situaties. En Doug is echt hilarisch, geweldig personage. Alleen jammer van Nancy's botox.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was gewoon teveel drama."Whatever I was looking for was always you."Rumi
alleen als je meer betaald: https://www.netflix.com/ChangePlanquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:47 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
maar kun je 4 x verschillend unblocken?
ik had dat met Orphan black ook,quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:07 schreef Solique het volgende:
HD buffer heeft bij mij laatste tijd weer wat kuren.
Nu weer gisteren bij Sorcerer's apprentice.
Eerst bleef Netflix maar aangeven HD niet beschikbaar om ineens na 15 minuten over te schakelen op HD, 10 minuten later weer terug naar SD en 5 minuten later weer HD tot aan eind van de film.
Heb dat sinds een maand ook maar alleen wanneer WiFi wordt gebruikt -- bedraad geen enkel probleem.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:07 schreef Solique het volgende:
HD buffer heeft bij mij laatste tijd weer wat kuren.
Nu weer gisteren bij Sorcerer's apprentice.
Eerst bleef Netflix maar aangeven HD niet beschikbaar om ineens na 15 minuten over te schakelen op HD, 10 minuten later weer terug naar SD en 5 minuten later weer HD tot aan eind van de film.
Ja dat snap ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:41 schreef redboyke het volgende:
[..]
alleen als je meer betaald: https://www.netflix.com/ChangePlan
duurste is 4verschillende streams.
je kan toch op ene wel dns server veranderen en op de andere niet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Maar als ik op de ipad de regio op,usa zet gaat het via aple tv ook naar usa
hier exact hetzelfde. Eerste anderhalve maand alles in hd gekeken, maar nu kan ik bijna nergens een volle aflevering (laat staan een film),zonder dat er naar sd wordt geschakeld of zelf gebufferd. Bedraad nergens last van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb dat sinds een maand ook maar alleen wanneer WiFi wordt gebruikt -- bedraad geen enkel probleem.
Ik heb het ook met bedraad, wifi had ik er al last van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb dat sinds een maand ook maar alleen wanneer WiFi wordt gebruikt -- bedraad geen enkel probleem.
dan zal ik er vanavond ook eensch ff een draadje tussen gooien,quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
hier exact hetzelfde. Eerste anderhalve maand alles in hd gekeken, maar nu kan ik bijna nergens een volle aflevering (laat staan een film),zonder dat er naar sd wordt geschakeld of zelf gebufferd. Bedraad nergens last van.
Heel vreemd inderdaad -- gebruik een Western Digital speler (iPad lijkt geen probleem te hebben).quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
hier exact hetzelfde. Eerste anderhalve maand alles in hd gekeken, maar nu kan ik bijna nergens een volle aflevering (laat staan een film),zonder dat er naar sd wordt geschakeld of zelf gebufferd. Bedraad nergens last van.
Nopequote:Op maandag 18 augustus 2014 15:45 schreef Vanyel het volgende:
Niemand dus problemen met hola op android?
Jawel, altijd al. Paar keer opnieuw starten van zowel Hola als Netflix app lost het meestal wel op. Of de apps updaten. En dan werkt het weer een tijdje. Maar ik kijk nu via mijn TV, heb daar een US-dns ingevuld die ik op internet vond en dat werkt (meestal) gewoon.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:45 schreef Vanyel het volgende:
Niemand dus problemen met hola op android?
Een van de betere series die te zien is op Netflix ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:08 schreef Rijst het volgende:
Gisteren de pilot van Sherlock gezien. Dat was genietenZit er nu helemaal in.
Dank je, ga ik proberen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jawel, altijd al. Paar keer opnieuw starten van zowel Hola als Netflix app lost het meestal wel op. Of de apps updaten. En dan werkt het weer een tijdje. Maar ik kijk nu via mijn TV, heb daar een US-dns ingevuld die ik op internet vond en dat werkt (meestal) gewoon.
Ik zou zeggen, probeer het uitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef Blik het volgende:
Ik ga vanavond Planes kijken met een nichtje. klopt het dat het de Nederlandse versie is die op netflix staat? Of is het de Engelse met ondertiteling? Of kun je kiezen?
Er is te kiezen:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef Blik het volgende:
Ik ga vanavond Planes kijken met een nichtje. klopt het dat het de Nederlandse versie is die op netflix staat? Of is het de Engelse met ondertiteling? Of kun je kiezen?
ja dat probleem heb ik ook,quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het uit
Ik doe het niet voor je want dan staat die meuk gelijk in mijn algoritme en denkt NF dat ik meer wil zien
Lekker als je een date hebt en een filmpje wil kijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:14 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja dat probleem heb ik ook,
ik deel mijn inlog met mn ouders, en die zetten heel veel kinderserie's aan voor als mn nichtjes over de vloer komen daaro,
alleen snappen hun niet echt, wie ze moeten kijken als netflix vraagt wie kijkt er, dus kiezen ze mijn naam maar,
gevolg, de lijst speciaal gekozen voor jou ( of weet ik hoe die heet), staat vol met kinder serie's
Ah,da's bij mij ook... (alleen ligt dat toch echt aan mezelf door alle 80s jeugdsentiment)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:14 schreef kawa4 het volgende:
[..]
alleen snappen hun niet echt, wie ze moeten kijken als netflix vraagt wie kijkt er, dus kiezen ze mijn naam maar,
gevolg, de lijst speciaal gekozen voor jou ( of weet ik hoe die heet), staat vol met kinder serie's
Thanksquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Er is te kiezen:
http://www.netflix.com/Wi(...)qmn8ACFYofwwodxkAA-A
Audio:
Nederlands
Engels
Ondertiteling:
Nederlands
Inloggen is niet nodig, gewoon via site zelf is tegenwoordig te navigerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Thanks![]()
zit nu op mijn werk en kan even niet bij Netflix, vandaar mijn vraag
twitter:NetflixNL twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 14:24:21Nog 42,195 km te gaan. De Marathon is #NuOpNetflix http://t.co/OZJeErq8OZ http://t.co/GuO7i6OHHK reageer retweet
Ik dacht dat de combinatie werk en niet op Netflix kunnen wel duidelijk genoeg was. Ik bedoelde dus dat ik niet op de website van netflix kan op mijn werk. geblokkeerd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:24 schreef Solique het volgende:
Mijn aanbevelingen zijn sowieso niet echt handig materiaal mocht ik ooit een date hebben.
Al komt dat vooral omdat ik zelf oude (meuk) films/series leuk vind.
[..]
Inloggen is niet nodig, gewoon via site zelf is tegenwoordig te navigeren
Ging ik al van uitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik dacht dat de combinatie werk en niet op Netflix kunnen wel duidelijk genoeg was. Ik bedoelde dus dat ik niet op de website van netflix kan op mijn werk. geblokkeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Mijn aanbevelingen zijn romantische comedys of romantisch drama.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:24 schreef Solique het volgende:
Mijn aanbevelingen zijn sowieso niet echt handig materiaal mocht ik ooit een date hebben.
Al komt dat vooral omdat ik zelf oude (meuk) films/series leuk vind.
[..]
Inloggen is niet nodig, gewoon via site zelf is tegenwoordig te navigeren
Dat was wel porno hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:37 schreef SunChaser het volgende:
Al staat Nymphomaniac 1 wel in de onlangs bekeken
Niet bij alle films.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:12 schreef Fukjoeman het volgende:
Heeft de Nederlandse Netflix ook Engelse subtitles?
NPO3, bij bnnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Breuls het volgende:
Als het in Nederland op de reguliere kanalen is uitgezonden, vermoed ik. Volgens mij zag ik het bij een van de NPO-kanalen in de programmering staan.
Precies. En ik weet niet hoever ze zijn, maar ik neem aan bezig of klaar met seizoen 2, en dan zal er nog wel iets zijn met herhalingsrechten en dat soort spul, en daarna is Netflix aan de beurt.quote:
Canada:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:05 schreef UnicornFarts het volgende:
Seizoen 3 van Suits schijnt ergens te staan maar ben met hola naar USA, UK en NL gegaan maar staat daar niet. Voordat ik alles af ga, weet iemand waar ie wel staat?
Ze herhalen seizoen 2 nu iedere zondagavond om 22:55. Geen idee hoever ze in de herhaling zitten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
Precies. En ik weet niet hoever ze zijn, maar ik neem aan bezig of klaar met seizoen 2, en dan zal er nog wel iets zijn met herhalingsrechten en dat soort spul, en daarna is Netflix aan de beurt.
Gewoon op de Nederlandse versie.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:28 schreef SunChaser het volgende:
Waar staat The Americans? Zie m niet op USA
Dit heb ik ook jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:41 schreef redboyke het volgende:
[..]
alleen als je meer betaald: https://www.netflix.com/ChangePlan
duurste is 4verschillende streams.
haha the ironyquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:28 schreef SunChaser het volgende:
Duurt nog wel even denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:14 schreef Fargo het volgende:
Iemand enig idee wanneer seizoen 2 van Bates Motel op de Nederlandse Netflix verschijnt? Kan het zo gauw nergens vinden...
Met veel moeite eindelijk op Canada gekomen, wel Canada geselecteerd maar hij bleef dus op NL hangen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Canada:
http://www.huffingtonpost(...)-2014_n_5551672.html
Uit de OP: Hola is www.hola.org een manier om niet-Nederlandse Netflix te kijken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik weet niet wat Hola is, maar wij hebben Netflix op onze smart tv, werkt uitstekend.
Hola met Chromecast werkt niet is mijn ervaring (Hola op tablet, via Chromecast streamen op tv).quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Heb wat opties gevonden, o.a de apple tv, chromekast en sony google tv (duurst) alleen heb ik nog niet gevonden of dat dit in combi met hola te gebruiken is. Mocht het niet mogelijk zijn ook goed, denk dat ik dan apple TV neem, mijn tv is namelijk best wel overbodig sinds netflixZit non stop achter netflix..
Ik heb 5 profielen.. maar er kunnen maar 4 mensen tegelijk kijken. Je kunt er zoveel aanmaken als je wilt volgens mijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
is het daar ook mogelijk om meer dan 5 profielen te hebben?
Hier heb ik wat aan, merci!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hola met Chromecast werkt niet is mijn ervaring (Hola op tablet, via Chromecast streamen op tv).
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan, merci!
Verder wel blij met Chromecast?
Ik zou hem dan gebruiken met mijn laptop maar als ik het goed begrijp moet mijn laptop dan blijven draaien? Bij de apple tv lijkt dit anders of vergis ik me hierin?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja![]()
Chromecast heeft volgens mij eigen DNS-settings en die worden door Hola vanaf tablet/telefoon niet overschreven, daardoor werkt het niet.
huh wordt dat niet gelijk het hele seizoen erop gezet? Is dat ook zo een netflix original zoals Dusk Till Dawn, die dus gewoon eigenlijk geen netflix original isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Bojack Horseman episode 1 staat erop.
Vanavond maar eens kijken.
Volgens mij gaat het net als Fargo o.a., 1 ep per week.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
huh wordt dat niet gelijk het hele seizoen erop gezet? Is dat ook zo een netflix original zoals Dusk Till Dawn, die dus gewoon eigenlijk geen netflix original is
Waar zijn die dan afhankelijk van, het land waar je netwerk is?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja![]()
Chromecast heeft volgens mij eigen DNS-settings en die worden door Hola vanaf tablet/telefoon niet overschreven, daardoor werkt het niet.
22 augustus staat op netflix zelfquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het net als Fargo o.a., 1 ep per week.
Maar zeker weten doe ik het nog niet want ik heb zelf nog niet op Netflix gekeken vandaag, zag ergens anders staan dat Bojack Horseman er nu zou moeten zijn.
Ah, misschien dat ie dan in de USA al beschikbaar is, of toch echt pas morgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
22 augustus staat op netflix zelf
iemand die weet of foxsports in het buitenland via hola werkt?
Jawel. Ik heb het net gecheckt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Suits seizoen 3 nog niet op Canada hoor
quote:USA:
Dark Space (Action, SciFi)
Dhoom:3 (Action, Musical, Bollywood)
Happy Valley Season 1 (TV, Drama)
Noragami (Anime)
Serial Killer Culture (Documentary, Cultural)
The Dick Knost Show (Indie, Comedy)
Canada:
Seeking a Friend for the End of the World (Indie, Romantic, Drama)
Stond er bij 2e poging ineens tussen jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb het net gecheckt.
Wellicht was de omzetting naar Canada op je device in eerste instantie nog niet voltooid. Heb ik ook wel eens. Moet ik eerst de Netflix-app wegswipen, dan opnieuw het land kiezen en Netflix weer opstarten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stond er bij 2e poging ineens tussen ja
Amazon heeft de VoD-rechten in NA.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:28 schreef SunChaser het volgende:
Heb ik ook wel met de remote app die ik moet afsluiten . Doorgaans kan je met n keyboard zoeken binnen netflix, soms pakt ie de keyboard niet, dan ff afsluitenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wellicht was de omzetting naar Canada op je device in eerste instantie nog niet voltooid. Heb ik ook wel eens. Moet ik eerst de Netflix-app wegswipen, dan opnieuw het land kiezen en Netflix weer opstarten.
En ook nog eens het hele seizoen zo te zien, erg benieuwd.quote:
Ik gebruik meestal Hola (of een soortgelijk iets), daarmee gaat de omzetting ook vaak niet in één keer goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wellicht was de omzetting naar Canada op je device in eerste instantie nog niet voltooid. Heb ik ook wel eens. Moet ik eerst de Netflix-app wegswipen, dan opnieuw het land kiezen en Netflix weer opstarten.
Lijkt me gewoon n hele flauwe tekenfilm serie...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En ook nog eens het hele seizoen zo te zien, erg benieuwd.
Ik ben gek op flauwe tekenfilm series.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon n hele flauwe tekenfilm serie...
Maar ik ga t proberen.
Een flauwe tekenfilm? Dat is het proberen waard.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon n hele flauwe tekenfilm serie...
Maar ik ga t proberen.
Guy.quote:
Doen ze uberhaubt halve seizoenenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En ook nog eens het hele seizoen zo te zien, erg benieuwd.
Per aflevering soms he, zie Fargo of FDTDquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Doen ze uberhaubt halve seizoenen
Korte recensie graagquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
Ray Donovan![]()
Geweldige serie, net seizoen 1 afgekeken
Gewoon goed verhaal, vlot, leuke personages en verrassende seizoensfinalequote:
Zal eens kijken thnxquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon goed verhaal, vlot, leuke personages en verrassende seizoensfinale
Nice! Zo te zien maken ze veel beter onderscheid tussen films en series, en extra genres.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:21 schreef mithrandirrr het volgende:
Zijn jullie bekend met deze site?
Geeft een mooi overzicht van de verschillende contents van netflix:
http://www.moreflicks.com
Volgens mij is die site superhandig, thanks!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:21 schreef mithrandirrr het volgende:
Net een film van een uur of twee gekeken zonder problemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er meer mensen met verbindingsproblemen? Ik heb tijdens het kijken van een film nu al een paar keer de melding gekregen dat de content nu niet beschikbaar is.
Na het wegklikken van de foutmelding kon in wel direct weer verder kijken.
Ik heb anderhalf uur serie zitten kijken zonder problemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er meer mensen met verbindingsproblemen? Ik heb tijdens het kijken van een film nu al een paar keer de melding gekregen dat de content nu niet beschikbaar is.
Na het wegklikken van de foutmelding kon in wel direct weer verder kijken.
Betekent dat 'expires in 6 hours' dat het dan niet meer te zien is op Netflix?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:21 schreef mithrandirrr het volgende:
Gister begonnen met kijken en so far so goodquote:Op zondag 10 augustus 2014 09:33 schreef PBateman1978 het volgende:
The Americans is ook heel erg tof, ben bij afl. 9.
Ik zou zeggen van wel, maar hoe accuraat het allemaal is durft ik ook niet te zeggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Betekent dat 'expires in 6 hours' dat het dan niet meer te zien is op Netflix?
Hmm, hoor van meer mensen dat ze geen problemen hadden. Dan lag het aan mij dus. Maar het is me totaal onduidelijk wat het zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Net een film van een uur of twee gekeken zonder problemen.
Oh, dat is tof, dan kan ik even ophouden met ze handmatig te zoeken op verschillende netflixserversquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:15 schreef mithrandirrr het volgende:
Wat ook leuk is dat je zo de imdb top 250 kan checken
http://www.moreflicks.com/lists/imdb-top-250
Well, niet de hele lijst, maar een 100-tal titels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |