Goed nieuws!quote:
Heb je cocain cowboys ook al gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Zojuist de docu Blackfish gekeken, en ik moet zeggen erg indrukwekkend en fascinerend.
Nog niet gezien, ben benieuwdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:18 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Heb je cocain cowboys ook al gezien?
Duurt 2,5 uur maar zo voorbij.
Al gezien, maar best n aardige film!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:31 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Premium Rush – 2012 12 1:30 uur
Een fietskoerier in Manhattan wordt in een levensgevaarlijke race achternagezeten door een corrupte agent die het gemunt heeft op zijn pakketje.
Vreselijk irritantquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef KaBuf het volgende:
Vraagt Netflix ineens: Nog steeds aan het kijken?
Mooie functie
vind het ook irritant dat die die popup opeens geeft ipv gewoon door laten kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef KaBuf het volgende:
![]()
Zit nu al een paar uur HIMYM-afleveringen aan het kijken, terwijl ik een beetje rustig op de bank op m'n laptop aan 't werk ben. Ideaal dattie nu automatisch de volgende aflevering afspeelt.
Vraagt Netflix ineens: Nog steeds aan het kijken?
Mooie functie
Even bij ondertiteling 'geen' aanvinken en daarna weer Nederlands kiezen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:12 schreef Deezertje het volgende:
Zit ik helemaal klaar voor een nieuwe aflevering van PLL, doet de Nederlandse ondertiteling 't niet!Daarvoor heb ik geen week zitten wachten hoor, anders had ik de aflevering wel meteen van usenet gehaald vorige week!
quote:
Oh ik vind het wel handig eigenlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
vind het ook irritant dat die die popup opeens geeft ipv gewoon door laten kijken.
alsof mensen in slaap vallen na 3 afleveringen.
doe het dan zo na 01.00 om de 5 en als je om 20.00uur netflix kijkt moet dat ding gewoon niet stoppen na 3 afleveringen
patent pending
behalve dat het helemaal geen netflix original is maar gewoon een productie van de zender FX (The Shield, Justified, Sons of Anarchy, Archer, The Americans etc)quote:
jij hoeft nooit te pissen? Of zet je het dan gewoon niet op pauzequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
vind het ook irritant dat die die popup opeens geeft ipv gewoon door laten kijken.
alsof mensen in slaap vallen na 3 afleveringen.
doe het dan zo na 01.00 om de 5 en als je om 20.00uur netflix kijkt moet dat ding gewoon niet stoppen na 3 afleveringen
patent pending
Gewoon laten doorlopen en een tweede sessie op mobiel of tablet startenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:40 schreef planethugo het volgende:
jij hoeft nooit te pissen? Of zet je het dan gewoon niet op pauze
Verschrikkelijk irritant als je dan na een half uur op staat en je hebt last van slapende benen..quote:
ergens rond aflvering 8 seizoen 1 vond ik er niet heel veel meer aan, maar daarna gaat het alleen maar omhoog met de kwaliteit en spanningquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:16 schreef Urquhart het volgende:
house of Cards wordt inderdaad per afl
Ook pas gezien. Nogal schokkende docu.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Zojuist de docu Blackfish gekeken, en ik moet zeggen erg indrukwekkend en fascinerend.
Fuck me, wat een bizar verhaal, me like! Zand in de ogen strooien krijgt ook een heel nieuwe betekenis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:00 schreef Copycat het volgende:
Ik ga eens zitten voor Utopia, op Netflix UK.
Utopia (TV Series 2013– ) - IMDb
Iemand hier zei dat ik na seizoen 3 moest stoppen, omdat het dan flink minder werd. Ben inmiddels halverwege seizoen 6 en vind het nog steeds genieten! Erg over de top soms, maar ach, dat was het in seizoen 1/2 ook. Wel minder, maar ik hou wel van die bizarre situaties. En Doug is echt hilarisch, geweldig personage. Alleen jammer van Nancy's botox.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:19 schreef TailorMade het volgende:
Ik kijk al twee dagen Weeds, niet verwacht maar ik vind het eigenlijk heel erg leuk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |