Wist ik ook niet, dus dan moet je elke maand zorgen dat je genoeg iTunes tegoed hebt en dan schrijven ze het daar vanaf? Gezien die iTunes-tegoedkaarten vaak met 10 tot 20% korting te krijgen zijn ergens is dat wel voordelig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja daarom had ik dus Itunestegoed nodig maar volgens de Amacwerknemer bestond Netflix via itunes niet
20 procent nu dixonsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wist ik ook niet, dus dan moet je elke maand zorgen dat je genoeg iTunes tegoed hebt en dan schrijven ze het daar vanaf? Gezien die iTunes-tegoedkaarten vaak met 10 tot 20% korting te krijgen zijn ergens is dat wel voordelig.
Kan je 0,20 * (12 * 8,99) = 21,58 besparen op jaarbasis als je genoeg tegoed aanschaft nu die Dixons actie loopt (hoewel Kruidvat, MediaMarkt etc ook wel eens acties hebben die uiteindelijk 20% korting geven)quote:
Met kaart van 50 euro kan ik 1 maand gratis netflix + Unblock US kopen iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan je 0,20 * (12 * 8,99) = 21,58 besparen op jaarbasis als je genoeg tegoed aanschaft nu die Dixons actie loopt (hoewel Kruidvat, MediaMarkt etc ook wel eens acties hebben die uiteindelijk 20% korting geven)
quote:
Kon hem vorige week niet vinden maar nav jouw post nog eens gezocht en heb hem gisteravond gezien. Leuk!quote:
quote:Na het grote succes van het eerste seizoen van Fargo heeft Netflix razendsnel besloten dat er ook een tweede seizoen zal komen. In het eerste verhaal was de mogelijkheid al wel ingebouwd voor een nieuwe verhaallijn. Hiervoor gaat Netflix Original terug in de tijd naar 1979.
Het eerste verhaal draaide om Lester Nygaard, gespeeld door Martin Freeman. Hij kwam op toevallige wijze in contact met een huurmoordenaar, Lorne Malvo. Een oud klasgenoot die Nygaard een gebroken neus had bezorgd werd de volgende dag pardoes omgelegd en Nygaard sloeg niet veel later zijn vrouw dood met een hamer. Vanaf dat moment liep het volledig uit de klauwen, met agente Molly Solverson in de hoofdrol.
Haar vader Lou Solverson was eigenaar van een restaurant, maar had in een vorig bestaan ook als politie-agent gewerkt. Hij stopte hiermee nadat hij was neergeschoten. Tijdens het eerste seizoen wordt duidelijk dat dit gebeurde tijdens een grote zaak in 1979, waar een moordenaar actief was die volgens Solverson op een beest leek. Het enige dat verder bekend is, is dat het speelde in Sioux Falls, Solverson net terug was uit Vietnam en dochter Molly pas vier jaar oud was.
Het eerste seizoen van Fargo werd in de Verenigde Staten wekelijks op televisie uitgezonden, tegelijkertijd verscheen in Nederland iedere week de aflevering op Netflix. De verwachting is dat voor het tweede seizoen hetzelfde systeem zal worden aangehouden. De eerste aflevering zal in de herfst van 2015 te zien zijn.
quote:USA:
America's Funniest Home Videos Kids: Animals with Attitude Season 1 (TV, Reality)
America's Funniest Home Videos Kids: It's Tough Being a Kid Season 1 (TV, Reality)
Besharam (Romantic, Comedy, Bollywood)
Boss (Action, Comedy, Bollywood)
Dancing in Jaffa (Documentary, Cultural, Foreign)
Haven Season 4 (TV, Drama, SciFi)
Low Winter Sun Season 1 (TV, Crime, Drama)
Proxy (Indie, Thriller)
Canada:
Sleeping Beauty ('14, Adventure, Fantasy)
Mexico:
Anger Management Season 1-2 (TV, Comedy)
Sweden:
The Hobbit: An Unexpected Journey (Adventure, Fantasy)
Netherlands:
Justified Season 2 (TV, Drama)
Denmark:
Falling Skies Season 2 (TV, Action, SciFi)
Moonrise Kingdom (Indie, Romantic, Drama)
Dat heb ik ook op m'n Surface-tablet, vet irritant is dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Als ik trouwens Netflix op de tablet die ik te leen heb wil kijken dan ontbreekt de ondertiteling om de zin. Dus 1 zin wel, 1 zin niet, volgende zin wel, die daarop niet etc.
Goed nieuws!quote:
Heb je cocain cowboys ook al gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Zojuist de docu Blackfish gekeken, en ik moet zeggen erg indrukwekkend en fascinerend.
Nog niet gezien, ben benieuwdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:18 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Heb je cocain cowboys ook al gezien?
Duurt 2,5 uur maar zo voorbij.
Al gezien, maar best n aardige film!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:31 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Premium Rush – 2012 12 1:30 uur
Een fietskoerier in Manhattan wordt in een levensgevaarlijke race achternagezeten door een corrupte agent die het gemunt heeft op zijn pakketje.
Vreselijk irritantquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef KaBuf het volgende:
Vraagt Netflix ineens: Nog steeds aan het kijken?
Mooie functie
vind het ook irritant dat die die popup opeens geeft ipv gewoon door laten kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef KaBuf het volgende:
![]()
Zit nu al een paar uur HIMYM-afleveringen aan het kijken, terwijl ik een beetje rustig op de bank op m'n laptop aan 't werk ben. Ideaal dattie nu automatisch de volgende aflevering afspeelt.
Vraagt Netflix ineens: Nog steeds aan het kijken?
Mooie functie
Even bij ondertiteling 'geen' aanvinken en daarna weer Nederlands kiezen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:12 schreef Deezertje het volgende:
Zit ik helemaal klaar voor een nieuwe aflevering van PLL, doet de Nederlandse ondertiteling 't niet!Daarvoor heb ik geen week zitten wachten hoor, anders had ik de aflevering wel meteen van usenet gehaald vorige week!
quote:
Oh ik vind het wel handig eigenlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
vind het ook irritant dat die die popup opeens geeft ipv gewoon door laten kijken.
alsof mensen in slaap vallen na 3 afleveringen.
doe het dan zo na 01.00 om de 5 en als je om 20.00uur netflix kijkt moet dat ding gewoon niet stoppen na 3 afleveringen
patent pending
behalve dat het helemaal geen netflix original is maar gewoon een productie van de zender FX (The Shield, Justified, Sons of Anarchy, Archer, The Americans etc)quote:
jij hoeft nooit te pissen? Of zet je het dan gewoon niet op pauzequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
vind het ook irritant dat die die popup opeens geeft ipv gewoon door laten kijken.
alsof mensen in slaap vallen na 3 afleveringen.
doe het dan zo na 01.00 om de 5 en als je om 20.00uur netflix kijkt moet dat ding gewoon niet stoppen na 3 afleveringen
patent pending
Gewoon laten doorlopen en een tweede sessie op mobiel of tablet startenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:40 schreef planethugo het volgende:
jij hoeft nooit te pissen? Of zet je het dan gewoon niet op pauze
Verschrikkelijk irritant als je dan na een half uur op staat en je hebt last van slapende benen..quote:
ergens rond aflvering 8 seizoen 1 vond ik er niet heel veel meer aan, maar daarna gaat het alleen maar omhoog met de kwaliteit en spanningquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:16 schreef Urquhart het volgende:
house of Cards wordt inderdaad per afl
Ook pas gezien. Nogal schokkende docu.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Zojuist de docu Blackfish gekeken, en ik moet zeggen erg indrukwekkend en fascinerend.
Fuck me, wat een bizar verhaal, me like! Zand in de ogen strooien krijgt ook een heel nieuwe betekenis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:00 schreef Copycat het volgende:
Ik ga eens zitten voor Utopia, op Netflix UK.
Utopia (TV Series 2013– ) - IMDb
Iemand hier zei dat ik na seizoen 3 moest stoppen, omdat het dan flink minder werd. Ben inmiddels halverwege seizoen 6 en vind het nog steeds genieten! Erg over de top soms, maar ach, dat was het in seizoen 1/2 ook. Wel minder, maar ik hou wel van die bizarre situaties. En Doug is echt hilarisch, geweldig personage. Alleen jammer van Nancy's botox.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:19 schreef TailorMade het volgende:
Ik kijk al twee dagen Weeds, niet verwacht maar ik vind het eigenlijk heel erg leuk..
Aanrader inderdaad. Ik las dat er al een vervolg is/ komt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck me, wat een bizar verhaal, me like! Zand in de ogen strooien krijgt ook een heel nieuwe betekenis.
Op naar aflevering 2.
En ik vind het zoveel beter dan HoC.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef planethugo het volgende:
klaar met Boss, echt zonde dat dit na 2 seizoenen door Starz gecancelled is. Had zo op HBO gekund. Of op Netflix natuurlijk, maar die gaan natuurlijk geen politieke serie oppikken als ze zelf bezig zijn om voor 100 miljoen House of Cards te maken. Zonde zonde zonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |