Oke met IDiot Abroad ws dan, tnxquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:15 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb wel gelezen dat sommige dingen even verdwijnen en dan weer terugkomen.
Zoals masha en de beer :-)
Kan je Netflix niet benaderen via Twitter of Facebook
Ik heb 't toch echt gisteren nog voorbij zien komen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja daar keek ik t maar gister stond het alleen op Ierland en daar kreeg ik een error
Ik niet, want vond het 2e seizoen leuker/beter.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
van Orphan Black vind ik t jammer dat er een vervolgseizoen is. Had t bij 1 seizoen gelaten en t was prima
Mooie aanbieding, van NRC!quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:22 schreef JohnB52 het volgende:
https://m.bol.com/nl/p/th(...)20109200000025980421
Gisteren 2 afleveringen gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:37 schreef Caland het volgende:
The Americans wordt echt steeds tofferEn ik ben er al bijna doorheen
Vorige week begonnen. Leuk, spannend, toffe sfeer. Wel een beetje over the top en ongeloofwaardig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik de enige Bates Motel fan hier?
Wat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:35 schreef SunChaser het volgende:
Mijn mail van Netflix zegt echter dit
Ik kom er gewoon niet doorheen. Jammer want het verhaal sprak me wel heel erg aan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vorige week begonnen. Leuk, spannend, toffe sfeer. Wel een beetje over the top en ongeloofwaardig.
Ja vergeten toe te voegenquote:
Dacht dat het alleen kon als het account geopend was op een Apple TV.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja vergeten toe te voegen
Ik heb dus n account via iTunes, wordt afgeschreven via iTunes. Was net bij Amac, applereseller wisten ze niet eens dat dat bestond , nee mijnheer dat bestaat niet. Wou iTunes kaart van 50e kopen. Maar bij Dixons gehaald, nog 20% korting ook
dan zal ik dat wel hebben gedaanquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Dacht dat het alleen kon als het account geopend was op een Apple TV.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
dan zal ik dat wel hebben gedaan
quote:iTunes-facturering voor je Netflix-account is momenteel alleen beschikbaar door een nieuw Netflix-account te openen via de Apple TV. Als je kiest voor facturering via iTunes, word je elke maand automatisch gefactureerd voor je Netflix-lidmaatschap nadat je gratis proefperiode is afgelopen.
https://help.netflix.com/nl/node/438
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |