Let it gooooooooquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Oh Frozen, daar ben ik wel benieuwd naar!
Dit zijn de laatste films voor de Nederlandse Netflix.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:26 schreef summer2bird het volgende:
Hehe, ze hebben frozen ontdekt.
Wanneer komt hij in de lijst van Netflix te staan?
Hahaha. Maar voor bepaalde DNS services moet je betalen, ik ken zelf geen andere manier.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
What.
Waar wil je voor betalen precies? Ik kijk namelijk gewoon gratis naar us netflix.
Je mag mij wel betalen vertel ik wel hoe
Ja dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:56 schreef summer2bird het volgende:
Vandaar dat ik Frozen eerst niet kon vinden.
Het heet zo:
Die eiskönigin völlig unverfroren
Eerste aflevering gezien en, hoewel het erg Amerikaans is, is het sfeertje wel herkenbaar.quote:
Dat inderdaad, het is erg amerikaans maar herkenbaar (zit ook in de reclame dus ik ken het gevoel van het winnen en het verliezen van een pitchquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerste aflevering gezien en, hoewel het erg Amerikaans is, is het sfeertje wel herkenbaar.
Titel is inderdaad niet goed ingesteld voor Nederland. Let op de "locale" in de URLquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:56 schreef summer2bird het volgende:
Vandaar dat ik Frozen eerst niet kon vinden.
Het heet zo:
Die eiskönigin völlig unverfroren
Trash Can.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:32 schreef Cee het volgende:
Dat inderdaad, het is erg amerikaans maar herkenbaar (zit ook in de reclame dus ik ken het gevoel van het winnen en het verliezen van een pitch). Ben bijna door mijn afleveringen heen.
Geweldig he.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Trash Can.
Fucking brilliance in simplicity. En wat een sympathiek bureau. Nu kijken of ze de pitch winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:42 schreef Cee het volgende:
Geweldig he.Wat een figuur is die man ook.
Ik zeg niks over de uitkomst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar afl. 3!Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Zo tof vond ik m nou ook weer niet...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:34 schreef Drankster het volgende:
Ik snap die hele Frozen hype niet zo.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:45 schreef Copycat het volgende:
[..]Ik zit de laatste nu te kijken en als je het in percentages uit moet drukken, verliest 80% van mijn favorieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar afl. 3!![]()
Eens, gisteren mee begonnen en is erg goed.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:33 schreef PBateman1978 het volgende:
The Americans is ook heel erg tof, ben bij afl. 9.
Heb ik er gisteren zo overheen gekeken dat ik nu pas seizoen twee zie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:17 schreef Cee het volgende:
Ik zit de laatste nu te kijken en als je het in percentages uit moet drukken, verliest 80% van mijn favorieten.
LET IS GOOOOOOOO!!!!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Oh Frozen, daar ben ik wel benieuwd naar!
ja, seizoen 2 ben ik nou maar aan het downloaden, omdat ze maar niet op Netflix komenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Yup!!! Nog steeds alleen seizoen 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |