Zelfde niveau als Te Vredequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:24 schreef Cara het volgende:
Bij Deportivo speelde Nelson Oliveira wel een aantal wedstrijden, maar was hij niet echt geliefd..
El Dia Despues 20/05/2013 Nelson Oliveira manda callar a Riazor (Deportivo de La Coruña - Espanyol)
Kijk en huiver..
Was jij maar TD, dan is de Eredivisie slechts een formaliteitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zelfde niveau als Te Vrede
Heeft Guidetti Aids ofzo dat ze hem niet durven aan te trekken, legioen zal het ze niet kwalijk nemen mocht hij falen
Had altijd een hoge pet op van MvG maar volgens mij is hij echt gigantisch slecht in onderhandelen. Hij is zijn eigen vrouw niet eens te baasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Was jij maar TD, dan is de Eredivisie slechts een formaliteit
Spoiler:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:08 schreef SomebodyReal het volgende:
Wanneer wordt de samenvatting van Feyenoord - Besiktas eens vrijgegevenGodverdomme moet nog steeds zo'n flut abbo nemen om hem te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Spoiler:Laat dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De humanitaire situatie in de Oekraïense stad Loehansk verslechtert met de dag. Dat heeft de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE) vrijdag gemeld. De stad wordt iedere dag tussen 04.00 uur en 02.00 uur vrijwel onophoudelijk beschoten.
De OVSE interviewde een twintigtal ontheemde mensen in Loehansk. Zij zeiden dat elektriciteit, stromend water en telefoonverbindingen niet meer werken in de stad. Vrijwel alle winkels hebben hun deuren gesloten en er is een schrijnend tekort aan tal van producten, waaronder drinkwater.
Daarnaast begraven mensen lichamen van overledenen in hun tuinen, omdat alle begrafenisondernemers de benen hebben genomen. Het openbaar vervoer ligt stil en er rijden nog maar een paar ambulances.
Loehansk is de hoofdstad van de eenzijdig door de separatisten uitgeroepen Volksrepubliek Loehansk. Het Oekraïense leger is bezig met een antiterreuroperatie om de rebellen uit de door hen bezette steden te verdrijven. Bij het conflict zijn volgens de Verenigde Naties al zeker 1543 mensen om het leven gekomen.
Ze doen maar, lekker veel salaris betalen aan een speler zonder restwaarde, waar kennen we dat ook alweer van?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:28 schreef Thunder0x het volgende:
in 020 denken ze etoo binne te kunnen halen haha
Aslof hij uberhaupt in nederland gaat spelen, die gaat naar een woestijn ergensquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ze doen maar, lekker veel salaris betalen aan een speler zonder restwaarde, waar kennen we dat ook alweer van?
Gast verdiende 20 miljoen per jaar in Rusland. Denk dat hij wel genoeg heeft en nog een stuntje wil flikken. Hij is echter bejaard dus dat kunstje wordt een kunstheup.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:48 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Aslof hij uberhaupt in nederland gaat spelen, die gaat naar een woestijn ergens
laat ook wel meteen het verschil zien he, jullie dromen van die dikke guidetti en wij zijn in gesprek met eto'oquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:28 schreef Thunder0x het volgende:
in 020 denken ze etoo binne te kunnen halen haha
okquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
laat ook wel meteen het verschil zien he, jullie dromen van die dikke guidetti en wij zijn in gesprek met eto'o
Als dat net zo'n succes wordt als Bojan mogen jullie hem van mij hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
laat ook wel meteen het verschil zien he, jullie dromen van die dikke guidetti en wij zijn in gesprek met eto'o
ervaring in jeugdteams = ervaring in Europese topcompetitiesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als dat net zo'n succes wordt als Bojan mogen jullie hem van mij hebben.
Zal je net zien, is van Geel voor een mindere optie gegaan en heeft ie zojuist een handtekening laten zettenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:57 schreef Slobeend het volgende:
Zapata mag nu wel verhuurd worden van Benitez. Hopelijk gaat er een vliegtuig van Faro naar Napels
twitter:SSCNapoliNL twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 10:20:27DUVAN ZAPATA: Benitez is tevreden met de ontwikkeling van Michu waardoor #Zapata dan ook daadwerkelijk verhuurd mag worden. reageer retweet
twitter:SSCNapoliNL twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 10:21:10DUVAN ZAPATA: Voor #Feyenoord betekent dit dat zij kans maken op de spits, anderzijds zal Napoli verhuren aan de hoogste bieder. reageer retweet
dus ben je eigenlijk niks opgeschotenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:05 schreef Cara het volgende:
twitter:SSCNapoliNL twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 10:20:27DUVAN ZAPATA: Benitez is tevreden met de ontwikkeling van Michu waardoor #Zapata dan ook daadwerkelijk verhuurd mag worden. reageer retweet
twitter:SSCNapoliNL twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 10:21:10DUVAN ZAPATA: Voor #Feyenoord betekent dit dat zij kans maken op de spits, anderzijds zal Napoli verhuren aan de hoogste bieder. reageer retweet
Neequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:31 schreef Mikezor het volgende:
Willen jullie Sightorsson kopen? Als wij Eto'o binnen halen.
1000 man kennelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
NapoliNL wtf is dat dan weer. Zag laatst ook al dat FC Emmen een Engels account heeft. Wie volgt dat in godsnaam?
Als de werkvergunning rond is welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:57 schreef Cara het volgende:
[..]
1000 man kennelijk.
Weet iemand trouwens of er voor de wedstrijd tegen ADO nog een inschrijfregel geldt?
Mag je bijvoorbeeld een speler die je zaterdag koopt zondag opstellen?
Waarom geen Manu? Hij is de enige die voor gevaar zorgde in CL duels met Besiktasquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:43 schreef Jorwol het volgende:
Bilal start morgen volgens het AD, ipv Schaken:
De vermoedelijke opstelling van Feyenoord:
Erwin Mulder; Sven van Beek, Joris Mathijsen, Terence Kongolo, Miquel Nelom; Jordy Clasie, Lex Immers, Tonny Vilhena; Bilal Basacikoglu, Mitchell Te Vrede, Jean-Paul Boëtius
ff quoten nog omdat ik 'm goed vondquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:24 schreef Happel het volgende:
Vlucht is ¤100 voor een enkeltje. Terug kom je in een Hercules aan op Eindhoven.
Ik neem aan dat Rutten Manu in wil kunnen brengen voor Te Vrede, maar goed, ik ben zelf de trainer nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom geen Manu? Hij is de enige die voor gevaar zorgde in CL duels met Besiktas
Ik denk dat het wel meevalt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je zo'n opstelling ziet besef je hoe weinig kwaliteit we hebben.. we zijn 4 jaar terug geworpen in de tijd sportief gezien
Laten we het hopen. Als je bijvoorbeeld Sven van Beek neemt.. vraag me af op basis van wat hij goed genoeg is voor Feyenoord 1. Het is allemaal net-niet.. totaal geen creativiteit of persoonlijkheid in dit elftalquote:
Ik vind 'm wel goed. Blunders zijn in het begin toch onvermijdelijk. Hopelijk leert hij er snel vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Als je bijvoorbeeld Sven van Beek neemt.. vraag me af op basis van wat hij goed genoeg is voor Feyenoord 1. Het is allemaal net-niet.. totaal geen creativiteit of persoonlijkheid in dit elftal
Zeg je dit op basis van die ene fout?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Als je bijvoorbeeld Sven van Beek neemt.. vraag me af op basis van wat hij goed genoeg is voor Feyenoord 1. Het is allemaal net-niet.. totaal geen creativiteit of persoonlijkheid in dit elftal
Nee maar heb nog niet gezien tot nu toe waarom hij beter zou zijn dan een verdediger van pakweg FC Utrecht. Zelfde geldt voor Nelom.. allemaal leuk en aardig die eigen jeugd maar hou wel het niveau in de gaten van je eerste elftalquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeg je dit op basis van die ene fout?
Van Beek heb nou juist wel vertrouwen in, net als in Kongolo. Van Beek gaat echt een hele solide verdediger worden met een uitstekende lange bal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij speelde de heenwedstrijd op zijn eigen positie erg goed als CV, niet gezien?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee maar heb nog niet gezien tot nu toe waarom hij beter zou zijn dan een verdediger van pakweg FC Utrecht. Zelfde geldt voor Nelom.. allemaal leuk en aardig die eigen jeugd maar hou wel het niveau in de gaten van je eerste elftal
Helemaal mee eens. Zie in Van Beek een soortgelijke spelers als De Vrij, lichamelijk nog iets sterker en iets meer lef in z'n spel. Natuurlijk is hij nog lang niet zo ver.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van Beek heb nou juist wel vertrouwen in, net als in Kongolo. Van Beek gaat echt een hele solide verdediger worden met een uitstekende lange bal.
Kom op man van Beek heeft echt de potentie om het niveau van de Vrij te halen. We moeten ook niet net doen alsof BMI en de Vrij super verdedigers waren bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Nee maar heb nog niet gezien tot nu toe waarom hij beter zou zijn dan een verdediger van pakweg FC Utrecht. Zelfde geldt voor Nelom.. allemaal leuk en aardig die eigen jeugd maar hou wel het niveau in de gaten van je eerste elftal
Na 15 minuten heb ik niet meer gekeken.. wedstrijd van woensdag ook niet live gezien want ben met vakantie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij speelde de heenwedstrijd op zijn eigen positie erg goed als CV, niet gezien?
Speelde beide wedstrijden gewoon goed, op die enorme blunder in de tweede wedstrijd na.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Na 15 minuten heb ik niet meer gekeken.. wedstrijd van woensdag ook niet live gezien want ben met vakantie.
Inzicht heeft ie zeker wel. Gaf de assist op Manu, en in de thuiswedstrijd strooide hij met mooie passes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:35 schreef RetRy32 het volgende:
Van Beek komt inzicht, handelingssnelheid, snelheid en techniek tekort.
Laat dit nou punten zijn waar een speler zich amper op kan ontwikkelen.
Typisch Rutten, laat liever een geroutineerde speler afgaan, dan dat hij een jongeling erin zet. Ik geef Woudenberg erg weinig kans dit jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Het zijn achterin eerder Matthijsen en Boulahrouz waar ik m'n vraagtekens bij zou zetten. Nelom is ook niet de meest stabiel presterende, maar wellicht dat Woudenberg dit seizoen een basisplaats kan veroveren?
Ik doelde op verdedigend inzicht, anticipatie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Inzicht heeft ie zeker wel. Gaf de assist op Manu, en in de thuiswedstrijd strooide hij met mooie passes.
Ik heb zo het gevoel dat je hem niet zoveel hebt zien spelen als je dit zegtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik doelde op verdedigend inzicht, anticipatie.
Nelom is uit vorm, de in-vorm Nelom speelde een interland onder van gaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Het zijn achterin eerder Matthijsen en Boulahrouz waar ik m'n vraagtekens bij zou zetten. Nelom is ook niet de meest stabiel presterende, maar wellicht dat Woudenberg dit seizoen een basisplaats kan veroveren?
Zo'n beetje elke wedstrijd in het eerste van Feyenoord en jong oranje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat je hem niet zoveel hebt zien spelen als je dit zegt
Kwalitatief gezien komt hij volgens mij ook nog wel tekort. Nelom lijkt mij beter, en als je een centrum van de Mastodonten hebt en Kongolo naar de LB verschuift wordt het helemaal een lastig verhaal voor Woudenberg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Typisch Rutten, laat liever een geroutineerde speler afgaan, dan dat hij een jongeling erin zet. Ik geef Woudenberg erg weinig kans dit jaar.
Was dat niet ook in de periode dat Jethro Willems de LB positie een aantal keer mocht vervullen?:Pquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nelom is uit vorm, de in-vorm Nelom speelde een interland onder van gaal.
Laten we dan maar zeggen dat we het totaal niet eens zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke wedstrijd in het eerste van Feyenoord en jong oranje.
De Nelom die wel in vorm was kon er ook geen tyfus van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nelom is uit vorm, de in-vorm Nelom speelde een interland onder van gaal.
Lol.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:11 schreef SjaakBauer het volgende:
De Nelom die wel in vorm was kon er ook geen tyfus van.
Hou toch op joh, die Nelom komt kwalitatief zo ontzettend veel tekort.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol.
Hij maakte niet zoveel fouten als nu en kwam op met meer zelfvertrouwen.
Jij komt zoveel te kort, dat jouw mening nogal niet ter zake doet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:35 schreef RetRy32 het volgende:
Van Beek komt inzicht, handelingssnelheid, snelheid en techniek tekort.
Laat dit nou punten zijn waar een speler zich amper op kan ontwikkelen.
9 geloof ik. En daarna weer 9. Etc.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:49 schreef HulkHeld het volgende:
Weet er iemand hoeveel kaarten je kan bestellen p.p. in de vrije verkoop Feyenoord - Luhansk?
Ai thanks, flexxquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
9 geloof ik. En daarna weer 9. Etc.
Stel je niet zo aan man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je zo'n opstelling ziet besef je hoe weinig kwaliteit we hebben.. we zijn 4 jaar terug geworpen in de tijd sportief gezien
In tegenstelling tot voorgaande jaren?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heeft er niemand een opstelling van het team wat vier seizoenen geleden de competitie begon. Kunnen we even vergelijken. Kijken we wie er gelijk heeft.quote:
http://nos.nl/artikel/177135-feyenoord-na-rust-langs-utrecht.htmlquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
Heeft er niemand een opstelling van het team wat vier seizoenen geleden de competitie begon. Kunnen we even vergelijken. Kijken we wie er gelijk heeft.
Wel iets beter dan nu inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/177135-feyenoord-na-rust-langs-utrecht.html
Met onder andere Biseswar, Bruins en Smolov
quote:De Goey; Van Gobbel, De Wolf, Metgod, Refos; Scholten, Bosz, Witschge; Taument (88´ Obiku), Kiprich (68´ Van Loen), Blinker.
Geen een club in Nederland is er snel mee, ik wacht ook nog op clubkaarten van een aantal clubs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:57 schreef heiden6 het volgende:
Ik wacht al meer dan twee weken op een nieuwe clubkaart... ze zijn zeker bang dat mensen kaartjes kopen ofzo. Hoe kan dat nou zo lang duren?
twitter:Lunatic_News twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 14:53:28Nog meer onduidelijkheid: UEFA-website meld dat we eerst uit spelen tegen FC Zorya Luhansk. http://t.co/vXJchMwlgx reageer retweet
UEFA:')quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:08 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:Lunatic_News twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 14:53:28Nog meer onduidelijkheid: UEFA-website meld dat we eerst uit spelen tegen FC Zorya Luhansk. http://t.co/vXJchMwlgx reageer retweet
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen een club in Nederland is er snel mee, ik wacht ook nog op clubkaarten van een aantal clubs.
misschien moet je eens gaan bellen danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:57 schreef heiden6 het volgende:
Ik wacht al meer dan twee weken op een nieuwe clubkaart... ze zijn zeker bang dat mensen kaartjes kopen ofzo. Hoe kan dat nou zo lang duren?
Heb je wel de barcode al? Ik heb ook nog geen 'fysieke' kaart maar wel al de barcode waar ik kaartjes mee kan bestellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:57 schreef heiden6 het volgende:
Ben jij ook al Feyenoorder? Fok! word steeds toffer, echt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je wel de barcode al? Ik heb ook nog geen 'fysieke' kaart maar wel al de barcode waar ik kaartjes mee kan bestellen.
Echt he. Die man geeft passjes, niet normaal joh. Dat zie ik, op Clasie 3 keer in 't jaar na, niemand in onze selectie doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:00 schreef PIETR het volgende:
Pfoe, Ziyech ipv Immers. Zou ons direct 2/3 keer sterker maken.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben jij ook al Feyenoorder? Fok! word steeds toffer, echt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]Nee joh. Bij mij ging het om de Ajax clubkaart, maar ik ga ervan uit dat het hetzelfde werkt
Hmm, oke, dan is 't goed. Denk ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als jullie EL of zo spelen ben ik wel voor jullie hoor
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hmm, oke, dan is 't goed. Denk ik.
Dan gaat Te Vrede zelfs goals maken, als hij zulke passjes krijgt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:48 schreef Scrummie het volgende:
Zit nu even Heerenveen te kijken he, en die Ziejeg mag van mij direct komen. Heerenveen wou ruilen voor Te Vrede + Manu. Doen we Manu niet, maar Verhoek wel. Top dealtje.
Dat sowieso. Ziejeg maakt van elke kneus een topper.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dan gaat Te Vrede zelfs goals maken, als hij zulke passjes krijgt.
Enige nadeel is dat je wel loopvermogen op middenveld mist.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ziejeg maakt van elke kneus een topper.
Clasie dr uit, Toornstra erin.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat je wel loopvermogen op middenveld mist.
Die vliegt op en neer met zijn privé-toestel tussen Syrië, Gaza en Oekraïne om alles op te lossen. #godquote:
Ach tuurlijk. Stom van mij, had 't kunnen weten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Die vliegt op en neer met zijn privé-toestel tussen Syrië, Gaza en Oekraïne om alles op te lossen. #god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |