Ik heb zo het gevoel dat je hem niet zoveel hebt zien spelen als je dit zegtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik doelde op verdedigend inzicht, anticipatie.
Nelom is uit vorm, de in-vorm Nelom speelde een interland onder van gaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Het zijn achterin eerder Matthijsen en Boulahrouz waar ik m'n vraagtekens bij zou zetten. Nelom is ook niet de meest stabiel presterende, maar wellicht dat Woudenberg dit seizoen een basisplaats kan veroveren?
Zo'n beetje elke wedstrijd in het eerste van Feyenoord en jong oranje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat je hem niet zoveel hebt zien spelen als je dit zegt
Kwalitatief gezien komt hij volgens mij ook nog wel tekort. Nelom lijkt mij beter, en als je een centrum van de Mastodonten hebt en Kongolo naar de LB verschuift wordt het helemaal een lastig verhaal voor Woudenberg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Typisch Rutten, laat liever een geroutineerde speler afgaan, dan dat hij een jongeling erin zet. Ik geef Woudenberg erg weinig kans dit jaar.
Was dat niet ook in de periode dat Jethro Willems de LB positie een aantal keer mocht vervullen?:Pquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nelom is uit vorm, de in-vorm Nelom speelde een interland onder van gaal.
Laten we dan maar zeggen dat we het totaal niet eens zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke wedstrijd in het eerste van Feyenoord en jong oranje.
De Nelom die wel in vorm was kon er ook geen tyfus van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nelom is uit vorm, de in-vorm Nelom speelde een interland onder van gaal.
Lol.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:11 schreef SjaakBauer het volgende:
De Nelom die wel in vorm was kon er ook geen tyfus van.
Hou toch op joh, die Nelom komt kwalitatief zo ontzettend veel tekort.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol.
Hij maakte niet zoveel fouten als nu en kwam op met meer zelfvertrouwen.
Jij komt zoveel te kort, dat jouw mening nogal niet ter zake doet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:35 schreef RetRy32 het volgende:
Van Beek komt inzicht, handelingssnelheid, snelheid en techniek tekort.
Laat dit nou punten zijn waar een speler zich amper op kan ontwikkelen.
9 geloof ik. En daarna weer 9. Etc.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:49 schreef HulkHeld het volgende:
Weet er iemand hoeveel kaarten je kan bestellen p.p. in de vrije verkoop Feyenoord - Luhansk?
Ai thanks, flexxquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
9 geloof ik. En daarna weer 9. Etc.
Stel je niet zo aan man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je zo'n opstelling ziet besef je hoe weinig kwaliteit we hebben.. we zijn 4 jaar terug geworpen in de tijd sportief gezien
In tegenstelling tot voorgaande jaren?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Als je bijvoorbeeld Sven van Beek neemt.. vraag me af op basis van wat hij goed genoeg is voor Feyenoord 1. Het is allemaal net-niet.. totaal geen creativiteit of persoonlijkheid in dit elftal
Heeft er niemand een opstelling van het team wat vier seizoenen geleden de competitie begon. Kunnen we even vergelijken. Kijken we wie er gelijk heeft.quote:
http://nos.nl/artikel/177135-feyenoord-na-rust-langs-utrecht.htmlquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
Heeft er niemand een opstelling van het team wat vier seizoenen geleden de competitie begon. Kunnen we even vergelijken. Kijken we wie er gelijk heeft.
Wel iets beter dan nu inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/177135-feyenoord-na-rust-langs-utrecht.html
Met onder andere Biseswar, Bruins en Smolov
quote:De Goey; Van Gobbel, De Wolf, Metgod, Refos; Scholten, Bosz, Witschge; Taument (88´ Obiku), Kiprich (68´ Van Loen), Blinker.
Geen een club in Nederland is er snel mee, ik wacht ook nog op clubkaarten van een aantal clubs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:57 schreef heiden6 het volgende:
Ik wacht al meer dan twee weken op een nieuwe clubkaart... ze zijn zeker bang dat mensen kaartjes kopen ofzo. Hoe kan dat nou zo lang duren?
twitter:Lunatic_News twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 14:53:28Nog meer onduidelijkheid: UEFA-website meld dat we eerst uit spelen tegen FC Zorya Luhansk. http://t.co/vXJchMwlgx reageer retweet
UEFA:')quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:08 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:Lunatic_News twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 14:53:28Nog meer onduidelijkheid: UEFA-website meld dat we eerst uit spelen tegen FC Zorya Luhansk. http://t.co/vXJchMwlgx reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |