Dan heb je tenminste nog wat aan je dag. Ook zo zonde om heel je vakantie in je nest door te brengen. En kun je meteen verse croissantjes halen bij de bakker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:52 schreef Blondje_93 het volgende:
En dan vooral de eerste 2, wat snappen ze niet aan t woord vakantie?
Moet jij ook geen vakantie bij de boer nemenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:52 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik ben 2 weken op vakantie, waar er al 1 van om is. Allemaal leuk hoor, maar een paar dingen irriteren me
- er komt elke dag om 07.45 een vuilniswagen op het terrein
- aan de kant waar ik slaap komt elke ochtend 07.30 een vrachtwagen om spullen in te laden
- blaffende honden
- kinderen
Jij moet gewoon je wachtwoord van FOK! vergeten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:05 schreef -supergirl- het volgende:
Ik weet niet waar jij op vakantie bent, maar als ik in een warm land zit dan ben ik sowieso altijd rond 7/8 al wakker.
dan drink je te weinigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:05 schreef -supergirl- het volgende:
Ik weet niet waar jij op vakantie bent, maar als ik in een warm land zit dan ben ik sowieso altijd rond 7/8 al wakker.
Dat is 't m juist, het is niet eens een camping. Gewoon allemaal huisjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:58 schreef Deetch het volgende:
Ga dan ook niet naar een tokkie camping.
Dit heb ik ook altijd ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vakantie is stress, na 2 dagen wil ik alweer terug naar huis.
Ik ga niet op vakantie om alcohol te drinkenquote:
oke bergen beklimmen misschien niet, maar die andere dingen kan je thuis ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantie om alcohol te drinkendat kan ik thuis ook
Ik doe en bekijk liever dingen
Snorkelen, zwemmen, steden bezoeken, meertjes ontdekken, bergen beklimmen, van hoge bruggen duiken etc etc
Zuipvakantieslaat me niet lachen
Ik zie het leven als 1 grote vakantie, ga soms een keer 2 dagen in luxe hotel en dat was het dan wel.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Snorkelen, zwemmen, steden bezoeken, meertjes ontdekken, bergen beklimmen, van hoge bruggen duiken etc etc
wie heeft het hier over zuipvakantie? je kunt al die dingen doen en toch s avonds uiteten en wat drinken op een terrasje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja snorkelen ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
oke bergen beklimmen misschien niet, maar die andere dingen kan je thuis ook.
met een te lang koordquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie heeft het hier over zuipvakantie? je kunt al die dingen doen en toch s avonds uiteten en wat drinken op een terrasje.
maar goed, duik maar van een hoog viaduct
Jij had het daarover.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie heeft het hier over zuipvakantie? je kunt al die dingen doen en toch s avonds uiteten en wat drinken op een terrasje.
maar goed, duik maar van een hoog viaduct
ja dat is een detail. Gaat om principequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja snorkelen ookmaar dan zie je in plaats van tropische vissen en zeesterren de onderkant van je opblaasbadje
En toen kwam er haai langs en haal je ineens de krantquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja snorkelen ookmaar dan zie je in plaats van tropische vissen en zeesterren de onderkant van je opblaasbadje
Braddie is de blaffende hond.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar is Braddie ook mee of was het een definitieve breuk?
nee, ik zeg niet "een drankje", ik zeg " wat drinken"quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij had het daarover.
Nu zeg je 'een drankje op een terrasje' maar jij zei dat ik niet genoeg drink savonds om sochtends laat wakker te worden :p dus dat komt automatisch meer in de richting van zuipen
Haaien eten over ht algemeen geen mensenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En toen kwam er haai langs en haal je ineens de krant
Daarom kom je ook in de krant dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haaien eten over ht algemeen geen mensen
Zon en zee klopt. Maar zuipen neequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik zeg niet "een drankje", ik zeg " wat drinken"
maar goed, ik heb me schijnbaar in je vergist. ik dacht dat jij wel voor een zon zee zuip vakantie was
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:05 schreef -supergirl- het volgende:
Zo'n post is natuurlijk waardeloos zonder pics.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:39 schreef maikuhpaik het volgende:
Niet met je blote tieten op Zon Zuipen Ziekenhuis voorbij komen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:23 schreef Rectum het volgende:
is er nu een plekje vrij op de woongroep? ik wil er ook wel eens een weekje tussenuit
Nee maar ze bijten in alles om erachter te komen of het eetbaar is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haaien eten over ht algemeen geen mensen
Terugbijtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee maar ze bijten in alles om erachter te komen of het eetbaar is.
Haai is nogal taai je breekt je tanden.quote:
In het water zijn die sowieso veel sneller.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Haai is nogal taai je breekt je tanden.
In z'n oog prikkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In het water zijn die sowieso veel sneller.
Heb jij iets groots binnen je handbereik als je in het water zwemt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iets groots in zijn bek pleuren zou ik doen.
Wanneer je duikt de fles op je rug en anders maar duikbril en snorkel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb jij iets groots binnen je handbereik als je in het water zwemt?
dat hebben alle mannelijke fokkers toch...van wel 30cmquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat ze nog liever hun hoofd tussen die kaken leggen dan dat stuk gereedschapquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat hebben alle mannelijke fokkers toch...van wel 30cm
Misschien dat een gesticht beter is voor jequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:23 schreef Rectum het volgende:
is er nu een plekje vrij op de woongroep? ik wil er ook wel eens een weekje tussenuit
Zo´n haai grijpt gelijk het grootste en dat is niet die 30cm..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat ze nog liever hun hoofd tussen die kaken leggen dan dat stuk gereedschap
Brummetje 2.0quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die 'verdienen' meer met hun uitkering dan de gemiddelde hardwerkende mens.quote:
Dat wordt dan vervolgens toch in bier omgezet zodat de hele buurt kan meezuipen op de vensterbank?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die 'verdienen' meer met hun uitkering dan de gemiddelde hardwerkende mens.
[/henkeningrid]
eet hij m'n lul dan niet op of?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iets groots in zijn bek pleuren zou ik doen.
Een beetje haai grijpt gelijk je kop of de benenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:00 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
eet hij m'n lul dan niet op of?
dan skop ik m tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje haai grijpt gelijk je kop of de benen
Nee dat bedoel ik niet, dat spul gaat ook met de caravan naar Spanje,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
zij heeft haar vakantie in een achterstandswijk bedoel ik
is dat zo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet, dat spul gaat ook met de caravan naar Spanje,
Ja. ze staan dan urenlang in 1 lange file en wanneer ze dan op de camping zijn dan gaan ze gezellig voor de caravan zitten.quote:
Met de meegebrachte kratjes heineken en unox worsten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja. ze staan dan urenlang in 1 lange file en wanneer ze dan op de camping zijn dan gaan ze gezellig voor de caravan zitten.
Begin een 'ik haat kinderen club met Brummetje'quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:52 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik ben 2 weken op vakantie, waar er al 1 van om is. Allemaal leuk hoor, maar een paar dingen irriteren me
- er komt elke dag om 07.45 een vuilniswagen op het terrein
- aan de kant waar ik slaap komt elke ochtend 07.30 een vrachtwagen om spullen in te laden
- blaffende honden
- kinderen
Niet weten dat Blondje en Brummetje dezelfde persoon zijn. Soort Roadtrip en Erno-BE.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:21 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Begin een 'ik haat kinderen club met Brummetje'
Ouch, mijn radar heeft me in de steek gelaten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet weten dat Blondje en Brummetje dezelfde persoon zijn. Soort Roadtrip en Erno-BE.
Kerel, iedereen weet dat je gewoon gefrustreerd bent dat je nog nooit een kutje van dichtbij heb gezien. Stop met stoer doen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:24 schreef chroestjov het volgende:
Zo'n Wajong groepsreis is natuurlijk ook geen vetpot.
Hij heeft Meloewa toch geneukt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Kerel, iedereen weet dat je gewoon gefrustreerd bent dat je nog nooit een kutje van dichtbij heb gezien. Stop met stoer doen!
Ik heb je begeleiders ervan op de hoogte gebracht dat je weer last hebt van woede-uitbarstingen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Kerel, iedereen weet dat je gewoon gefrustreerd bent dat je nog nooit een kutje van dichtbij heb gezien. Stop met stoer doen!
Dat is helemaal misgelopen heb ik gehoord. Iets met weigeren bij pijpen.quote:
Doe eens niet zo gefrustreerd Argo, ik kan het ook niet helpen dat vrouwen niet van onderdanige ''mannen'' houden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is helemaal misgelopen heb ik gehoord. Iets met weigeren bij pijpen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gefrustreerd Argo, ik kan het ook niet helpen dat vrouwen niet van onderdanige ''mannen'' houden.
Nee ik heb alleen gehoord dat jullie op een hotelkamertje ruzie kregen omdat Meloewa niet wilde pijpen of was het slikken geen idee zoiets staat me vaag bij. Moet je bij ThaTim zijn die heeft me dat allemaal verteld toen, ik geef enkel door wat hij mij vertelde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gefrustreerd Argo, ik kan het ook niet helpen dat vrouwen niet van onderdanige ''mannen'' houden.
ThaTim zijn probleem was dat hij tot in den treure probeerde te meeten en omdat het niet lukte steeds meer gefrustreerd raakte waardoor hij zich genoodzaakt voelde allerlei verhalen de wereld in te helpen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen gehoord dat jullie op een hotelkamertje ruzie kregen omdat Meloewa niet wilde pijpen of was het slikken geen idee zoiets staat me vaag bij. Moet je bij ThaTim zijn die heeft me dat allemaal verteld toen, ik geef enkel door wat hij mij vertelde.
Nu is hij wel een matennaaier maar goed dat staat daarbuiten.
Ok fair enough, dan heb ik niets gezegd. Ik deelde enkel wat ThaTim met mij deelde, zijn woorden werden wel gebacked door zeker foto's die niemand anders dan hij had van Meloewa. Maar goed mooi dat het hem niet gelukt is, want hij was wel een maten naaier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ThaTim zijn probleem was dat hij tot in den treure probeerde te meeten en omdat het niet lukte steeds meer gefrustreerd raakte waardoor hij zich genoodzaakt voelde allerlei verhalen de wereld in te helpen.
Is hij ook die gast die jouw facebook doorgestuurd had naar andere users?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ok fair enough, dan heb ik niets gezegd. Ik deelde enkel wat ThaTim met mij deelde, zijn woorden werden wel gebacked door zeker foto's die niemand anders dan hij had van Meloewa. Maar goed mooi dat het hem niet gelukt is, want hij was wel een maten naaier.
Ja hij heeft mijn facebook naar o.us gestuurd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is hij ook die gast die jouw facebook doorgestuurd had naar andere users?
Niet echt een user die je moet vertrouwen dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja hij heeft mijn facebook naar o.us gestuurd.
Nee hij probeerde wel witte voetjes te halen, bij mensen. Door ze dus te geven wat andere wilde. In dit geval, pics van meloewa die rond werden gestuurd, en uhm mijn facebook. Kortom iemand die je in de rug steekt om een wit voetje te halen bij andere.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt een user die je moet vertrouwen dus.
Voor zover ik weet wel hoor. Maar goed, zo erg houd ik me ook niet bezig met de relaties van FOK!kers onderling.quote:
Meloewa is toch best een lekker wijf?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel hoor. Maar goed, zo erg houd ik me ook niet bezig met de relaties van FOK!kers onderling.
Van wat ik gezien heb wel ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Meloewa is toch best een lekker wijf?
whutquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eerste pic op google.
[ afbeelding ]
Die foto's had hij ook maar doorgestuurd gekregen van iemand die hij ook weer heeft genaaid door die foto's te gaan verspreiden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ok fair enough, dan heb ik niets gezegd. Ik deelde enkel wat ThaTim met mij deelde, zijn woorden werden wel gebacked door zeker foto's die niemand anders dan hij had van Meloewa. Maar goed mooi dat het hem niet gelukt is, want hij was wel een maten naaier.
Zal ik het maar gewoon een keer bevestigen, anders blijft iedereen bezig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel hoor. Maar goed, zo erg houd ik me ook niet bezig met de relaties van FOK!kers onderling.
Oh dus hij heeft gewoon iedereen genaaid om een wit voetje te halen bij weer andere?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die foto's had hij ook maar doorgestuurd gekregen van iemand die hij ook weer heeft genaaid door die foto's te gaan verspreiden.
[..]
Zal ik het maar gewoon een keer bevestigen, anders blijft iedereen bezig.
Ik heb zijn ouderlijke huis destijds ook nog getraceerd, wel een mooi huis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh dus hij heeft gewoon iedereen genaaid om een wit voetje te halen bij weer andere?Wat een vent. Gelukkig weet ik hem te vinden of kan ik zijn ouders huis traceren.
Die eens bellen vragen wat ThaTim aan het doen is.
Misschien hè, heel misschien, is het verstandig om dat soort dingen gewoon niet door te sturen. Dan kun je ook niet genaaid worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh dus hij heeft gewoon iedereen genaaid om een wit voetje te halen bij weer andere?Wat een vent. Gelukkig weet ik hem te vinden of kan ik zijn ouders huis traceren.
Die eens bellen vragen wat ThaTim aan het doen is.
Hmm wel interessant, maja zo zie je maar weer. Je naait een paar lui, maar die lui zijn je altijd een stap voor en voor je het weet wordt die persoon zelf genaaid. Maar goed als iemand die mijn facebook via hem verkregen heeft of via zijn metgezel ga ik wel eens bellen naar de heer van dat huis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb zijn ouderlijke huis destijds ook nog getraceerd, wel een mooi huis.
En dan? Zeggen dat zijn zoon je genaaid heeft via een forum?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm wel interessant, maja zo zie je maar weer. Je naait een paar lui, maar die lui zijn je altijd een stap voor en voor je het weet wordt die persoon zelf genaaid. Maar goed als iemand die mijn facebook via hem verkregen heeft of via zijn metgezel ga ik wel eens bellen naar de heer van dat huis.
Klopt, klopt Deadprez, maar soms, soms kun je mensen wel vertrouwen. Ik heb foto's van FOK!sters die niemand anders heeft, hoe kan dat? Waarom speel ik ze niet door? Maar goed niemand zou het toch geloven maar het is zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien hè, heel misschien, is het verstandig om dat soort dingen gewoon niet door te sturen. Dan kun je ook niet genaaid worden.
Nee doen alsof je een makker bent en vragen waar hij nu uithangt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan? Zeggen dat zijn zoon je genaaid heeft via een forum?
Wat vrolijkers dan, ga jij nog vakantie, spons?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm wel interessant, maja zo zie je maar weer. Je naait een paar lui, maar die lui zijn je altijd een stap voor en voor je het weet wordt die persoon zelf genaaid. Maar goed als iemand die mijn facebook via hem verkregen heeft of via zijn metgezel ga ik wel eens bellen naar de heer van dat huis.
Ik geloof je best hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Klopt, klopt Deadprez, maar soms, soms kun je mensen wel vertrouwen. Ik heb foto's van FOK!sters die niemand anders heeft, hoe kan dat? Waarom speel ik ze niet door? Maar goed niemand zou het toch geloven maar het is zo.
Hij is op ThaTim in ieder geval al een hele tijd niet online geweest.quote:Maar goed ThaTim was gewoon iemand die systematisch drie man heeft geneukt. Zo iemand kun je niet vertrouwen. Hij zal nu wel onder een kloon zitten.
En dan, ga je hem klappen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:54 schreef Spongeboss het volgende:
Nee doen alsof je een makker bent en vragen waar hij nu uithangt.
Hmm bedankt dat je het vraagt beste Frank, nooit gedacht dat iemand mij zou vragen naar mijn vakantieplannen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat vrolijkers dan, ga jij nog vakantie, spons?
Volgens mij hoef je je daar in Tunesië niet echt druk om te maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm bedankt dat je het vraagt beste Frank, nooit gedacht dat iemand mij zou vragen naar mijn vakantieplannen.
Ik wilde eigenlijk naar de ruïnes van Carthago maar kan me er niet overheen zetten of zo'n moslim land als Tunesië wel te vertrouwen is, wat denk jij? Ik word dan neergestoken omdat ik een mala draag....
Verder zou ik graag naar de inlands van Spanje trekken nu ik een grote zorro fan ben? En jij mijn man?
Nee, maar dan gaat hij mij leiden naar de gene die mij lastig valt. Omdat het een vriendje van hem is en als ik dan de gegevens heb kan ik een aangifte doen bij de politie waarop ze de verdachte kunnen inrekenen. Zodat ik niet meer gestalkt hoef te worden.quote:
Maar Deadprez dat land was een aantal jaren geleden nog een dictatuur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je je daar in Tunesië niet echt druk om te maken.
Oh stalken ze je ook echt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee, maar dan gaat hij mij leiden naar de gene die mij lastig valt. Omdat het een vriendje van hem is en als ik dan de gegevens heb kan ik een aangifte doen bij de politie waarop ze de verdachte kunnen inrekenen. Zodat ik niet meer gestalkt hoef te worden.
Nog niet maar als ik dus last ga ondervinden en krijgen, dan wel. En dan kan ik wel aangifte doen en kan de politie de ouders van thatim vragen waar die uithangt, en dan kunnen ze hem arresteren of hij moet meewerken zijn kompaan te pakken.quote:
En wat heeft dat te maken met of jij daar neergestoken wordt of niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar Deadprez dat land was een aantal jaren geleden nog een dictatuur.
Er kan zomaar een nieuwe lente ontspringen. Terwijl ik de glorie van wat ooit Carthago was bekijk. Of IS.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met of jij daar neergestoken wordt of niet?
Dat kan, maar zou me daar niet al te druk om maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Er kan zomaar een nieuwe lente ontspringen. Terwijl ik de glorie van wat ooit Carthago was bekijk. Of IS.
ZIE JE JE ZEI DAT HET KAN!!!! DAAROM BEN IK BANG.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan, maar zou me daar niet al te druk om maken.
Carthago. Wel, ik persoonlijk zou dat continent nu even vermijden met al dat gezeur over Ebola. Nog ver van Tunesië hoor, maar toch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm bedankt dat je het vraagt beste Frank, nooit gedacht dat iemand mij zou vragen naar mijn vakantieplannen.
Ik wilde eigenlijk naar de ruïnes van Carthago maar kan me er niet overheen zetten of zo'n moslim land als Tunesië wel te vertrouwen is, wat denk jij? Ik word dan neergestoken omdat ik een mala draag....
Verder zou ik graag naar de inlands van Spanje trekken nu ik een grote zorro fan ben? En jij mijn man?
Hmm rijke boiys uit rijke gezinnen met de privileges, ben jij van adel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Carthago. Wel, ik persoonlijk zou dat continent nu even vermijden met al dat gezeur over Ebola. Nog ver van Tunesië hoor, maar toch.
Verder kun je daar prima lopen in welke outfit je ook wil hoor. Maar je hebt ook leuke plekken dichterbij huis. Neem het land van de grote filosofen.
Ik ben een beetje vakantie-moe. Heb heel veel gezien en ik heb eigenlijk geen zin meer om ergens 2, 3 weken te blijven en dan weer terug te gaan. Als ik niet meer werk dan ga ik rondreizen maken van een half jaar.
Ik ben zelf ook als kind al verpest hoor, want vroeger sleepten mij ouders mij ook overal mee naar toe.
Oké sanasoufi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ZIE JE JE ZEI DAT HET KAN!!!! DAAROM BEN IK BANG.
Jij laat je echt heel makkelijk bang maken hè?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm rijke boiys uit rijke gezinnen met de privileges, ben jij van adel?
Maar goed ik heb niet veel van de wereld gezien Duitsland en België, en dat was dat. Ooit verleg ik de grens en ga ik elders heen, Griekenland is zeker mooi, maar met de crisis daar je weet het niet. Voor je het weet kom je in een rel terecht. Ik blijf wel lekker in Nederland zeker na het Panama incident of MH17, want voor ik het weet zitten mijn organen in een rijke boi die door de wereld reist.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm rijke boiys uit rijke gezinnen met de privileges, ben jij van adel?
Maar goed ik heb niet veel van de wereld gezien Duitsland en België, en dat was dat. Ooit verleg ik de grens en ga ik elders heen, Griekenland is zeker mooi, maar met de crisis daar je weet het niet. Voor je het weet kom je in een rel terecht. Ik blijf wel lekker in Nederland zeker na het Panama incident of MH17, want voor ik het weet zitten mijn organen in een rijke boi die door de wereld reist.
Oh nee vlak land is lelijk. De heuvels van Limburg zijn het mooiste, dat is zo. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Nee joh.
Duitsland en Belgie is ook prachtig.
Of gewoon lekker hier blijven, je woont ook in een prachtige provincie. Limburg is qua natuur heel mooi. Al schijnt dat wel te wennen als je ergens woont. Zo vinden Zwitsers ook niets meer aan hun bergen en vinden ze vlak land prachtig.
En anders kun je altijd nog eyeliner gebruiken om een mooie snor te tekenen, mocht je geen geduld hebben. Als je genoeg afstand bewaart, dan merkt niemand het.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh nee vlak land is lelijk. De heuvels van Limburg zijn het mooiste, dat is zo. Maar je hebt wel gelijk.
Ik ga gewoon nog wat Zorro kijken en straks mijn snor bijwerken ik wil er net zo eentje als Don Diego maar dat valt nog zwaar, een mess up bij het scheren en weg is hij.
Hmm heb jij al eens een snor laten staan en moeten trimmen tips misschien?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En anders kun je altijd nog eyeliner gebruiken om een mooie snor te tekenen, mocht je geen geduld hebben. Als je genoeg afstand bewaart, dan merkt niemand het.
Een snor staat mij absoluut niet en een baard ook niet. Langer dan 4 dagen heb ik nog nooit volgehouden zonder me te scheren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm heb jij al eens een snor laten staan en moeten trimmen tips misschien?
Stoere jongen hoor, ik heb andere dingen over je gehoordquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb je begeleiders ervan op de hoogte gebracht dat je weer last hebt van woede-uitbarstingen.
Bijna niemand hier is te vertrouwrn, helaasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt een user die je moet vertrouwen dus.
Tsja, zo gaat dat nu eenmaal vaak op internet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:27 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Bijna niemand hier is te vertrouwrn, helaas
Ik ben allang blij dat ik niet meer zoveel op FOK! zitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, zo gaat dat nu eenmaal vaak op internet.
Ik ben daar ook blij om.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik niet meer zoveel op FOK! zit
Je bent er niet minder zuur door gewordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik niet meer zoveel op FOK! zit
En dat boeit me geen reetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef BIijeHaas het volgende:
[..]
Je bent er niet minder zuur door geworden
Ik heb over jou gehoord dat je best gevaarlijk bent, mapima heeft zelfs aangifte tegen je gedaan voor bedreiging.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:24 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Stoere jongen hoor, ik heb andere dingen over je gehoord
Laat me niet zo lachen, dat wijf is zo dom dat ze d'r eigen veters nog niet eens kan strikkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb over jou gehoord dat je best gevaarlijk bent, mapima heeft zelfs aangifte tegen je gedaan voor bedreiging.
Loop godverdomme niet op mapima te bitchen, trut.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:08 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Laat me niet zo lachen, dat wijf is zo dom dat ze d'r eigen veters nog niet eens kan strikken
Hey Chroestjov!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb over jou gehoord dat je best gevaarlijk bent, mapima heeft zelfs aangifte tegen je gedaan voor bedreiging.
Wil jij zeggen dat jij slimmer bent dan mapima? En heb jij haar dan niet bedreigd? Zij zegt namelijk van wel dus wie liegt er?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:08 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Laat me niet zo lachen, dat wijf is zo dom dat ze d'r eigen veters nog niet eens kan strikken
Hallo Süpergirl.quote:
Kan ik het helpen dat het gewoon een irritant klotewijf is die iedereen loopt op te geilenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Loop godverdomme niet op mapima te bitchen, trut.
Droom lekker verder, knulquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat jij slimmer bent dan mapima? En heb jij haar dan niet bedreigd? Zij zegt namelijk van wel dus wie liegt er?
[..]
Hallo Süpergirl.
Heh wat vervelend voor je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 07:14 schreef Blondje_93 het volgende:
Dat mens spoort niet. Omdat we vandaag een dagje wegggaan is ze nu al gaan douchen en dat verwacht ze van de rest ook. Het is gvd vakantie! Ze wil op tijd weg, achterlijk wijf
En achter de jongens aan natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Op de camping is dat nog veel erger.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef Blondje_93 het volgende:
Kinderen die elke avond voor je appartement aan t schreeuwen en krijsen zijn, dat heet "spelen" en dat om 10 uur nog. Donder op ofzo, ouders voeden kinderen niet meer fatsoenlijk op
Klopt, maar op den duur word t irritant. Echt iedere avond, ik wil ook een avond rust. Is dat zo raar?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de camping is dat nog veel erger.
Ga dan naar buiten door het raam.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:16 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Klopt, maar op den duur word t irritant. Echt iedere avond, ik wil ook een avond rust. Is dat zo raar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |