Jij had het daarover.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie heeft het hier over zuipvakantie? je kunt al die dingen doen en toch s avonds uiteten en wat drinken op een terrasje.
maar goed, duik maar van een hoog viaduct
ja dat is een detail. Gaat om principequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja snorkelen ookmaar dan zie je in plaats van tropische vissen en zeesterren de onderkant van je opblaasbadje
En toen kwam er haai langs en haal je ineens de krantquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja snorkelen ookmaar dan zie je in plaats van tropische vissen en zeesterren de onderkant van je opblaasbadje
Braddie is de blaffende hond.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar is Braddie ook mee of was het een definitieve breuk?
nee, ik zeg niet "een drankje", ik zeg " wat drinken"quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij had het daarover.
Nu zeg je 'een drankje op een terrasje' maar jij zei dat ik niet genoeg drink savonds om sochtends laat wakker te worden :p dus dat komt automatisch meer in de richting van zuipen
Haaien eten over ht algemeen geen mensenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En toen kwam er haai langs en haal je ineens de krant
Daarom kom je ook in de krant dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haaien eten over ht algemeen geen mensen
Zon en zee klopt. Maar zuipen neequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik zeg niet "een drankje", ik zeg " wat drinken"
maar goed, ik heb me schijnbaar in je vergist. ik dacht dat jij wel voor een zon zee zuip vakantie was
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:05 schreef -supergirl- het volgende:
Ik weet niet waar jij op vakantie bent, maar als ik in een warm land zit dan ben ik sowieso altijd rond 7/8 al wakker.
Zo'n post is natuurlijk waardeloos zonder pics.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:39 schreef maikuhpaik het volgende:
Niet met je blote tieten op Zon Zuipen Ziekenhuis voorbij komen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:23 schreef Rectum het volgende:
is er nu een plekje vrij op de woongroep? ik wil er ook wel eens een weekje tussenuit
Nee maar ze bijten in alles om erachter te komen of het eetbaar is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haaien eten over ht algemeen geen mensen
Terugbijtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee maar ze bijten in alles om erachter te komen of het eetbaar is.
Haai is nogal taai je breekt je tanden.quote:
In het water zijn die sowieso veel sneller.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Haai is nogal taai je breekt je tanden.
In z'n oog prikkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In het water zijn die sowieso veel sneller.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |