Meloewa is toch best een lekker wijf?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel hoor. Maar goed, zo erg houd ik me ook niet bezig met de relaties van FOK!kers onderling.
Van wat ik gezien heb wel ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Meloewa is toch best een lekker wijf?
whutquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eerste pic op google.
[ afbeelding ]
Die foto's had hij ook maar doorgestuurd gekregen van iemand die hij ook weer heeft genaaid door die foto's te gaan verspreiden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ok fair enough, dan heb ik niets gezegd. Ik deelde enkel wat ThaTim met mij deelde, zijn woorden werden wel gebacked door zeker foto's die niemand anders dan hij had van Meloewa. Maar goed mooi dat het hem niet gelukt is, want hij was wel een maten naaier.
Zal ik het maar gewoon een keer bevestigen, anders blijft iedereen bezig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel hoor. Maar goed, zo erg houd ik me ook niet bezig met de relaties van FOK!kers onderling.
Oh dus hij heeft gewoon iedereen genaaid om een wit voetje te halen bij weer andere?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die foto's had hij ook maar doorgestuurd gekregen van iemand die hij ook weer heeft genaaid door die foto's te gaan verspreiden.
[..]
Zal ik het maar gewoon een keer bevestigen, anders blijft iedereen bezig.
Ik heb zijn ouderlijke huis destijds ook nog getraceerd, wel een mooi huis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh dus hij heeft gewoon iedereen genaaid om een wit voetje te halen bij weer andere?Wat een vent. Gelukkig weet ik hem te vinden of kan ik zijn ouders huis traceren.
Die eens bellen vragen wat ThaTim aan het doen is.
Misschien hè, heel misschien, is het verstandig om dat soort dingen gewoon niet door te sturen. Dan kun je ook niet genaaid worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh dus hij heeft gewoon iedereen genaaid om een wit voetje te halen bij weer andere?Wat een vent. Gelukkig weet ik hem te vinden of kan ik zijn ouders huis traceren.
Die eens bellen vragen wat ThaTim aan het doen is.
Hmm wel interessant, maja zo zie je maar weer. Je naait een paar lui, maar die lui zijn je altijd een stap voor en voor je het weet wordt die persoon zelf genaaid. Maar goed als iemand die mijn facebook via hem verkregen heeft of via zijn metgezel ga ik wel eens bellen naar de heer van dat huis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb zijn ouderlijke huis destijds ook nog getraceerd, wel een mooi huis.
En dan? Zeggen dat zijn zoon je genaaid heeft via een forum?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm wel interessant, maja zo zie je maar weer. Je naait een paar lui, maar die lui zijn je altijd een stap voor en voor je het weet wordt die persoon zelf genaaid. Maar goed als iemand die mijn facebook via hem verkregen heeft of via zijn metgezel ga ik wel eens bellen naar de heer van dat huis.
Klopt, klopt Deadprez, maar soms, soms kun je mensen wel vertrouwen. Ik heb foto's van FOK!sters die niemand anders heeft, hoe kan dat? Waarom speel ik ze niet door? Maar goed niemand zou het toch geloven maar het is zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien hè, heel misschien, is het verstandig om dat soort dingen gewoon niet door te sturen. Dan kun je ook niet genaaid worden.
Nee doen alsof je een makker bent en vragen waar hij nu uithangt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan? Zeggen dat zijn zoon je genaaid heeft via een forum?
Wat vrolijkers dan, ga jij nog vakantie, spons?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm wel interessant, maja zo zie je maar weer. Je naait een paar lui, maar die lui zijn je altijd een stap voor en voor je het weet wordt die persoon zelf genaaid. Maar goed als iemand die mijn facebook via hem verkregen heeft of via zijn metgezel ga ik wel eens bellen naar de heer van dat huis.
Ik geloof je best hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Klopt, klopt Deadprez, maar soms, soms kun je mensen wel vertrouwen. Ik heb foto's van FOK!sters die niemand anders heeft, hoe kan dat? Waarom speel ik ze niet door? Maar goed niemand zou het toch geloven maar het is zo.
Hij is op ThaTim in ieder geval al een hele tijd niet online geweest.quote:Maar goed ThaTim was gewoon iemand die systematisch drie man heeft geneukt. Zo iemand kun je niet vertrouwen. Hij zal nu wel onder een kloon zitten.
En dan, ga je hem klappen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:54 schreef Spongeboss het volgende:
Nee doen alsof je een makker bent en vragen waar hij nu uithangt.
Hmm bedankt dat je het vraagt beste Frank, nooit gedacht dat iemand mij zou vragen naar mijn vakantieplannen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat vrolijkers dan, ga jij nog vakantie, spons?
Volgens mij hoef je je daar in Tunesië niet echt druk om te maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm bedankt dat je het vraagt beste Frank, nooit gedacht dat iemand mij zou vragen naar mijn vakantieplannen.
Ik wilde eigenlijk naar de ruïnes van Carthago maar kan me er niet overheen zetten of zo'n moslim land als Tunesië wel te vertrouwen is, wat denk jij? Ik word dan neergestoken omdat ik een mala draag....
Verder zou ik graag naar de inlands van Spanje trekken nu ik een grote zorro fan ben? En jij mijn man?
Nee, maar dan gaat hij mij leiden naar de gene die mij lastig valt. Omdat het een vriendje van hem is en als ik dan de gegevens heb kan ik een aangifte doen bij de politie waarop ze de verdachte kunnen inrekenen. Zodat ik niet meer gestalkt hoef te worden.quote:
Maar Deadprez dat land was een aantal jaren geleden nog een dictatuur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je je daar in Tunesië niet echt druk om te maken.
Oh stalken ze je ook echt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee, maar dan gaat hij mij leiden naar de gene die mij lastig valt. Omdat het een vriendje van hem is en als ik dan de gegevens heb kan ik een aangifte doen bij de politie waarop ze de verdachte kunnen inrekenen. Zodat ik niet meer gestalkt hoef te worden.
Nog niet maar als ik dus last ga ondervinden en krijgen, dan wel. En dan kan ik wel aangifte doen en kan de politie de ouders van thatim vragen waar die uithangt, en dan kunnen ze hem arresteren of hij moet meewerken zijn kompaan te pakken.quote:
En wat heeft dat te maken met of jij daar neergestoken wordt of niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar Deadprez dat land was een aantal jaren geleden nog een dictatuur.
Er kan zomaar een nieuwe lente ontspringen. Terwijl ik de glorie van wat ooit Carthago was bekijk. Of IS.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met of jij daar neergestoken wordt of niet?
Dat kan, maar zou me daar niet al te druk om maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Er kan zomaar een nieuwe lente ontspringen. Terwijl ik de glorie van wat ooit Carthago was bekijk. Of IS.
ZIE JE JE ZEI DAT HET KAN!!!! DAAROM BEN IK BANG.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan, maar zou me daar niet al te druk om maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |