Heh wat vervelend voor je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 07:14 schreef Blondje_93 het volgende:
Dat mens spoort niet. Omdat we vandaag een dagje wegggaan is ze nu al gaan douchen en dat verwacht ze van de rest ook. Het is gvd vakantie! Ze wil op tijd weg, achterlijk wijf
En achter de jongens aan natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantie om alcohol te drinkendat kan ik thuis ook
Ik doe en bekijk liever dingen
Snorkelen, zwemmen, steden bezoeken, meertjes ontdekken, bergen beklimmen, van hoge bruggen duiken etc etc
Zuipvakantieslaat me niet lachen
Op de camping is dat nog veel erger.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef Blondje_93 het volgende:
Kinderen die elke avond voor je appartement aan t schreeuwen en krijsen zijn, dat heet "spelen" en dat om 10 uur nog. Donder op ofzo, ouders voeden kinderen niet meer fatsoenlijk op
Klopt, maar op den duur word t irritant. Echt iedere avond, ik wil ook een avond rust. Is dat zo raar?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de camping is dat nog veel erger.
Ga dan naar buiten door het raam.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:16 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Klopt, maar op den duur word t irritant. Echt iedere avond, ik wil ook een avond rust. Is dat zo raar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |