Carthago. Wel, ik persoonlijk zou dat continent nu even vermijden met al dat gezeur over Ebola. Nog ver van Tunesië hoor, maar toch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm bedankt dat je het vraagt beste Frank, nooit gedacht dat iemand mij zou vragen naar mijn vakantieplannen.
Ik wilde eigenlijk naar de ruïnes van Carthago maar kan me er niet overheen zetten of zo'n moslim land als Tunesië wel te vertrouwen is, wat denk jij? Ik word dan neergestoken omdat ik een mala draag....
Verder zou ik graag naar de inlands van Spanje trekken nu ik een grote zorro fan ben? En jij mijn man?
Hmm rijke boiys uit rijke gezinnen met de privileges, ben jij van adel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Carthago. Wel, ik persoonlijk zou dat continent nu even vermijden met al dat gezeur over Ebola. Nog ver van Tunesië hoor, maar toch.
Verder kun je daar prima lopen in welke outfit je ook wil hoor. Maar je hebt ook leuke plekken dichterbij huis. Neem het land van de grote filosofen.
Ik ben een beetje vakantie-moe. Heb heel veel gezien en ik heb eigenlijk geen zin meer om ergens 2, 3 weken te blijven en dan weer terug te gaan. Als ik niet meer werk dan ga ik rondreizen maken van een half jaar.
Ik ben zelf ook als kind al verpest hoor, want vroeger sleepten mij ouders mij ook overal mee naar toe.
Oké sanasoufi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ZIE JE JE ZEI DAT HET KAN!!!! DAAROM BEN IK BANG.
Jij laat je echt heel makkelijk bang maken hè?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm rijke boiys uit rijke gezinnen met de privileges, ben jij van adel?
Maar goed ik heb niet veel van de wereld gezien Duitsland en België, en dat was dat. Ooit verleg ik de grens en ga ik elders heen, Griekenland is zeker mooi, maar met de crisis daar je weet het niet. Voor je het weet kom je in een rel terecht. Ik blijf wel lekker in Nederland zeker na het Panama incident of MH17, want voor ik het weet zitten mijn organen in een rijke boi die door de wereld reist.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm rijke boiys uit rijke gezinnen met de privileges, ben jij van adel?
Maar goed ik heb niet veel van de wereld gezien Duitsland en België, en dat was dat. Ooit verleg ik de grens en ga ik elders heen, Griekenland is zeker mooi, maar met de crisis daar je weet het niet. Voor je het weet kom je in een rel terecht. Ik blijf wel lekker in Nederland zeker na het Panama incident of MH17, want voor ik het weet zitten mijn organen in een rijke boi die door de wereld reist.
Oh nee vlak land is lelijk. De heuvels van Limburg zijn het mooiste, dat is zo. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Nee joh.
Duitsland en Belgie is ook prachtig.
Of gewoon lekker hier blijven, je woont ook in een prachtige provincie. Limburg is qua natuur heel mooi. Al schijnt dat wel te wennen als je ergens woont. Zo vinden Zwitsers ook niets meer aan hun bergen en vinden ze vlak land prachtig.
En anders kun je altijd nog eyeliner gebruiken om een mooie snor te tekenen, mocht je geen geduld hebben. Als je genoeg afstand bewaart, dan merkt niemand het.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh nee vlak land is lelijk. De heuvels van Limburg zijn het mooiste, dat is zo. Maar je hebt wel gelijk.
Ik ga gewoon nog wat Zorro kijken en straks mijn snor bijwerken ik wil er net zo eentje als Don Diego maar dat valt nog zwaar, een mess up bij het scheren en weg is hij.
Hmm heb jij al eens een snor laten staan en moeten trimmen tips misschien?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En anders kun je altijd nog eyeliner gebruiken om een mooie snor te tekenen, mocht je geen geduld hebben. Als je genoeg afstand bewaart, dan merkt niemand het.
Een snor staat mij absoluut niet en een baard ook niet. Langer dan 4 dagen heb ik nog nooit volgehouden zonder me te scheren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm heb jij al eens een snor laten staan en moeten trimmen tips misschien?
Stoere jongen hoor, ik heb andere dingen over je gehoordquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb je begeleiders ervan op de hoogte gebracht dat je weer last hebt van woede-uitbarstingen.
Bijna niemand hier is te vertrouwrn, helaasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt een user die je moet vertrouwen dus.
Tsja, zo gaat dat nu eenmaal vaak op internet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:27 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Bijna niemand hier is te vertrouwrn, helaas
Ik ben allang blij dat ik niet meer zoveel op FOK! zitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, zo gaat dat nu eenmaal vaak op internet.
Ik ben daar ook blij om.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik niet meer zoveel op FOK! zit
Je bent er niet minder zuur door gewordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik niet meer zoveel op FOK! zit
En dat boeit me geen reetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef BIijeHaas het volgende:
[..]
Je bent er niet minder zuur door geworden
Ik heb over jou gehoord dat je best gevaarlijk bent, mapima heeft zelfs aangifte tegen je gedaan voor bedreiging.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:24 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Stoere jongen hoor, ik heb andere dingen over je gehoord
Laat me niet zo lachen, dat wijf is zo dom dat ze d'r eigen veters nog niet eens kan strikkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb over jou gehoord dat je best gevaarlijk bent, mapima heeft zelfs aangifte tegen je gedaan voor bedreiging.
Loop godverdomme niet op mapima te bitchen, trut.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:08 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Laat me niet zo lachen, dat wijf is zo dom dat ze d'r eigen veters nog niet eens kan strikken
Hey Chroestjov!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb over jou gehoord dat je best gevaarlijk bent, mapima heeft zelfs aangifte tegen je gedaan voor bedreiging.
Wil jij zeggen dat jij slimmer bent dan mapima? En heb jij haar dan niet bedreigd? Zij zegt namelijk van wel dus wie liegt er?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:08 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Laat me niet zo lachen, dat wijf is zo dom dat ze d'r eigen veters nog niet eens kan strikken
Hallo Süpergirl.quote:
Kan ik het helpen dat het gewoon een irritant klotewijf is die iedereen loopt op te geilenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Loop godverdomme niet op mapima te bitchen, trut.
Droom lekker verder, knulquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat jij slimmer bent dan mapima? En heb jij haar dan niet bedreigd? Zij zegt namelijk van wel dus wie liegt er?
[..]
Hallo Süpergirl.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |