Heb jij iets groots binnen je handbereik als je in het water zwemt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iets groots in zijn bek pleuren zou ik doen.
Wanneer je duikt de fles op je rug en anders maar duikbril en snorkel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb jij iets groots binnen je handbereik als je in het water zwemt?
dat hebben alle mannelijke fokkers toch...van wel 30cmquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat ze nog liever hun hoofd tussen die kaken leggen dan dat stuk gereedschapquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat hebben alle mannelijke fokkers toch...van wel 30cm
Misschien dat een gesticht beter is voor jequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:23 schreef Rectum het volgende:
is er nu een plekje vrij op de woongroep? ik wil er ook wel eens een weekje tussenuit
Zo´n haai grijpt gelijk het grootste en dat is niet die 30cm..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat ze nog liever hun hoofd tussen die kaken leggen dan dat stuk gereedschap
Brummetje 2.0quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die 'verdienen' meer met hun uitkering dan de gemiddelde hardwerkende mens.quote:
Dat wordt dan vervolgens toch in bier omgezet zodat de hele buurt kan meezuipen op de vensterbank?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die 'verdienen' meer met hun uitkering dan de gemiddelde hardwerkende mens.
[/henkeningrid]
eet hij m'n lul dan niet op of?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iets groots in zijn bek pleuren zou ik doen.
Een beetje haai grijpt gelijk je kop of de benenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:00 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
eet hij m'n lul dan niet op of?
dan skop ik m tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje haai grijpt gelijk je kop of de benen
Nee dat bedoel ik niet, dat spul gaat ook met de caravan naar Spanje,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
zij heeft haar vakantie in een achterstandswijk bedoel ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |