Zal wel Luhansk of Krasnodar wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:49 schreef Happel het volgende:
We zitten in deze groep.
[..]
Bovenste zes zijn geplaatst. Moeten we weer tegen Krasnodar.
Weet niet of je daarop kan vliegen. Stad is Herning.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit. Denemarken is wel te doen. Retourtje, wat gaat dat kosten?
Dat sowieso. Die Deense en Zwitserse club zijn lastig voor dit Feyenoord.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:01 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan van bijna geen enkele club de sterkte inschatten. Ik ben dus bang dat het moeilijker gaat worden dan we hopen.
Midtjylland is geen makkelijke tegenstander inderdaad, al moet ik zeggen dat ik ze de laatste paar maanden niet zo gevolgd hebquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die Deense en Zwitserse club zijn lastig voor dit Feyenoord.
Doe maar Grasshopper of Luhanskquote:Starnan heeft Lech Poznan en Motherwell de league gegooid
Midtylland heeft 3 gespeeld 2 gewonnen (ook van Brondy gewonnen in de voorbereiding)
HNK Rijeka heeft 3 gespeeld 3 gewonnen in de competitie
Grasshopper Club zijn eruitgegaan tegen Lille (0-2 thuis, 1-1 uit)
Luhansk staat in ieder geval laatste in de competitie (2 gespeeld en 2 verloren)
Krasnodar heeft gelijk gespeeld tegen Lokomotiv Moscow
Vliegen op Billund. Of natuurlijk met de auto. Vanuit Rotterdam is het 7-9 uur rijden afhankelijk van het verkeer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet niet of je daarop kan vliegen. Stad is Herning.
Grasshoppers is wel de sterkstequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:13 schreef ace_eleven het volgende:
Kort overzichtje om iets te kunnen zeggen over de sterkte:
[..]
Doe maar Grasshopper of Luhansk
Dan gaan we wel even meeten natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Vliegen op Billund. Of natuurlijk met de auto. Vanuit Rotterdam is het 7-9 uur rijden afhankelijk van het verkeer.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:15 schreef Happel het volgende:
Rijeka heeft wel een kick stadion.
[ afbeelding ]
[..]
Dan gaan we wel even meeten natuurlijk
We hebben nu een kans. Anders hadden we beter niet heen hoeven gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:02 schreef Happel het volgende:
Mensen die denken dat we gegarandeerd groepsfase halen doordat we geplaatst zijn.
Lijken me allemaal clubs waar we niet van hoeven te verliezen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:49 schreef Happel het volgende:
We zitten in deze groep.
[..]
Bovenste zes zijn geplaatst. Moeten we weer tegen Krasnodar.
Van Besiktas had je ook niet hoeven verliezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijken me allemaal clubs waar we niet van hoeven te verliezen.
Ik wilde eerst zeggen dat we van al die clubs gewoon moeten kunnen winnen, maar ik vond de voorzichtige formulering toch beterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Van Besiktas had je ook niet hoeven verliezen
WAT EEN VERRASSINGquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:26 schreef satecl het volgende:
Wilkshire ook niet fitWat een faalhazen bij Feyenoord deze voorbereiding. Het is te hopen dat ze winnen bij ADO.
Schaken loopt buitenspel / Mulder kijkt een bal in het doelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Seizoen 14/15: Immers mist een kans / Wilkshire niet fit / Gras is groen.
Ari speelt er ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:11 schreef Slobeend het volgende:
Bij FK Krasnodar speelt Wanderson, de spits van Beenhakker die niet kwam.
Laten we dan maar hopen dat we die niet loten. Anders zie ik weer een hattrick aankomen.quote:
feyenoord.nlquote:Feyenoord weet welke zes mogelijke tegenstanders het kan treffen in de play-off ronde van de Europa League. De ploeg van trainer Fred Rutten is tijdens een voorloting ingedeeld in pot nummer zes en kan tijdens de loting van vrijdagmiddag (13.00 uur) gekoppeld worden aan FC Midtjylland (Denemarken), Grasshoppers (Zwitserland), Stjarnan (IJsland), HNK Rijeka (Kroatië), FC Krasnodar (Rusland) en FC Zorya Lugansk (Oekraïne).
Interessant, maar bij mij komt meteen de vraag "wat voorspelde ze vorig jaar"?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:21 schreef satecl het volgende:
Welk talent breekt dit seizoen door?
Konterman(assistent-trainer Oranje onder-20): "Dat wordt Bilal Basaçikoglu van Feyenoord. Ik ben een groot fan van die jongen. Hij is sterk - zowel als links- als rechtsbuiten - en enorm leergierig. Hij heeft een goede mentaliteit, zonder een goede kop red je het niet in het topvoetbal."
Van Hooijdonk: "Sven van Beek en Rick Karsdorp van Feyenoord. Van Beek zul je vanaf begin af aan zien spelen. Dat is een erg goede verdediger en Karsdorp komt tijdens het seizoen vaker aan spelen toe. Dat is een heel complete middenvelder. Sterk, dynamisch, een echte box-to-box-speler die zich niet gek laat maken."
De Mos: "Van Beek. Hij heeft alles wat een verdediger moet hebben. Hij heeft een goed spelinzicht, kan goed inschuiven, is elegant, maar ook sterk en legt 'm zo op je stropdas."
Die IJslandse amateurs schakelden ook gewoon Motherwell en Lech Poznan uit. Ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:39 schreef Cara het volgende:
God, dat FK Krasnodar staat gewoon 5e, boven Spartak
Hebben een uitstekend elftal met onder andere
Bystrov (ex-Zenit)
Izmailov (ex-Sporting/Porto)
Granqvist
Ahmedov
Sigurdsson
Ari
Wanderson
Of je loot IJslandse amateurs, maar we weten hoe de loting vorige jaren ging.
Ik heb een samenvatting van Poznan gezien, die IJslanders hebben 1 schot op goal gehad over 2 wedstrijden. Celtic verloor met 6-1 van een Poolse middenmoter, valt dus ook wel mee. Maar mijn gevoel zegt toch dat het Krasnodar wordt, gewoon omdat Feyenoord.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Die IJslandse amateurs schakelden ook gewoon Motherwell en Lech Poznan uit. Ook niet verkeerd
Ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:45 schreef Luni het volgende:
Dit is dus een ander Krasnodar als vorig jaar?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar is de loting te zien? Eurosport?
en gewoon uefa.comquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar is de loting te zien? Eurosport?
Werden we nog een wedstrijd internationaal vernederd. Genot ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:05 schreef hhh38 het volgende:
Celtic toch door in de CL omdat Legia Warschau een niet speelgerechtigde speler had ingebracht.
Waarom heeft Besiktas dat niet gedaan?
Maar wel zeker van poulefase. Dat zie ik nu niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Werden we nog een wedstrijd internationaal vernederd. Genot ja.
Boeiend, dan was je sowieso geplaatst voor de groepsfase van de ELquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Werden we nog een wedstrijd internationaal vernederd. Genot ja.
Hehe, gewoon even negatief blijven als dat we ongeplaatst waren geweest. Zullen we eerst nog maar even afwachten wie we loten en hoe de selectie er 20 augustus voor staat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Maar wel zeker van poulefase. Dat zie ik nu niet zo snel gebeuren.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Interessant, maar bij mij komt meteen de vraag "wat voorspelde ze vorig jaar"?
quote:6 maart 2013
"Vilhena is mijn favoriete speler", vertelt De Mos. "Ik heb een lijstje gemaakt van 25 jongens uit de Eredivisie, die geboren zijn in 1991 of later. Jordy Clasie, Ricardo van Rhijn en Jean-Paul Boëtius zijn prima spelers, maar Vilhena steekt er boven uit. Het gevoel dat hij in zijn linker been heeft, bezitten heel weinig voetballers."
Vilhena wordt vergeleken met oud-international Edgar Davids. "Hij heeft de drive van Davids, Hij is sterk in duels, heeft een goed lichaam, bezit scorend vermogen en weet tactisch precies wat hij doet. Als Miquel Nelom of Boëtius op links een actie maken, dekt Vilhena meteen de ruimte af, puur op intuïtief. Er is geen trainer die hem wat verteld heeft. Alles wat in de top gevraagd wordt heeft hij al van nature, Vilhena is veruit het grootste talent van Nederland."
Huh, er was toch vorig jaar een team dat exact hetzelfde had gedaan als Legia en alleen een boete kreeg van 20.000 euro?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:05 schreef hhh38 het volgende:
Celtic toch door in de CL omdat Legia Warschau een niet speelgerechtigde speler had ingebracht.
Waarom heeft Besiktas dat niet gedaan?
Nou, laten we hopen dat dat er dit jaar uit komtquote:
Misschien waren die uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Huh, er was toch vorig jaar een team dat exact hetzelfde had gedaan als Legia en alleen een boete kreeg van 20.000 euro?
Nee, het gaat om Debrecen in 2010.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Misschien waren die uitgeschakeld?
Als ik Legia was zou ik zwaar pissig zijn. Die speler deed ook maar 4 minuten mee.quote:However, in 2010, Uefa fined Debrecen £15,000 but rejected a protest from opponents Litex Lovech, who wanted the Hungarian side kicked out of the tournament for fielding an ineligible player.
Debrecen argued that they fielded Peter Mate in good faith as a substitute in Bulgaria when they were leading 4-1 on aggregate.
Uefa ruled that Debrecen had "no interest in fielding this player for the three last minutes of additional time, when the score was so clearly in its favour".
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/28693855
Bartosz Bereszynski only played 2 mins whilst his team were 6-1 up on aggregrate
Zullen in beroep gaan neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, het gaat om Debrecen in 2010.
[..]
Als ik Legia was zou ik zwaar pissig zijn. Die speler deed ook maar 4 minuten mee.
Lijkt me wel. Weet even niet wat voor gevolgen dit heeft voor de loting, aangezien Legia nu meedoet aan de Europa League loting.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zullen in beroep gaan neem ik aan?
14 augustus moet je je spelerslijst opgeven las ik hier ergens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:11 schreef ace_eleven het volgende:
. Zullen we eerst nog maar even afwachten wie we loten en hoe de selectie er 20 augustus voor staat?
11 augustusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:27 schreef Luni het volgende:
[..]
14 augustus moet je je spelerslijst opgeven las ik hier ergens.
Welke ploeg is dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:30 schreef Cara het volgende:
[..]
11 augustus
de roemeense ploeg die we kunnen loten heeft overigens 1x verloren in zijn laatste 30 wedstrijden.
Als we van die Ijslandse club niet winnen, dan kun je de boel beter direct opdoeken ..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:34 schreef Calciumdude het volgende:
dit feyenoord wint niet zomaar van geen van deze ploegen
Yupquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:38 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als we van die Ijslandse club niet winnen, dan kun je de boel beter direct opdoeken ..
Hij is net terug na een weekje zonnen in Italie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:42 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegveld Rotterdam, een uur terug. Hij gaat dus even een spits ophalen hoop ik.
Wat heeft die vent toch een geweldige baanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:42 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegveld Rotterdam, een uur terug. Hij gaat dus even een spits ophalen hoop ik.
Naar Portugal lees ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:42 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:27 schreef Luni het volgende:
[..]
14 augustus moet je je spelerslijst opgeven las ik hier ergens.
En je mag tot 24 uur voor de wedstrijd nog 1 speler in je selectie wijzigen. Dat is dus tot ergens begin van de avond op 20 augustusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:30 schreef Cara het volgende:
[..]
11 augustus
de roemeense kroatische ploeg die we kunnen loten heeft overigens 1x verloren in zijn laatste 30 wedstrijden.
Dacht ik ook gelijk aan, maar het is op zich natuurlijk vreemd om als verkopend TD te moeten reizen. Dan zou de aankopend TD van Porto (oid) toch naar Rotterdam komen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |