Hoe komt Feyenoord dan in godsnaam op 29? Zo goed hebben ze de laatste 10 jaar niet gepresteerd...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, ze zetten gewoon alle clubs die meedoen in een rij volgens de Uefa-ranking (Net zoiets als de Fifa Ranking bij landen) en hakken dan de rij clubs door de helft. De best genoteerde clubs zijn geplaatst, de andere helft is ongeplaatst.
Clubs als Stjarnan, Neftci, Karabükspor etc. nog minderquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe komt Feyenoord dan in godsnaam op 29? Zo goed hebben ze de laatste 10 jaar niet gepresteerd...
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Clubs als Stjarnan, Neftci, Karabükspor etc. nog minder
Je pakt ook de Nederlandse coefficient mee ofzo. Even allemaal dankjewel AZ en PSV zeggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe komt Feyenoord dan in godsnaam op 29? Zo goed hebben ze de laatste 10 jaar niet gepresteerd...
Ik kijk wel link uitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je pakt ook de Nederlandse coefficient mee ofzo. Even allemaal dankjewel AZ en PSV zeggen.
En volgens mij krijg je ook punten als je gewoon Europese voorronde haalt. Maar kijk bijvoorbeeld Zwolle, die hebben nog flink wat puntjes. Dus er zal wel iets namens de Eredivisie inzitten, ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je pakt ook de Nederlandse coefficient mee ofzo. Even allemaal dankjewel AZ en PSV zeggen.
Hopen dat zij ook ver komenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:48 schreef Muto het volgende:
[..]
En volgens mij krijg je ook punten als je gewoon Europese voorronde haalt. Maar kijk bijvoorbeeld Zwolle, die hebben nog flink wat puntjes. Dus er zal wel iets namens de Eredivisie inzitten, ja.
Je kunt beter hopen dat iedereen ver komt, of wil jij straks playoffs CL spelen als je kampioen wordtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopen dat zij ook ver komen. Feyenoord en PEC. Fuck de rest
Dan speel je de champions route toch? Dat moet nog wel lukkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt beter hopen dat iedereen ver komt, of wil jij straks playoffs CL spelen als je kampioen wordt
Zeg het maar, jongens.quote:IF Elfsborg
DVSC Debrecen
Omonia Nicosia
Hajduk Split
Grasshoppers Zurich
FK Rostov
FK Krasnodar
NK Rijeka
KSC Lokeren
Asteras Tripolis
Apollon Limassol
Zorya Luhansk
FK Aktobe
AEL Limassol
Garabag Agdam
HJK Helsinki
Neftchi Baku
Astra Giurgiu
Petrolul Ploiesti
Karabükspor
FC Midtjylland
Dinamo Minsk
Ruch Chorzow
FK Sarajevo
Shakhtior Saligorsk
Spartak Trnava
RNK Split
Zimbru Chisinau
FK Astana
Stjarnan FC
Ow al bekend zie ikquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Godzijdank zijn we geplaatst.. zal je zien dat we er alsnog uitvliegen maar laat ik niet te negatief zijn
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:03 schreef Happel het volgende:
Doe maar IJsland. Vrouwenoverschot. Misschien dat ik dan ooit nog aan de vrouw kom dankzij Feyenoord.
Dat dacht ik vorig jaar ook over Kuban Krasnodarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Topclubs zeg.
Als jullie nu niet de groepsfase halen....
FK krasnodar = Kuban of ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook over Kuban Krasnodar
Nee, is een andere.quote:
Geen idee. Ik moet bekennen dat ik de competities ten oosten van Duitsland nauwelijks interessant vind.quote:
Finland zullen we ook wel lekkere wijven lopen, alleen ze praten zo raar. Goedkoopste retour die ik op Skyscanner zag was 180 euro ofzo. Kunnen we daar mooi vervelend doen.quote:
In Finland? Of IJsland? Dat valt nog best mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:18 schreef SjaakBauer het volgende:
etour die ik op Skyscanner zag was 180 euro ofzo. Kunnen we daar mooi vervelend doen.
Die IJslandse club heeft achtereenvolgens Bangor City, Motherwell en Lech Poznan uitgeschakeld. Daar gaan wij het nog zwaar tegen krijgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je dat lijstje ziet denk je in eerste instantie.. moet kunnen. Maar daarna denk je meteen: tsja maar wij zijn ook van het niveau Lubbekutjeveen
Niet als jullie dan topspits Bas Dost hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:19 schreef Happel het volgende:
[..]
In Finland? Of IJsland? Dat valt nog best mee.
[..]
Die IJslandse club heeft achtereenvolgens Bangor City, Motherwell en Lech Poznan uitgeschakeld. Daar gaan wij het nog zwaar tegen krijgen.
HJK Helsinki in Finland doelde ik op.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:19 schreef Happel het volgende:
[..]
In Finland? Of IJsland? Dat valt nog best mee.
[..]
Die IJslandse club heeft achtereenvolgens Bangor City, Motherwell en Lech Poznan uitgeschakeld. Daar gaan wij het nog zwaar tegen krijgen.
Goffetomme, en als het regent danquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Of gezellig naar Sarajevo...
[ afbeelding ]
Kun je niet eens onder je pistool schuilen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goffetomme, en als het regent dan
In Split kun je waarschijnlijk ook lekker kapotgestoken worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:33 schreef Muto het volgende:
Naar Split ken je volgens mij vanaf Rotterdam Airport met Transavia.
Lee Towers nieuwste single "Huilen in Rotterdam" de nieuwste alarmschijf over 2 weken dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopen dat zij ook ver komen. Feyenoord en PEC. Fuck de rest
Juich niet te vroeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
Geplaatste status![]()
Eindelijk weer eens Europees voetbal groepsfase spelen![]()
Is Petrolul er weer bijquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Van dat lijstje zou ik alleen Asteras en Petrolul liever niet hebben gezien de clubs die ze hebben uitgeschakeld. En ook Krasnodar liever niet.
Loop is niet zo te jinxen, we zijn er nog niet hoor ..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
Geplaatste status![]()
Eindelijk weer eens Europees voetbal groepsfase spelen![]()
Wedden dat we het redden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Loop is niet zo te jinxen, we zijn er nog niet hoor ..
Nah, ik denk ook wel dat we het gaan redden. Maar Clasie gaat zeker nog weg ja, voor minder dan 10 miljoen. Durf ik best een flesje drank op te zetten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Wedden dat we het redden?
Maken we er een combi van jij denkt dat Clasie voor 10+ weggaat toch
Nou ja, gelukkig wordt van Beek dan iig niet verkracht op rechtsback.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 06:53 schreef PIETR het volgende:
'Khalid Boulahrouz enige tijd uit de roulatie vanwege knieklachten.'
Nu al een miskoop ..
Oh ja wel, Wilkshire is niet fit genoeg verklaard voor ADO, doet dus ook niet mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig wordt van Beek dan iig niet verkracht op rechtsback.
Hoe werkt dat eigenlijk met ziektewet bij zo'n voetbalclub?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 06:53 schreef PIETR het volgende:
'Khalid Boulahrouz enige tijd uit de roulatie vanwege knieklachten.'
Nu al een miskoop ..
Kansrijker. Als je naar dit lijstje kijkt is het wel kansloos als je het niet haalt, maar goed, als je kijkt hoe we zelf spelen en wat deze clubs uitgeschakeld hebben kun je er natuurlijk gewoon alsnog uitvliegenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:02 schreef Happel het volgende:
Mensen die denken dat we gegarandeerd groepsfase halen doordat we geplaatst zijn.
Gewoon doorbetalen lijkt me. Maar wellicht heeft Van Geel ook wel een betaling per wedstrijd (of inzetbaarheid) afgedongen oid, zoals De_Pel ook al zei dat Bouhla door zijn carriere heen heel vaak niet inzetbaar is geweest, zou dat kunnen. Het kan natuurlijk net zo goed meegenomen zijn in zijn vaste salarisquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk met ziektewet bij zo'n voetbalclub?
Een speler die werkt voor een club betaalt die premies voor bijv. ziektewet of zijn het verkapte ZZP ers?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Gewoon doorbetalen lijkt me. Maar wellicht heeft Van Geel ook wel een betaling per wedstrijd (of inzetbaarheid) afgedongen oid, zoals De_Pel ook al zei dat Bouhla door zijn carriere heen heel vaak niet inzetbaar is geweest, zou dat kunnen. Het kan natuurlijk net zo goed meegenomen zijn in zijn vaste salaris
volgens mij zijn ze gewoon in loondienst en ik denk dat die premies gewoon ingehouden worden, maar weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een speler die werkt voor een club betaalt die premies voor bijv. ziektewet of zijn het verkapte ZZP ers?
Dus dan kost het de club geen cent wanneer speler geblesseerd is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze gewoon in loondienst en ik denk dat die premies gewoon ingehouden worden, maar weet ik niet zeker
Dat zijn geen bedragen waar je iets aan hebt als voetbalclub. Nog geen 10% van wat de Boel waarschijnlijk krijgt, dacht ik zo.quote:De ziektewetuitkering is 70% van het dagloon. Dit is het loon dat u gemiddeld per dag verdiende in het jaar voordat u ziek werd. Het maximumdagloon is ¤ 195,96 bruto.
Is Boula nu de lul of de club?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat zijn geen bedragen waar je iets aan hebt als voetbalclub. Nog geen 10% van wat de Boel waarschijnlijk krijgt, dacht ik zo.
Doe dan Vormert ipv Steentje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:34 schreef Tomasso het volgende:
Waarom zouden we zondag niet met 3 verdedigers spelen en een Steenvoorden (bijvoorbeeld) die er vlak voor speelt? Gewoon 3-4-3?
De club uiteraard. Het contract is gewoon een contract. In de meeste gevallen betaalt een normale werkgever ook gewoon het salaris door. Onder bepaalde voorwaarden kan de werkgever aanspraak maken op een uitkering die een deel daarvan op zich neemt. Op hetzelfde moment dient die werkgever dan wel bij te dragen aan de re-integratie van de zieke werknemer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is Boula nu de lul of de club?
Ik denk dat Boulahrouz dat nooit zou accepteren, aangezien hij zelf wel weet hoe vaak hij eruit ligtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als in het contract met Boula voorwaarden zijn opgenomen over fitheid en betaling dan gelden die uiteraard.
Kijk dat is een helder antwoord. het is me stuk duidelijker nu.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De club uiteraard. Het contract is gewoon een contract. In de meeste gevallen betaalt een normale werkgever ook gewoon het salaris door. Onder bepaalde voorwaarden kan de werkgever aanspraak maken op een uitkering die een deel daarvan op zich neemt. Op hetzelfde moment dient die werkgever dan wel bij te dragen aan de re-integratie van de zieke werknemer.
Als in het contract met Boula voorwaarden zijn opgenomen over fitheid en betaling dan gelden die uiteraard.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik denk dat Boulahrouz dat nooit zou accepteren, aangezien hij zelf wel weet hoe vaak hij eruit ligt
Bovenste zes zijn geplaatst. Moeten we weer tegen Krasnodar.quote:Group 6
1 Feyenoord (NED)
2 FC Internazionale Milano (ITA)
3 Real Sociedad de Fútbol (ESP)
4 FC Sheriff (MDA)
5 Panathinaikos FC (GRE)
6 Club Brugge KV (BEL)
7 Stjarnan (ISL)
8 FC Midtjylland (DEN)
9 HNK Rijeka (CRO)
10 Grasshopper Club (SUI)
11 FC Zorya Luhansk (UKR)
12 FC Krasnodar (RUS)
Doe maar Midtjyllandquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:49 schreef Happel het volgende:
We zitten in deze groep.
[..]
Bovenste zes zijn geplaatst. Moeten we weer tegen Krasnodar.
Dit. Denemarken is wel te doen. Retourtje, wat gaat dat kosten?quote:
Zal wel Luhansk of Krasnodar wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:49 schreef Happel het volgende:
We zitten in deze groep.
[..]
Weet niet of je daarop kan vliegen. Stad is Herning.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit. Denemarken is wel te doen. Retourtje, wat gaat dat kosten?
Dat sowieso. Die Deense en Zwitserse club zijn lastig voor dit Feyenoord.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:01 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan van bijna geen enkele club de sterkte inschatten. Ik ben dus bang dat het moeilijker gaat worden dan we hopen.
Midtjylland is geen makkelijke tegenstander inderdaad, al moet ik zeggen dat ik ze de laatste paar maanden niet zo gevolgd hebquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die Deense en Zwitserse club zijn lastig voor dit Feyenoord.
Doe maar Grasshopper of Luhanskquote:Starnan heeft Lech Poznan en Motherwell de league gegooid
Midtylland heeft 3 gespeeld 2 gewonnen (ook van Brondy gewonnen in de voorbereiding)
HNK Rijeka heeft 3 gespeeld 3 gewonnen in de competitie
Grasshopper Club zijn eruitgegaan tegen Lille (0-2 thuis, 1-1 uit)
Luhansk staat in ieder geval laatste in de competitie (2 gespeeld en 2 verloren)
Krasnodar heeft gelijk gespeeld tegen Lokomotiv Moscow
Vliegen op Billund. Of natuurlijk met de auto. Vanuit Rotterdam is het 7-9 uur rijden afhankelijk van het verkeer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet niet of je daarop kan vliegen. Stad is Herning.
Grasshoppers is wel de sterkstequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:13 schreef ace_eleven het volgende:
Kort overzichtje om iets te kunnen zeggen over de sterkte:
[..]
Doe maar Grasshopper of Luhansk
Dan gaan we wel even meeten natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Vliegen op Billund. Of natuurlijk met de auto. Vanuit Rotterdam is het 7-9 uur rijden afhankelijk van het verkeer.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:15 schreef Happel het volgende:
Rijeka heeft wel een kick stadion.
[ afbeelding ]
[..]
Dan gaan we wel even meeten natuurlijk
We hebben nu een kans. Anders hadden we beter niet heen hoeven gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:02 schreef Happel het volgende:
Mensen die denken dat we gegarandeerd groepsfase halen doordat we geplaatst zijn.
Lijken me allemaal clubs waar we niet van hoeven te verliezen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:49 schreef Happel het volgende:
We zitten in deze groep.
[..]
Van Besiktas had je ook niet hoeven verliezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijken me allemaal clubs waar we niet van hoeven te verliezen.
Ik wilde eerst zeggen dat we van al die clubs gewoon moeten kunnen winnen, maar ik vond de voorzichtige formulering toch beterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Van Besiktas had je ook niet hoeven verliezen
WAT EEN VERRASSINGquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:26 schreef satecl het volgende:
Wilkshire ook niet fitWat een faalhazen bij Feyenoord deze voorbereiding. Het is te hopen dat ze winnen bij ADO.
Schaken loopt buitenspel / Mulder kijkt een bal in het doelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Seizoen 14/15: Immers mist een kans / Wilkshire niet fit / Gras is groen.
Ari speelt er ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:11 schreef Slobeend het volgende:
Bij FK Krasnodar speelt Wanderson, de spits van Beenhakker die niet kwam.
Laten we dan maar hopen dat we die niet loten. Anders zie ik weer een hattrick aankomen.quote:
feyenoord.nlquote:Feyenoord weet welke zes mogelijke tegenstanders het kan treffen in de play-off ronde van de Europa League. De ploeg van trainer Fred Rutten is tijdens een voorloting ingedeeld in pot nummer zes en kan tijdens de loting van vrijdagmiddag (13.00 uur) gekoppeld worden aan FC Midtjylland (Denemarken), Grasshoppers (Zwitserland), Stjarnan (IJsland), HNK Rijeka (Kroatië), FC Krasnodar (Rusland) en FC Zorya Lugansk (Oekraïne).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |