Nou ja, gelukkig wordt van Beek dan iig niet verkracht op rechtsback.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 06:53 schreef PIETR het volgende:
'Khalid Boulahrouz enige tijd uit de roulatie vanwege knieklachten.'
Nu al een miskoop ..
Oh ja wel, Wilkshire is niet fit genoeg verklaard voor ADO, doet dus ook niet mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig wordt van Beek dan iig niet verkracht op rechtsback.
Hoe werkt dat eigenlijk met ziektewet bij zo'n voetbalclub?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 06:53 schreef PIETR het volgende:
'Khalid Boulahrouz enige tijd uit de roulatie vanwege knieklachten.'
Nu al een miskoop ..
Kansrijker. Als je naar dit lijstje kijkt is het wel kansloos als je het niet haalt, maar goed, als je kijkt hoe we zelf spelen en wat deze clubs uitgeschakeld hebben kun je er natuurlijk gewoon alsnog uitvliegenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:02 schreef Happel het volgende:
Mensen die denken dat we gegarandeerd groepsfase halen doordat we geplaatst zijn.
Gewoon doorbetalen lijkt me. Maar wellicht heeft Van Geel ook wel een betaling per wedstrijd (of inzetbaarheid) afgedongen oid, zoals De_Pel ook al zei dat Bouhla door zijn carriere heen heel vaak niet inzetbaar is geweest, zou dat kunnen. Het kan natuurlijk net zo goed meegenomen zijn in zijn vaste salarisquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk met ziektewet bij zo'n voetbalclub?
Een speler die werkt voor een club betaalt die premies voor bijv. ziektewet of zijn het verkapte ZZP ers?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Gewoon doorbetalen lijkt me. Maar wellicht heeft Van Geel ook wel een betaling per wedstrijd (of inzetbaarheid) afgedongen oid, zoals De_Pel ook al zei dat Bouhla door zijn carriere heen heel vaak niet inzetbaar is geweest, zou dat kunnen. Het kan natuurlijk net zo goed meegenomen zijn in zijn vaste salaris
volgens mij zijn ze gewoon in loondienst en ik denk dat die premies gewoon ingehouden worden, maar weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een speler die werkt voor een club betaalt die premies voor bijv. ziektewet of zijn het verkapte ZZP ers?
Dus dan kost het de club geen cent wanneer speler geblesseerd is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze gewoon in loondienst en ik denk dat die premies gewoon ingehouden worden, maar weet ik niet zeker
Dat zijn geen bedragen waar je iets aan hebt als voetbalclub. Nog geen 10% van wat de Boel waarschijnlijk krijgt, dacht ik zo.quote:De ziektewetuitkering is 70% van het dagloon. Dit is het loon dat u gemiddeld per dag verdiende in het jaar voordat u ziek werd. Het maximumdagloon is ¤ 195,96 bruto.
Is Boula nu de lul of de club?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat zijn geen bedragen waar je iets aan hebt als voetbalclub. Nog geen 10% van wat de Boel waarschijnlijk krijgt, dacht ik zo.
Doe dan Vormert ipv Steentje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:34 schreef Tomasso het volgende:
Waarom zouden we zondag niet met 3 verdedigers spelen en een Steenvoorden (bijvoorbeeld) die er vlak voor speelt? Gewoon 3-4-3?
De club uiteraard. Het contract is gewoon een contract. In de meeste gevallen betaalt een normale werkgever ook gewoon het salaris door. Onder bepaalde voorwaarden kan de werkgever aanspraak maken op een uitkering die een deel daarvan op zich neemt. Op hetzelfde moment dient die werkgever dan wel bij te dragen aan de re-integratie van de zieke werknemer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is Boula nu de lul of de club?
Ik denk dat Boulahrouz dat nooit zou accepteren, aangezien hij zelf wel weet hoe vaak hij eruit ligtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als in het contract met Boula voorwaarden zijn opgenomen over fitheid en betaling dan gelden die uiteraard.
Kijk dat is een helder antwoord. het is me stuk duidelijker nu.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De club uiteraard. Het contract is gewoon een contract. In de meeste gevallen betaalt een normale werkgever ook gewoon het salaris door. Onder bepaalde voorwaarden kan de werkgever aanspraak maken op een uitkering die een deel daarvan op zich neemt. Op hetzelfde moment dient die werkgever dan wel bij te dragen aan de re-integratie van de zieke werknemer.
Als in het contract met Boula voorwaarden zijn opgenomen over fitheid en betaling dan gelden die uiteraard.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik denk dat Boulahrouz dat nooit zou accepteren, aangezien hij zelf wel weet hoe vaak hij eruit ligt
Bovenste zes zijn geplaatst. Moeten we weer tegen Krasnodar.quote:Group 6
1 Feyenoord (NED)
2 FC Internazionale Milano (ITA)
3 Real Sociedad de Fútbol (ESP)
4 FC Sheriff (MDA)
5 Panathinaikos FC (GRE)
6 Club Brugge KV (BEL)
7 Stjarnan (ISL)
8 FC Midtjylland (DEN)
9 HNK Rijeka (CRO)
10 Grasshopper Club (SUI)
11 FC Zorya Luhansk (UKR)
12 FC Krasnodar (RUS)
Doe maar Midtjyllandquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:49 schreef Happel het volgende:
We zitten in deze groep.
[..]
Bovenste zes zijn geplaatst. Moeten we weer tegen Krasnodar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |