Zal wel Luhansk of Krasnodar wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:49 schreef Happel het volgende:
We zitten in deze groep.
[..]
Bovenste zes zijn geplaatst. Moeten we weer tegen Krasnodar.
Weet niet of je daarop kan vliegen. Stad is Herning.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit. Denemarken is wel te doen. Retourtje, wat gaat dat kosten?
Dat sowieso. Die Deense en Zwitserse club zijn lastig voor dit Feyenoord.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:01 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan van bijna geen enkele club de sterkte inschatten. Ik ben dus bang dat het moeilijker gaat worden dan we hopen.
Midtjylland is geen makkelijke tegenstander inderdaad, al moet ik zeggen dat ik ze de laatste paar maanden niet zo gevolgd hebquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die Deense en Zwitserse club zijn lastig voor dit Feyenoord.
Doe maar Grasshopper of Luhanskquote:Starnan heeft Lech Poznan en Motherwell de league gegooid
Midtylland heeft 3 gespeeld 2 gewonnen (ook van Brondy gewonnen in de voorbereiding)
HNK Rijeka heeft 3 gespeeld 3 gewonnen in de competitie
Grasshopper Club zijn eruitgegaan tegen Lille (0-2 thuis, 1-1 uit)
Luhansk staat in ieder geval laatste in de competitie (2 gespeeld en 2 verloren)
Krasnodar heeft gelijk gespeeld tegen Lokomotiv Moscow
Vliegen op Billund. Of natuurlijk met de auto. Vanuit Rotterdam is het 7-9 uur rijden afhankelijk van het verkeer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet niet of je daarop kan vliegen. Stad is Herning.
Grasshoppers is wel de sterkstequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:13 schreef ace_eleven het volgende:
Kort overzichtje om iets te kunnen zeggen over de sterkte:
[..]
Doe maar Grasshopper of Luhansk
Dan gaan we wel even meeten natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Vliegen op Billund. Of natuurlijk met de auto. Vanuit Rotterdam is het 7-9 uur rijden afhankelijk van het verkeer.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:15 schreef Happel het volgende:
Rijeka heeft wel een kick stadion.
[ afbeelding ]
[..]
Dan gaan we wel even meeten natuurlijk
We hebben nu een kans. Anders hadden we beter niet heen hoeven gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:02 schreef Happel het volgende:
Mensen die denken dat we gegarandeerd groepsfase halen doordat we geplaatst zijn.
Lijken me allemaal clubs waar we niet van hoeven te verliezen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:49 schreef Happel het volgende:
We zitten in deze groep.
[..]
Bovenste zes zijn geplaatst. Moeten we weer tegen Krasnodar.
Van Besiktas had je ook niet hoeven verliezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijken me allemaal clubs waar we niet van hoeven te verliezen.
Ik wilde eerst zeggen dat we van al die clubs gewoon moeten kunnen winnen, maar ik vond de voorzichtige formulering toch beterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Van Besiktas had je ook niet hoeven verliezen
WAT EEN VERRASSINGquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:26 schreef satecl het volgende:
Wilkshire ook niet fitWat een faalhazen bij Feyenoord deze voorbereiding. Het is te hopen dat ze winnen bij ADO.
Schaken loopt buitenspel / Mulder kijkt een bal in het doelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Seizoen 14/15: Immers mist een kans / Wilkshire niet fit / Gras is groen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |