Ari speelt er ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:11 schreef Slobeend het volgende:
Bij FK Krasnodar speelt Wanderson, de spits van Beenhakker die niet kwam.
Laten we dan maar hopen dat we die niet loten. Anders zie ik weer een hattrick aankomen.quote:
feyenoord.nlquote:Feyenoord weet welke zes mogelijke tegenstanders het kan treffen in de play-off ronde van de Europa League. De ploeg van trainer Fred Rutten is tijdens een voorloting ingedeeld in pot nummer zes en kan tijdens de loting van vrijdagmiddag (13.00 uur) gekoppeld worden aan FC Midtjylland (Denemarken), Grasshoppers (Zwitserland), Stjarnan (IJsland), HNK Rijeka (Kroatië), FC Krasnodar (Rusland) en FC Zorya Lugansk (Oekraïne).
Interessant, maar bij mij komt meteen de vraag "wat voorspelde ze vorig jaar"?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:21 schreef satecl het volgende:
Welk talent breekt dit seizoen door?
Konterman(assistent-trainer Oranje onder-20): "Dat wordt Bilal Basaçikoglu van Feyenoord. Ik ben een groot fan van die jongen. Hij is sterk - zowel als links- als rechtsbuiten - en enorm leergierig. Hij heeft een goede mentaliteit, zonder een goede kop red je het niet in het topvoetbal."
Van Hooijdonk: "Sven van Beek en Rick Karsdorp van Feyenoord. Van Beek zul je vanaf begin af aan zien spelen. Dat is een erg goede verdediger en Karsdorp komt tijdens het seizoen vaker aan spelen toe. Dat is een heel complete middenvelder. Sterk, dynamisch, een echte box-to-box-speler die zich niet gek laat maken."
De Mos: "Van Beek. Hij heeft alles wat een verdediger moet hebben. Hij heeft een goed spelinzicht, kan goed inschuiven, is elegant, maar ook sterk en legt 'm zo op je stropdas."
Die IJslandse amateurs schakelden ook gewoon Motherwell en Lech Poznan uit. Ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:39 schreef Cara het volgende:
God, dat FK Krasnodar staat gewoon 5e, boven Spartak
Hebben een uitstekend elftal met onder andere
Bystrov (ex-Zenit)
Izmailov (ex-Sporting/Porto)
Granqvist
Ahmedov
Sigurdsson
Ari
Wanderson
Of je loot IJslandse amateurs, maar we weten hoe de loting vorige jaren ging.
Ik heb een samenvatting van Poznan gezien, die IJslanders hebben 1 schot op goal gehad over 2 wedstrijden. Celtic verloor met 6-1 van een Poolse middenmoter, valt dus ook wel mee. Maar mijn gevoel zegt toch dat het Krasnodar wordt, gewoon omdat Feyenoord.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Die IJslandse amateurs schakelden ook gewoon Motherwell en Lech Poznan uit. Ook niet verkeerd
Ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:45 schreef Luni het volgende:
Dit is dus een ander Krasnodar als vorig jaar?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar is de loting te zien? Eurosport?
en gewoon uefa.comquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar is de loting te zien? Eurosport?
Werden we nog een wedstrijd internationaal vernederd. Genot ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:05 schreef hhh38 het volgende:
Celtic toch door in de CL omdat Legia Warschau een niet speelgerechtigde speler had ingebracht.
Waarom heeft Besiktas dat niet gedaan?
Maar wel zeker van poulefase. Dat zie ik nu niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Werden we nog een wedstrijd internationaal vernederd. Genot ja.
Boeiend, dan was je sowieso geplaatst voor de groepsfase van de ELquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Werden we nog een wedstrijd internationaal vernederd. Genot ja.
Hehe, gewoon even negatief blijven als dat we ongeplaatst waren geweest. Zullen we eerst nog maar even afwachten wie we loten en hoe de selectie er 20 augustus voor staat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Maar wel zeker van poulefase. Dat zie ik nu niet zo snel gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |